haluaako joku vaihtaa äp-pakkauksen?
Meille nyt sit tulossa tuo uusi pakkaus sitten kun tulee ja olisin niin mieluusti sen vanhemman pakkauksen ottanut. Joten jos on joku kenelle tulossa vanhempi pakkaus ja haluaisi uuden niin vaihtaisin mielelläni..
Kommentit (14)
haluisin kans 2005 vuoden pakkauksen.....
tiedän et saan uuden ku la on vasta 17.10
meil ku uusi pakkaus tulee jäämään suurilta osin pienelle käytölle
kun koot ovat enimmäkseen 60cm
no toivotaan että joku tuttava piirissä saa sen pakkauksen ja he haluavat uuden niin voi vaihtaa..
mutta mikäli mulle tulee se 05, vaihdan mielelläni siihen uudempaan pakkaukseen. Ihan ok mulle se 05kin myös on, paitsi toppahaalarista en niin piittais. Jos tietäisin, et poika tulossa, haluisin sen 05. Noi 06 keltaset ei sovi musta niin hyvin pojalle kuin 05 keltaset. Mut kun en tiedä, kumpi tulossa, se 06 ois kiva saada.
Pitänee odottaa huhtikuulle, että näkee, kumpi tuli...
Summersnow
tulossa meille vasta toukokuun lopulla joten aika ihme olis jos kävis sellainen tuuri että vanhan vielä saisin ja tuo sininen ei oo ollenkaan mun mieleen.
Mutta siis jos joku oikeesti haluaa vaihtaa niin laittakaa vaikka sp-osoitetta tänne niin otan sitten yhteyttä.
mikä sun laskettu aika on? Eli milloin aikasintaan/viimestään saat pakkauksen? Laita hakemus heti postiin, kun saat neuvolasta paperit, mikäli saat ne ennen maalis-huhtikuuta. Kuinkahan kauan hakemusten käsittelyssä menee, mulla on ekasta sellanen muistikuva, et pakkaus tuli jo 1-2 vk sisällä...
Summersnow rv 24+jotain
Tungen nyt nokkani tähän, vaikka en itse olisikaan vaihtamassa pakkausta. On tosi hyvä idea etsiä halukkaita vaihtamaan toiseen pakkaukseen, jos toisen pakkauksen sisältö on itselle mielekkäämpi.
Eikös teidän kannattaisi perustaa vähäksi aikaa sähköpostilista tms. vaihtohalukkaiden kesken, niin voitte kätevästi järkkäillä vaihtoja ainakin toistensa lähiseuduilla asuvien kesken?
Meille tulee poika ja haluaisin kestovaipankin.. Pienet vaatteet ei haitaa kun esikoisen vaatteita on jäljellä.
Eli jos joku haluaa 2005 pakkauksen (tuli mulle viim. viikolla) niin ota yhteyttä: kamy1@luukku.com ja tietty mielellään Etelä-Pohjanmaa(Pohjanmaa). Mulla LA 7.6.
Voisi tosiaan kerätä yhden keskusteluotsikon alle kaikki vaihtohalukkaat ja listata, millä aikavälillä kukin voi olettaa voivansa vaihtaa. Eli la:t ja tiedot, onko jo saanut neuvolasta kelan hakemuspaperit ja onko jo mahd. toimittanut hakemuksen. Ja tietenkin, mihin pakkaukseen haluaa vaihtaa. Ja millä suunnalla Suomea asuu.
Jos itse saan 05 pakkauksen, voin varmasti toukokuun loppuun odottaa, olisiko jollakulla uusi tulossa vaihtoon(siis 06 haluaisin), mutta sitten tulee jo laskettu aika vastaan, ja tarttis ne varusteet jo olla. Asun varsinais-Suomessa enkä ole vielä hakemustani postittanut, huhtikuun puoliväliin mennessä pakko postittaa.
Summersnow
minäkin voisin vaihtaa pakkauksen.vanha tulossa kahen viikon sisään.mutta tarvitsisin pakkauksen toukokuun puoleen väliin mennessä..joten ei taida vaihto onnistua.en pidä tuosta 05 pakkauksen toppapuvusta,uudessa oli mielestäni tosi kiva puku...ja poika tulossa joten väritkin kävisi.postia voi mulle laittaa tanja.lepoaho1@netti.fi ja asustelen Turun suunnalla
jos vaikka ilmaantuisi lisää vaihdosta kiinnostuneita.varsinkin toppapuku kiinnotaisi jos joku edes sen haluaisi vaihtaa.
Luulen että 06 pakkaus on mulle tulossa ja 05 pakkaus on mielestäni paljon kivempi.
Laskettu aika minulla on 30.8. Vien kyllä paperit kelaan heti kun mahdollista, mutta silti uskon että uus pakkaus tulee.
Asumme helsingissä.
tässä on sähköpostiosoitteni jos jotakin kiinnostaa vaihtaminen ottimotiainen@helsinkilainen.com
Öttis
Hei!
Katsoppas osta ja myy-palstalta vaihdetaan-otsikon alta...
siis jos kiinnostusta vaihtoon....mulla siitä on tullu jo melkeen pakkomielle.ku oon käyny niitä 06 kuvia kattomassa ni näyttää pal kivemmalta ku 05
Muistelen että keväällä 2004 taktikoin itsekin saadakseni uuden pakkauksen ja sain kuin sainkin uuden kun laitoin paperit menemään maaliskuun lopulla. Epävarma tosin olin kumman saan. Mutta uusi tuli.
Tottahan on että vanhat lähettävät loppuun ensin. Nytkin laskettu aika osuu minulla kesäkuun lopulle joten aikaa taktikoida pakkauksen suhteen jää.
Laittakaapa vaikka tänne palstalle viestiä kun uusia alkaa kotiin tulla!
loppuvat varastosta vanhat.