Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etäsuhteen lopettaminen ulkomaalaisen miehen kanssa

Vierailija
15.07.2016 |

Tapasin viime vuonna hurmaavan miehen netin kautta ulkomailla, rakastuin päätä pahkaa. Miehelläkin oli kai tunteita mua kohtaan, koska hän osti mulle muutaman kerran lennot hänen luokseen ja vietimme ihania viikonloppuja yhdessä. Hän otti alkuvaiheessa puheeksi sen, ettei hänellä ole enää haku päällä netissä. Ja ettei hänellä ole ollut muita intiimejä suhteita meidän yhdessäoloaikana. Kuten ei minullakaan. Tästä kai sain päähäni, että tämä juttu voisi olla jotain elämää suurempaa.

Kunnes sitten viimeksi muutama viikko sitten tavatessamme, huomasin että hänellä on Tinder puhelimessaan. Mun sydän särkyi silloin, mutta en sanonut mitään. En vain pystynyt ottamaan asiaa puheeksi kasvotusten. Pari viikkoa sitten hän osti mulle taas lennot, ja mun oli tarkoitus mennä hänen luokseen ensi viikolla. Ja ette usko, kuinka palavasti olisin halunnut nähdä rakkaani! Mutta...

Eilen mä sitten kirjoitin hänelle viestin: "En usko, että pystyn tähän enää, mua satuttaa liikaa se tieto, että olet Tinderissä. Tiedän, ettei asia mulle kuulu, mutten voi sille mitään. Se mitä meidän välillä oli, tuntui niin aidolta, mutta nyt tiedän ettei se ollut sitä.
Mä en voi olla osa tätä peliä enää, olen liian herkkä tähän merkityksettömiä ja rakkaudettomia seksisuhteita täynnä olevaan maailmaan.
Kiitos kaikesta, olet uskomattoman ihana, ja olen niin onnellinen siitä, että sain tavata sinut. Ansaitset olla onnellinen, ja toivon, että löydät sen mitä etsit. Rakastan sinua todella, minun tulee niin ikävä sinua."

Ja nyt olen sitten hajalla siitä ajatuksesta, etten enää koskaan näe tai pääse koskemaan miestä, jonka kanssa mulla oli niin hyvä olla aina kun tapasimme. Ajattelen kuitenkin, että tein oikein itseni kannalta, mun sisällä oleva ahdistus oli liian iso. En pysty suhteeseen ihmisen kanssa, joka etsii koko ajan jotain muuta, ja tyttöjähän Tinderissä riittää. Mutta sellainenhan tämä maailma nykyään on, ei kukaan halua keskittyä yhteen ihmiseen kerrallaan, kun jotain mahtavampaa voi mennä sivu suun, vai mitä?

Olisin toivonut, että rakastamani mies vastaisi jotain viestiini, mutta ei hän vastaa. Tiedän, että on törkeää lopettaa suhde viestillä, mutta mun rohkeus ei riittänyt. Haluaisin kuulla hänestä jotain...Merkitsinkö hänelle yhtään mitään? Kertokaa mulle milloin tää möykky mun rinnassa sulaa pois ja paniikintunne helpottaa??

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia mitä olen ihmetellyt tässä ketjussa, on se, että miksi mies osti lennot ap:lle? Mikset ostanut itse?

Vierailija
22/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lennot seuraavaan tapaamiseen on jo hommattu, lähde silti, ihan vaan keskenäsi viikonloppureissulle ja ota AirBNBn kautta joku halpa kämppä :) 

Ap keksii kyllä keinon maksaa yöpyminen ilman rahaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M50 kirjoitti:

Sä oot sille History.

Hyvä huomio.

Vierailija
24/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mokasit lähettämällä hänelle nyyhkykirjeen. Ei se merkitse hänelle yhtään mitään - usko pois, hän on saanut tuollaisia herkistyneitä rakkaudentunnustuksia pikaentisiltään ennenkin. Nyt tyrskit jonkin aikaa ja kärsit henkisistä vatsanväänteistä muutaman kuukauden, mutta lopulta otat opiksesi. Etkä kirjoita hänelle enää. Et oikeasti menettänyt mitään muuta kuin vielä jonkin aikaa ruusuisia kuvitelmia miehestä, jota oikeasti ei ollut olemassa.

Miksi oli moka kertoa hänelle mitä oikeasti ajattelen ja tunnen? En minä ainakaan ajattele niin. Olisiko mun pitänyt olla tylympi? Todeta vaan, että nyt riitti. Ei laittaa viestiä ollenkaan, olla vain menemättä sinne? Ehkä hän on oikeasti sellainen paskiainen kuin ajattelette hänen olevan, eikä mun "nyyhkykirje" merkitse hänelle yhtään mitään. Ehkä hän huvikseen ostelee niitä lentoja kaikille Tinder-tytöille. Mä voin silti olla oma itseni ja kirjoittaa hänelle nätisti. Se on ollut meidän tapa kommunikoida. Ja oikeasti toivon hänelle onnea ja rakkautta, hän on ihana mies. Hän kohteli minua aina hyvin ja hellästi, niin kuin varmaan niitä muitakin.  En mä ole yhteydessä hän enää, mä olen sanottavani sanonut ja yritän jatkaa eteenpäin.

Ap

Moka se oli sen vuoksi, että kyseessä ei ollut pelkkä tunteiden tunnustaminen vaan yritys saada mies ymmärtämään asiat sinun kannaltasi, pyörtämään päänsä ja palaamaan siihen, mitä sinä kuvittelit välillänne olevan. Myöhemmin sinua nolottaa tuo vikiseminen, tai oikeastaan vikisemisen läpinäkyvyys.

"Mä en voi olla osa tätä peliä enää, olen liian herkkä tähän merkityksettömiä ja rakkaudettomia seksisuhteita täynnä olevaan maailmaan. Kiitos kaikesta, olet uskomattoman ihana, ja olen niin onnellinen siitä, että sain tavata sinut. Ansaitset olla onnellinen, ja toivon, että löydät sen mitä etsit. Rakastan sinua todella, minun tulee niin ikävä sinua."

Et osaa vielä edes kuvitella, miten negatiivisen säälittävältä ja kiusalliselta ruikuttamiselta tuo näyttää useampia (seksi)kumppaneita pyörittelevän ihmisen silmissä. Usko pois, tuollaisilla kiitoksilla ja ansaitsemisten toivotuksilla ei koskaan ole saatu aikaan toivottua tulosta omaan eikä toisten todellisuuteen. Kyllä sinulle sitten valkenee, kun lemmentuskasi helpottaa.

9

Vierailija
25/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit oikein, ihme kommentteja Täällä. Tosin itse en olisi pystynyt olla sanomatta että mitä Tinder viestejä Täältä tulee.... Mutta kuitenkin, oikein teit viestissäsi. Mielestäni se ettei mies vastaa kertoo hänen luonteestaan paljon ja sen myös että ei ole parisuhde ihminen muutenkaan , et todellakaan halua miestä joka ei vastaa tärkeisiin asioihin. Tuo on jo outoa,sillä ansaitsisit lopetuksen asialle. Miestä varmaan nimittää kun nainen jättää viestillä .

Vierailija
26/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teit oikein, ihme kommentteja Täällä. Tosin itse en olisi pystynyt olla sanomatta että mitä Tinder viestejä Täältä tulee.... Mutta kuitenkin, oikein teit viestissäsi. Mielestäni se ettei mies vastaa kertoo hänen luonteestaan paljon ja sen myös että ei ole parisuhde ihminen muutenkaan , et todellakaan halua miestä joka ei vastaa tärkeisiin asioihin. Tuo on jo outoa,sillä ansaitsisit lopetuksen asialle. Miestä varmaan nimittää kun nainen jättää viestillä .

Sori: nolottaa ei nimittää

Vierailija
27/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylla mullakin oli Tinder puhelimessa pitkankin aikaa nykyisen tavattuani... se vaan jotenkin unohtui sinne. En kayttanyt sita, en edes muistanut etta kyseinen sovellus oli puhelimessani. Kerran sitten vaan huomasin sen ja samantein poistin. Etta oletko varma ettei sovellus ole vain hanellekin unohtunut puhelimeen?

Tää on just tätä..... "Unohti"...... Tällainen ajattelu on vaarallista, kohta AP on jo matkalla ja ajattelee että ihana mies vain unohti....... Tinderissä on myös Piilota sijainti muilta ettei sinua näy selatessa -toiminto, jota ei voi unohtaa...... Mies olisi vastannut AP lle pikapikaa mokastaan jos olisi unohtanut........

Vierailija
28/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö näitä samoja juttuja ole maailma täynnä, luulin että 2000 luvulla kukaan ei menee enää näin halpaan, mutta vielä tyhmempi olet (jos vain mahdollista) jos alat vielä vastailemaan tai jos kaverilta loppuu yllättäen rahat ja tarvii lainaa tai hän kertoo vasta myöhemmin tajunneensa kuin tärkeä hänelle olet ja haluaa sinut takaisin.

Olin nuorena hetken aikaan erään matkatoimiston päällikkönä yhden kesäkauden ja se avasi silmät kyllä näille totaalisesti, pahimalla rantavanhdilla oli kokonainen huone tapetoituna kirjeillä ja lahjoilla ja koruilla ja kelloilla ja nalleilla ja LENTOLIPUILLA joita hänen seuralaisensa hänelle ostivat, kuulemma pyöritti noin 500 naista yhtäaikaa ja tarvisi hommaan "sihteerejä" jotka olivat siis hänen hyviä kavereitaan ja kaverin kavereita. Tämä oli siis aikaa ennen internettiä...sen jälkeen toi onkin ollut helppoa ihan kaikille....ihmetyttää vain se että vieläkin tämä toimii ja kaikki luulen olevansa ainoita,

No ette ole, sori siitä

Vierailija
29/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia mitä olen ihmetellyt tässä ketjussa, on se, että miksi mies osti lennot ap:lle? Mikset ostanut itse?

Ja mua taas ihmetytti nämä.

"Kyseessä komea nuorimies" ja itse taas ollut pitkässä liitossa ja lapsia,ei nyt nämä ikäasiat ja elämänkokemus asiat sovi yhteen.

Vierailija
30/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä maalainen?

Vierailija
31/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mies ehdotti päivämääriä, osti liput ja maksoi kaikki kulut, kun olin hänen luonaan. Mä en pyytänyt häneltä ikinä mitään, enkä pitänyt häntä tai meidän yhteisiä viikonloppuja itsestään selvyytenä missään vaiheessa. Ajattelin, että otan vastaan sen minkä  saan, niin kauan kuin sitä jatkuu. Ja lopetan suhteen, kun siltä tuntuu. Nyt olen sen tehnyt. Ja kaipaan tätä ihmistä, niin kuin kai luonnollista on. Mutta elämä jatkuu...

Ja todellakin kyseessä on nuorempi mies. Ja minulla on takana avioliitto ja lapsiakin on. Onko siinä jotain ihmeellistä?

Ap

Vierailija
32/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten satu. 0/5

Vierailija
33/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, mies ehdotti päivämääriä, osti liput ja maksoi kaikki kulut, kun olin hänen luonaan. Mä en pyytänyt häneltä ikinä mitään, enkä pitänyt häntä tai meidän yhteisiä viikonloppuja itsestään selvyytenä missään vaiheessa. Ajattelin, että otan vastaan sen minkä  saan, niin kauan kuin sitä jatkuu. Ja lopetan suhteen, kun siltä tuntuu. Nyt olen sen tehnyt. Ja kaipaan tätä ihmistä, niin kuin kai luonnollista on. Mutta elämä jatkuu...

Ja todellakin kyseessä on nuorempi mies. Ja minulla on takana avioliitto ja lapsiakin on. Onko siinä jotain ihmeellistä?

Ap

No ei sinänsä enää,kaikille on jo selvää minkälainen vedätys tässä oli takana.

Vierailija
34/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista kommenteista ja rohkaisevista viesteistä! Joskus toivoisin, että voisin suhtautua asioihin kevyemmin, elää tätä kivaa arkista elämääni täällä ja matkustaa välillä viettämään unelmien viikonloppua ihanan miehen kanssa. Ilman sen kummempia odotuksia, nauttia vain. Mutta sitten kuvaan astuvat ne tunteet ja odotukset. Ja hirveä ikävä sitä toista ihmistä siellä kaukana. Tämäkin romanssi olisi voinut jatkua vielä pitkään, jos olisin antanut sen jatkua. Suunnittelimme yhteistä lomamatkaa syksylle ym. Tein kuitenkin oikean päätöksen lopettamalla sen tähän, en voi rikkoa itseäni enempää toimimalla omia arvojani vastaan. Onneksi elämässä on niin paljon muutakin, mutta kieltämättä jään kaipaamaan romantiikkaa.

Ap

Vierailija
35/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi Tinderiin kuuluminen mitään automaattisesti merkkaa. Ite tiän useemman parsisuhteellisen jotka on siä lähinnä huvin vuoks ja käyttävät sen kattelua viihteenä. Ite en kyllä moista ymmärrä.

Vierailija
36/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos asiallisista kommenteista ja rohkaisevista viesteistä! Joskus toivoisin, että voisin suhtautua asioihin kevyemmin, elää tätä kivaa arkista elämääni täällä ja matkustaa välillä viettämään unelmien viikonloppua ihanan miehen kanssa. Ilman sen kummempia odotuksia, nauttia vain. Mutta sitten kuvaan astuvat ne tunteet ja odotukset. Ja hirveä ikävä sitä toista ihmistä siellä kaukana. Tämäkin romanssi olisi voinut jatkua vielä pitkään, jos olisin antanut sen jatkua. Suunnittelimme yhteistä lomamatkaa syksylle ym. Tein kuitenkin oikean päätöksen lopettamalla sen tähän, en voi rikkoa itseäni enempää toimimalla omia arvojani vastaan. Onneksi elämässä on niin paljon muutakin, mutta kieltämättä jään kaipaamaan romantiikkaa.

Ap

Lässyn lää, jestas miten rasittava näitä sun viestejä on lukea. Miten tällainen naivisti on edes kenenkään äiti ? Argh ......

Vierailija
37/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ei sinänsä enää,kaikille on jo selvää minkälainen vedätys tässä oli takana.

Ööö... minkälainen?

Vierailija
38/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea vuodatus, sydänjuuria myöten riipiytyminen ja kieriminen erotuskassa sen sijaan, että olisit sitä puhelinta ladatessasi tjsp. kysynyt, että miksi käytät Tinderiä, ja että mikä on oikeastaan molempien sosiaalinen tilaus tässä suhteessa?

Koska lähetit viestin? Ehkä mies on vähän kummissaan tuosta sentimentaalisesta purkautumisesta eikä tiedä mitä vastata. Jos oikeasti oli jäänyt sinne Tinderiin ajalta ennenkuin tapasitte, ja nyt joltain vanhalta mätsiltä tuli viestiä. Tai jos ihan flirttailumielessä kävi siellä pönkittämässä itsetuntoaan, mutta ei halunnut enempää.

Jos äijä oli ranskalainen, espanjalainen tms. lattari, niin ne kyllä osaa tuon kaunopuheilun ja useamman naisen pyörittämisen taidon.

Vierailija
39/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen tunteellinen, enkä ajattele että siinä on mitään vikaa. En pysty olemaan kovanaama, vaikka kuinka yrittäisin.

Laitoin viestin eilen, hänen vastauksensa viipyvät usein. Ja ehkä hän on kuin puulla päähän lyöty sen viestin kanssa, ei varmasti osannut odottaa sellaista, munhan piti mennä hänen luokseen ensi viikolla. Ja nyt tilanne muuttuikin täysin. Mutta en usko, että hän viestittelee enää saati jää ruikuttamaan perääni.

Eikä hän ole lattari, vaikka romanttinen onkin.

Ap

Vierailija
40/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta miksi ap:ta mollaisimmekaan, jos hänestä tuo oli hyvä idea niin hän niin toimikoon. Jos hän kokee tuon olevan itselleen paras tapa erota (tai lopettaa tapailu, kuinka vain), niin ehkä se tosiaan niin on.

Minun(kin) korviini se kuulostaa sellaiselta itsesäälivältä ruikutukselta, mutta toisaalta mistä minä tiedän vaikka sydänsuruissa toimisin itsekin samoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme