Luopuisitteko tässä tilanteessa lemmikistä vai poikaystävästä?
Minulla on kissanpentu ns. koeajalla eli olen sopinut kaverin (kissan kasvattaja) kanssa että katson miten tulen juttuun sen kanssa.
Uusi poikaystävä kuitenkin valitettavasti inhoaa kissoja. Ei hän sille mitään tee,muttei siedä silmissään ja valittaa että asunnossani haisee kissankusi ja joka paikka on karvassa. Joutuu tämän takia laittamaan luonani käydessään "huonot vaatteet" ettei hyvät karvaannu.
En haluaisi luopua pennusta, enkä suhteesta. Kumman te valitsisitte?
Kommentit (39)
Heivaisin poikaystävän. Sietokyky taitaa olla aika heikko jos yhtä kissanpentua ei suvaitse.
Kissasta voi olla pitkäksi aikaa seuraa jos vaikka olet yksinäinen kun miestä ei ole tai kavereita. Ukko ulos kun ei tiedä koska lähtee lätkimään jos ei tykkää kissoista.
En haluaisi olla ihmisen kanssa joka suhtautuu kissaan, vieläpä pieneen kissavauvaan noin. Jonkinasteusta kylmyyttä silmissäni.
Mitenhän suhtautuu ihmisvauvaan? Niistähän sitä hajua ja sotkua tuleekin!
Kummasta tykkäät enemmän ja kumpi on todennäköisesti kanssasi vielä kymmenen vuoden kuluttua?
Jos kissa pissaa laatikkoonsa niin kusenhaju on kuvittelua. Eli pitäisin kissan, ukko pois. Eläinrakkaat ihmiset ovet parhaita.
Miehestä eroon! Ymmärtäsin, jos kyseessä olisi joku vakava allergia, mutta tuollainen "en tykkää" -asenne on todella lapsellinen. Ja jos suostut hänen vaatimuksiin, niin mitähän kaikkea muutakin hän tulee sinulta tulevaisuudessa vaatimaan? Tuolla menolla mies vaan oppii, että hän voi vaatia sinulta mitä tahansa, ja sinä suostut kiltisti kaikkeen.
En usko, että kykenisin muodostamaan pitkäaikaista ihmissuhdetta ihmiseen, joka inhoaa (tavanomaisia) eläimiä. Mielestäni henkilön suhtautuminen lemmikkieläimiin kertoo ihmisestä paljon.
En usko että olisin edes tutustunut ihmiseen joka ei pidä eläimistä, niin tärkeitä ne minulle ovat. Mutta tuossa tilanteessa poikaystävä lähtisi, ei meillä olisi mitään tulevaisuutta.
Siitä räjähdin kerran oikein kunnolla kun hän oli minun poissa ollessani sulkenut kissan koko illaksi vessaan. Halusi pelata rauhassa kavereidensa kanssa. Tämä on kuitenkin kissan koti ja sitä EI suljeta mihinkään omassa kotonaan. En ole sen jälkeen uskaltanut jättää heitä keskenään.
Ap
Jos sun tarvii edes miettiä kumpi lähtee, niin sä tiedät jo vastauksen.
mies veks ja pari kissaa vielä kaveriks nykyselle! :DDD
mut neuvompa vielä että jos se pissa oikeesti haisee niin kannattaa panostaa kunnon kissanhiekkaan. ei mitää markettihiekkoja vaan kunnon iso säkki eläinkaupasta hajuasitovaa hiekkaa. on loppujen lopuksi edullisempaa koska kestää kauemmin kuin markettihiekat vaikka kertaostoksena onkin kalliimpi.
Ihmiset jotka eivät välitä/ pidä eläimistä, ovat mielestäni outoja. Empaattinen ja hyvä ihminen pitää eläimistä siinä missä ihmisistäkin. Tosin eläimiä on helpompi rakastaa:) Eli, kierrä tuontyyppiset ihmiset kaukaa ap.
Ukko lähtis, jos kissa on mukava