Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etäsuhteen lopettaminen ulkomaalaisen miehen kanssa

Vierailija
15.07.2016 |

Tapasin viime vuonna hurmaavan miehen netin kautta ulkomailla, rakastuin päätä pahkaa. Miehelläkin oli kai tunteita mua kohtaan, koska hän osti mulle muutaman kerran lennot hänen luokseen ja vietimme ihania viikonloppuja yhdessä. Hän otti alkuvaiheessa puheeksi sen, ettei hänellä ole enää haku päällä netissä. Ja ettei hänellä ole ollut muita intiimejä suhteita meidän yhdessäoloaikana. Kuten ei minullakaan. Tästä kai sain päähäni, että tämä juttu voisi olla jotain elämää suurempaa.

Kunnes sitten viimeksi muutama viikko sitten tavatessamme, huomasin että hänellä on Tinder puhelimessaan. Mun sydän särkyi silloin, mutta en sanonut mitään. En vain pystynyt ottamaan asiaa puheeksi kasvotusten. Pari viikkoa sitten hän osti mulle taas lennot, ja mun oli tarkoitus mennä hänen luokseen ensi viikolla. Ja ette usko, kuinka palavasti olisin halunnut nähdä rakkaani! Mutta...

Eilen mä sitten kirjoitin hänelle viestin: "En usko, että pystyn tähän enää, mua satuttaa liikaa se tieto, että olet Tinderissä. Tiedän, ettei asia mulle kuulu, mutten voi sille mitään. Se mitä meidän välillä oli, tuntui niin aidolta, mutta nyt tiedän ettei se ollut sitä.
Mä en voi olla osa tätä peliä enää, olen liian herkkä tähän merkityksettömiä ja rakkaudettomia seksisuhteita täynnä olevaan maailmaan.
Kiitos kaikesta, olet uskomattoman ihana, ja olen niin onnellinen siitä, että sain tavata sinut. Ansaitset olla onnellinen, ja toivon, että löydät sen mitä etsit. Rakastan sinua todella, minun tulee niin ikävä sinua."

Ja nyt olen sitten hajalla siitä ajatuksesta, etten enää koskaan näe tai pääse koskemaan miestä, jonka kanssa mulla oli niin hyvä olla aina kun tapasimme. Ajattelen kuitenkin, että tein oikein itseni kannalta, mun sisällä oleva ahdistus oli liian iso. En pysty suhteeseen ihmisen kanssa, joka etsii koko ajan jotain muuta, ja tyttöjähän Tinderissä riittää. Mutta sellainenhan tämä maailma nykyään on, ei kukaan halua keskittyä yhteen ihmiseen kerrallaan, kun jotain mahtavampaa voi mennä sivu suun, vai mitä?

Olisin toivonut, että rakastamani mies vastaisi jotain viestiini, mutta ei hän vastaa. Tiedän, että on törkeää lopettaa suhde viestillä, mutta mun rohkeus ei riittänyt. Haluaisin kuulla hänestä jotain...Merkitsinkö hänelle yhtään mitään? Kertokaa mulle milloin tää möykky mun rinnassa sulaa pois ja paniikintunne helpottaa??

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vastasiko toyboy?

Vierailija
42/45 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinun olisi pitänyt matkustaa paikan päälle ja ottaa siellä asia puheeksi.

Minusta järkyttävä nyyhkykirje. En minäkään vastaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ole käyttänyt Tinderiä pitkään aikaan, mutta kyllä siitä saattaa tulla jotain ilmoituksia puhelimeen - en niitä koskaan tsekkaa. Veikkaanpa ap, että tulet katumaan typerää viestiäsi pitkään. Tällä tavalla et saa koskaan selville, että mitä oikeastaan tapahtui vai tapahtuiko mitään. Itse olisin pitänyt kynsin ja hampain kiinni tuollaisesta ihanasta etäsuhteesta, jossa mies kohtelee hyvin, ostelee lentoja jne. Nyt on sitten sulla paluu arkeen :)

Vierailija
44/45 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit selvittänyt asian kasvotusten miehen kanssa sen sijaan että päätät omassa mielessäsi että miehellä on toinen/toisia ja myös sen millä mielellä hän (muka) on suhteessanne ollut jne. Tyly monologi jossa päätät mitä hän tuntee tai ei tunne, mitä tekee, ja piste. Jos olet ollut aviossakin,  luulisi että jonkinlaiset kommunikaatiotaidot olisivat kehittyneet. Jos kommunikaation aste on tuo, en osaa kuvitella kovin rakentavaa suhdetta tuonkaan miehen kanssa. Kyllä tässä on myös peiliin katsomisen paikka ap:lla. Tinder on voinut olla siellä mistä syystä vaan. Jos mies olisi jotain salaillut, olisiko antanut sinun edes koskea puhelimeensa. Olisin varmaan aika ällikällä lyöty sen miehen sijassa tuon purkauksen jälkeen. Nyt nouset siihen koneeseen ja menet selvittämään asian KASVOTUSTEN. Vaihtoehtoisesti voit kieriskellä itsesäälissä seuraavat vuodet tai vuosikymmenet.

45/45 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit selvittänyt asian kasvotusten miehen kanssa sen sijaan että päätät omassa mielessäsi että miehellä on toinen/toisia ja myös sen millä mielellä hän (muka) on suhteessanne ollut jne. Tyly monologi jossa päätät mitä hän tuntee tai ei tunne, mitä tekee, ja piste. Jos olet ollut aviossakin,  luulisi että jonkinlaiset kommunikaatiotaidot olisivat kehittyneet. Jos kommunikaation aste on tuo, en osaa kuvitella kovin rakentavaa suhdetta tuonkaan miehen kanssa. Kyllä tässä on myös peiliin katsomisen paikka ap:lla. Tinder on voinut olla siellä mistä syystä vaan. Jos mies olisi jotain salaillut, olisiko antanut sinun edes koskea puhelimeensa. Olisin varmaan aika ällikällä lyöty sen miehen sijassa tuon purkauksen jälkeen. Nyt nouset siihen koneeseen ja menet selvittämään asian KASVOTUSTEN. Vaihtoehtoisesti voit kieriskellä itsesäälissä seuraavat vuodet tai vuosikymmenet.

Ikävöin miestä koko viime syksyn. Yhden kerran vaihdettiin kuulumiset syksyllä, ja sen jälkeen ajattelin etten kuule hänestä enää. Ja päästin irti. Ajattelin, että hän ottaa yhteyttä, jos se on tarkoitettu.

Hän kirjoitti minulle kuukausi sitten ja kaksi viikkoa sen jälkeen vietimme jälleen ihanan viikonlopun yhdessä. En tiedä tulevasta, mutta nyt osaan olla stressaamatta sitä. Tai sitä mitä hän puuhailee silloin, kun me emme ole yhdessä. Jos on tarkoitettu, että me vielä nähdään, niin se tapahtuu. Ei meistä kukaan tiedä tulevasta. Meidän molempien tunteet on ennallaan, ja se on ihmeellistä. Hänen kanssaan on uskomattoman hyvä olla, ihmeellistä löytää ihminen, jonka kanssa tuntee niin syvää yhteyttä.

Hassuja vastauksia ihmiset oli kirjoitelleet. Mulle tää juttu todisti sen, että kannattaa toimia niin kuin sydän sanoo. Ja kirjoittaa niin kuin sydän sanoo. Siitä seuraa hyviä asioita. Mulle viime syksy oli itsetutkiskelun aikaa, ja tauko etäsuhteessa teki hyvää.

Treffailin muita miehiä, suomalaisiakin...Ihan järkkyä. Pahanhajuisia, ylipainoisia, ei itsestään huolta pitäviä moukkia. Eivät varmaan kaikki suomalaiset miehet ole, mutta valtaosa tapaamistani sinkuista. Valitettavasti. Kun taas ulkomaalaiset ovat olleet tosi charmantteja monella tapaa. Ihanin kaikista otti muhun kuitenkin uudestaan yhteyttä, ja mä aion nauttia elämästä. Nauttikaa tekin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi