Teinien isopersebuumi huvittaa
Perse pitkällä kävellään jumppatrikoot tai tiukat stretch-housut kainaloihin asti vedettyinä.
Eikö nuo tajua kuinka typeriltä näyttävät? No eivät ehkä vielä, kymmenen tai jopa jo viiden vuoden kuluttua todennäköisesti tajuavat.
Mihin ihmisten aitous ja rentous on kadonnut?
Kommentit (41)
Aitoutta sekin on että uskaltaa näyttää siltä miltä haluaa. Hyvä teinit, uskaltakaa te aikuisetkin!
Mulla oli ysikytluvulla teininä pottatukan ja kaljun yhdistelmä. Ei, enpä silloin ajatellut, että viiden tai kymmenen vuoden päästä se näyttää tyhmältä. Shucks!
Onhan se pyöreä pylly nätti, mitä sitä kiistämään!
Bravo kirjoitti:
Aitoutta sekin on että uskaltaa näyttää siltä miltä haluaa. Hyvä teinit, uskaltakaa te aikuisetkin!
Niinpä! Persebuumiin mukaan meneminen onkin todellista kapinaa nykyajan naisen objektiksi alentavaa seksismiä vastaan! Hyvä tytöt ja naiset!
Leveetkin peput tungetaan kireisiin housuihin, urheiluhousuihin, vaikka ei olla edes yhtään reenattu. Reidet vaan hinkkaa toisiaan vasten kävellessä. Kävely on sitten semmosta vaappumista ja lyllertämistä. Mikä normaalissa kävelemisessä on niin vaikeata? Tyypit, jotka ei ole koskaan urheilleet, eivät ole oppineet yhtään kehonhallintaa, edes normaalin kävelemisen verran.
Täällä mäkättää naiset, jotka eivät uskalla elää vaan katsovat vieläkin Frendejä uusintoina.
Onhan se kivaa. Tulee vähän eloa tähän lötköön pippeliinkin. ;)
M45
En osaa edes kuvitella kuinka tyhjää on sellaisen ihmisen elämä, jota jaksaa huvittaa näinkin vähäpätöinen asia. Niin minä mieleni pahoitin, kun nuoret naiset pukeutuvat juuri niin kuin heitä huvittaa...
Ei sinua oikeasti huvita, vaan ärsyttää.
Nakkikastiketta kirjoitti:
Leveetkin peput tungetaan kireisiin housuihin, urheiluhousuihin, vaikka ei olla edes yhtään reenattu. Reidet vaan hinkkaa toisiaan vasten kävellessä. Kävely on sitten semmosta vaappumista ja lyllertämistä. Mikä normaalissa kävelemisessä on niin vaikeata? Tyypit, jotka ei ole koskaan urheilleet, eivät ole oppineet yhtään kehonhallintaa, edes normaalin kävelemisen verran.
Treenaamattomuus kyllä syö miestä. En edes uskalla kuvitella, miltä ne perseet näyttää 10 vuoden kuluttua...
Vierailija kirjoitti:
En osaa edes kuvitella kuinka tyhjää on sellaisen ihmisen elämä, jota jaksaa huvittaa näinkin vähäpätöinen asia. Niin minä mieleni pahoitin, kun nuoret naiset pukeutuvat juuri niin kuin heitä huvittaa...
Eiköhän se mieli pahoitu ihan vaan siitä että tietävät meidän ukkeleiden pitävän tästä muodista kovasti. Onhan yleistietoa että kaikki mikä suomalaista miestä miellyttää on Saatanasta ja sitä on inhottava.
Mua naurattaa toi persebuumi vain siltä osalta et ne joilla perse on tosi huono, löysä ja pelkkää läskiä myös tunkevat ne näihin tiukkoihin housuihin jne. Jos on vähääkään kyykkyä tehnyt niin että peppu saa normaalin muodon, niin antaa mennä vaan ja näyttää kauneutensa:) jos ei oo mitä esitellä, niin ei tarvitse sitä esitellä sit.
N24
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa toi persebuumi vain siltä osalta et ne joilla perse on tosi huono, löysä ja pelkkää läskiä myös tunkevat ne näihin tiukkoihin housuihin jne. Jos on vähääkään kyykkyä tehnyt niin että peppu saa normaalin muodon, niin antaa mennä vaan ja näyttää kauneutensa:) jos ei oo mitä esitellä, niin ei tarvitse sitä esitellä sit.
N24
Normaalin? Ja siksi toisekseen, ei ihmisten tarvitse pukeutua jonkun tuntemattoman antamien ehtojen mukaan, vaan ihan oman mielensä mukaan.
Kauniita peppuja on ihan kiva korostaa ja näyttäähän ne timmit perseet hyvältä sekä motivoi näin naisiakin panostamaan peränkuntoon. Ei mitää pahaa sanottavaa, hyvä timmit mimmit! :) onhan niitä roikkuperiä kateellisena arvostelemassa, mutta ei me sellasesta piitata! N30
Jos on hyvä perse niin kiva katsoa.
Mä en käytä koska en tykkää niistä housuista. Mulla on läskiperse.
Tässä iässä on toisenlainen maku.
N
Vierailija kirjoitti:
Bravo kirjoitti:
Niinpä! Persebuumiin mukaan meneminen onkin todellista kapinaa nykyajan naisen objektiksi alentavaa seksismiä vastaan! Hyvä tytöt ja naiset!
Jaa, a, oliko tuo vitsi? Eiköhän se sitä samaa alennuksen tilaan menemistä vain ole, seksismin objektina.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän itsekin mielesi niin pahoitit kun joku sanoo että asia on huvittavaa. Mitä sitten vaikka se jonkun mielestä on? Kai laitat viestin kuinka "Jokanen saa pukeutuu niinku haluu mitä se sua liikuttaa!!" kommenttia? Mielipide ei ole yhtäkuin asian kieltäminen. Pitääkö ottaa niin itteensä tällaset keskustelut? Muista myös haukkua alottaja läskiksi ja kateelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Katos kun EI HEITÄ HUVITA. HEIDÄN ON PAKKO! Koska he haluavat olla hyviä, kauniita, seksikkäitä, hyväksyttyjä ja rakastettuja. Ja hei ymmärtävät saavansa sen olemalla mitä heiltä tyylirintamalla odotetaan. Onko se niin vaikeaa käsittää? Moni ei edes ymmärrä seksuaalisesta puolesta tarpeeksi. 20 vuodne kuluttua ymmärtävät ja häpeävät. Sori siit.
Onhan niitä vanhempiakin tämän tyylin edustajia kuten Jennifer Lopez ja Suomessakin paljon fitnesmammoja tiukoissa pöksyissään.
Antaa niiden tiukkojen pemppujen vaan heilua. Silmä lepää!
M