Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rusehtavaa vuotoa ja muita loppuraskauden outouksia? Apua kaivataan?!

08.08.2008 |

Hei,

Eilen olin sairaalassa ja lääkäri teki sisätutkimuksen ja totesi kohdunsuun elevan auki yhdelle sormelle. Voiko tästä kopeloinnista aiheutua rusehtavaa vuotoa, jota on nyt siis tiputellut eilisestä illasta asti. Nyt menossa 36. viikko.

Lisäksi koko ajan supistaa, ei tosin kivuliaasti mutta lähes jatkuvasti kun olen pystyasennossa tai istun. Onko se normaalia? Eilen makoilin käyrässä ja siinä näkyi supistuksia suunnilleen minuutin välein. Kun vaihdoin asentoa supistukset lakkasivat ja minut lähetettiin kotiin.

Nyt siis ihmettelen eilisestä alakanutta rusehtavaa vuotoa ja jatkuvia supistuksia. Näemmä yön aikana alkoivat myös ns. liitoskivut, eli vihlontaa alapäässä

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Elliesikko,

ollaan varmaan oltu samaan aikaan kopeloitavana, koska minäkin olin eilen sisätutkimuksessa. :)

En kylläkään ollut vielä auki (nyysk), mutta paikat ovat pikkaisen pehmenneet (ilmeisesti parempi kuin ei mitään). Vuotoa kopelointi ei aiheuttanut, mutta se voi olla ihan normaalia. Supistuksia se kyllä aiheutti, ihan pitkälle iltaan, epämukavia mutta periaatteessa kivuttomia. Kyllä siellä vaan paikat aktivoituu ja synnytys lähestyy (siskoni, joka on kätilö, nauroi että parin kuukauden sisällä..). Onko tämä ensimmäinen? Toisen kanssa paikat kuulema pehmenee aikaisemmin ja supistuksiakin voi tuntua aikaisemmin.

Tämän takia sisätutkimuksia tehdään vaan harkiten ja harvoin, se jonkun verran provosoi paikkoja.

Toivottavasti vointisi ei ole kovin tukala!

T. Arkamamma rv 36+0

Vierailija
2/3 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkin jo tullut tutuksi kun seurailen syyskuun pinkkaa säännöllisesti, vaikken itse aktiivisesti siihen pinoon olekaan kirjoitellut.

Kiitokset vastauksestasi! Itsellänikin on ensimmäinen raskaus joka on jatkunut näin pitkälle (kaksi keskenmenoa ja lukuisia hoitoja) Tämä raskaus alkanut iman hoitoja, ihanana yllätyksenä.

Loppu häämöttää ja silti on sellainen olo, että tämä on niin uskomatonta, että jos / kun omaa lastani voin pidellä sylissäni niin se on ihmeistä suurin, että voiko sellainen onni meitä oikeasti odottaa ihan kulman takana?!??!!!

Tosiaan epäilen itsekin, että tuhru tuli siitä että lääkäri kokeili kohdunsuuta ja änki sinne vielä kai sormensakin. Ei tuntunut kovin mukavalta, mutta eipä se mittään. Jotain on meikäläisellä jo tekeillä tuolla kohdunsuulla ym. mutta lääkäri sanoi, ettei siitä voi päätellä mitään. Voi mennä kuulema yliaikaseksikin. hm

Eli odottelu jatkuu ja itsensä tarkkailu..

Kiitos vielä vastauksestasi ja koitetaan nauttia näistä viimeisistä päivistä raskaana!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

tsemppiä myös sinulle, koetetaan jaksaa! Ollaan toiveikkaita, että kaikki menee hyvin. :)

T. Arkis