Kuorma-auto syöksyi ihmisjoukkoon Nizzassa – viranomaiset: ainakin 60 kuollut
http://yle.fi/uutiset/kuorma-auto_syoksyi_ihmisjoukkoon_nizzassa__viran…
Tekis mieli itkeä ja raivota samaan aikaan, ei v%#$#. Isäni on tuolla, ei nyt oikeesti enää tätä terroristipa#kaa. 😠
Kommentit (389)
Vakava tapahtuma. MTV3 aamutoimittajat iloitsee värikkäistä festarivaateissa!!!!!
Matka varattuna ja lähtis lento Nizzaan... Järkyttävää. En tiedä pitäisikö perua koko juttu. Miksi tällaista tapahtuu koko ajan...
Vierailija kirjoitti:
Matka varattuna ja lähtis lento Nizzaan... Järkyttävää. En tiedä pitäisikö perua koko juttu. Miksi tällaista tapahtuu koko ajan...
Niklas Herlin ainakin lähtee.
http://niklasherlin.puheenvuoro.uusisuomi.fi/219994-kotona-vaikka-nizza…
No pieni riski kai samassa paikassa on uudelle iskulle heti perään. Kaupunki on poliiseja täynnä. Varmaan turvallisin paikka Ranskassa tällä hetkellä, jos pysyy erillään paikallisista kärhämistä, kun ranskalaiset alkavat kostamaan.
Tämä oli EUn valinta. Näin monen iskun jälkeen ei enää auta syyllistää muualta tulevia luonnonvoimia, kun emme edes yritä suojautua niiltä.
Vierailija kirjoitti:
No pieni riski kai samassa paikassa on uudelle iskulle heti perään. Kaupunki on poliiseja täynnä. Varmaan turvallisin paikka Ranskassa tällä hetkellä, jos pysyy erillään paikallisista kärhämistä, kun ranskalaiset alkavat kostamaan.
Kuka tässä maailmassa mitään riskejä on osannut arvioida...
Vierailija kirjoitti:
Ja pitääkin alkaa. Näitä vastaan on taisteltava loppuun asti.
Mä en välttämättä lähtis Nizzaan jos olis matka varattuna. Ei varmaan kovin iloinen ilmapiiri siellä, vaikea itselleenkin nauttia matkasta.
Mua pelottaa. Ja sitähän ne just toivoo...
Paitsi ettei toimi, kun suurin riita on shiiojen ja sunnien välillä. Kristityt ja juutalaiset tulee vasta sen jälkeen.
Olin mieheni kanssa tuolla vielä keskiviikkona. Aivan sanattomaksi vetää...
Kiitos ylläpidolle tiedotuksesta (koskien Nizza - aiheisia keskusteluja). Eli vain tässä ketjussa keskustelut aiheesta, muut poistetaan. Tämä hyvä.
Minä ajattelen vain sen tytön tai pojan vanhempia, sen kenen ruumis on peitteen alla ja vieressä on nukke.
Että mikä suru ja mikä voimattomuus, kun ei saa olla lapsensa vierellä juuri nyt :/
Ei saa antaa pelolle ja rasismille valtaa. Näitä tapahtuu kumminkin verratten aika vähän.
Miettikää vaan mitä Hitler teki. On pikkuisen pahempaa.
Tiedättekö mikä on vasta-ase tälläisille iskuille? Tietenkin se, että Eurooppa ei peräänny arvoissaan. Joku ulkolainen merkittävä poliitikko sanoi tuon marraskuun iskujen jälkeen . Tarkoittaa siis lisää sitä, mikä iskut aiheuttaakin, vaikka pitäisi tehdä päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Olin mieheni kanssa tuolla vielä keskiviikkona. Aivan sanattomaksi vetää...
Oliko lämpimät ilmat?
Olin nizzassa kesäkuussa ja kommentoin täällä jollekin, joka kyseli kannattaako sinne matkata.
Kirjoitin omista havainnoista ja kokemuksista - ketju poistettiin. Voin vain sanoa, että oman Nizzan kokemuksen perusteella en ole lainkaan hämmästynyt, että tämä tapahtui juuri siellä.
Vierailija kirjoitti:
Trump pitää aiheesta lehdistötilaisuuden huomenna.
Toivottavasti adjutantit ehtivät sitä ennen näyttää Tumpille kartalta, missä Ranska sijaitsee.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa antaa pelolle ja rasismille valtaa. Näitä tapahtuu kumminkin verratten aika vähän.
Miettikää vaan mitä Hitler teki. On pikkuisen pahempaa.
Ällöttävä kommentti. "Tapahtuu aika vähän verrattain"??? Jos oma lapsesi olisi kuollut tuossa olisiko sekin "vähän"?? Oma äitisi? Eikö länsimaalaiset saa aikoja sitten kuolleeen ukon (hitlerin) takia puolustaa itseään ja täytyy uhrata anteeksipyytönä muutama sata ihminen terroristiiskujen myötä vuosittain?
Lähde?