Pokemon Go, siis voi miten noloo! :D :D
Kyllä on äärimmäisen noloa, että aikuiset ihmiset hilluvat tuolla kaduilla jonkin pelin vuoksi. Paitsi että se on noloa, se on vielä vaarallistakin, että liikenteen seassa mennään katsomatta minne sattuu. Juoksisivat vain omaa kotipihaansa ympäri tai menisivät metsään juoksemaan, jos haluavat Pokemoneja etsiä. Liikenteen voisivat jättää niille ihmisille, jotka siellä aivan asiallisessa tarkoituksessa ovat liikkumassa.
Kommentit (349)
Otan osaa, jos ja kun jäätte auton alle, kun sitä ruutua pitää tuijottaa :).
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa, jos ja kun jäätte auton alle, kun sitä ruutua pitää tuijottaa :).
Se riski on aina olemassa, mutta onneksi ihmisen aivot on rakennettu hallitsemaan ja tekemään useamman asian päällekkäin.
Ajattelepa autoilijaa, kuinka monta asiaa hän pitää hallita kun ajaa autoa - auton käytön, muut autoilijat, liikennemerkit, liikenne esteet, muuttuvat sääolosuhteet jne.jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
laitoin pelin yöllä ja näen 3 pokemonia. en ymmärrä miten ne pyydystetään. joku pallo on siinä alhaalla ja yritän vetää sitä pokemonia kohti, siihen tulee jotai ympyröitä mut mitää ei tapahu. sitten yksi välähti ja koko ruutu muuttui kumman näköiseksi. mulla oli siinä se "käytä kameraa" päällä ja yhtäkkiä vaan sellainen pieni kuva (kameran) eikä siitä päässyt pois muuta kuin sammuttamalla kännykän.
joo kyllä angry birds pesee tämän 10-0 koska siitä tajusi heti miten tätä pelataan
onko jossain videota missä näkyy miten se pitää ampua se pokemon?
ÖÖÖÖÖÖ......??????????
En tiedä voiko tuota peliä pelihelpompi enää olla.
kiitti meen tutkiin. ja sain yhden kiinni nyt aamulla, olin kai väsynyt :)
Vierailija kirjoitti:
Sama bugi eli ruutu muuttuu "pieneksi" kun saa pokemonin vangittua ja pois pääsee vain sammuttamalla pelin. Puhelin Honor 7.
Mulla IPhone5
Vierailija kirjoitti:
laitoin pelin yöllä ja näen 3 pokemonia. en ymmärrä miten ne pyydystetään. joku pallo on siinä alhaalla ja yritän vetää sitä pokemonia kohti, siihen tulee jotai ympyröitä mut mitää ei tapahu. sitten yksi välähti ja koko ruutu muuttui kumman näköiseksi. mulla oli siinä se "käytä kameraa" päällä ja yhtäkkiä vaan sellainen pieni kuva (kameran) eikä siitä päässyt pois muuta kuin sammuttamalla kännykän.
joo kyllä angry birds pesee tämän 10-0 koska siitä tajusi heti miten tätä pelataan
onko jossain videota missä näkyy miten se pitää ampua se pokemon?
Ei ole pelin vika, jos käyttäjä on tyhmä.
Onpa jotenkin outo ajatuskuvio, että jalankulkijoita ei autoilijan tarvitse huomioida, jos ne räplää kännykkää. Mä oon luullu, että jalankulkijoita pitää aina ajaessa varoa ja että mulla on isommasta nopeudesta ja kulkuneuvosta johtuen myös vastuu muista. Eikö ratin takaa muka tarvitse tarkkailla liikennettä?
Hitto kun ei ole gyroskooppia 😂
On kyllä aivan käsittämätöntä, että aikuiset ihmiset ihan oikeasti jaksaisivat innostua jostain pikkulasten Pokemon homoiluista, tai jaksaa vöyhöttää jostain helvetin yksinkertaisesta ja varsin keskinkertaisesta "mennään ulos etsimään pökemönejä" -tyyppisestä pelisovelluksesta. Lasten kohdalla minä toki tämän vielä ymmärrän, mutta kun ikään alkaa olla se 30, niin luulisi silloin olevan vähän muutakin tekemistä kuin sillain ironisesti etsiä Pokemoneja lenkkeilyn yhteydessä. Jopa kaltaiseni säälittävä mieslapsi ei jaksa muuta kuin pyöritellä silmiään, koska tuo virtuaalihirviöiden kerääminen on oikeasti ihan säälittävän näköistä touhua. Muutaman yli-ikäisen hipsterin olen jo Helsingissä puolihuolimattomasti bongannut Pokemoneja metsästävän. Ei siinä muuten mitään, mutta voisi keskellä jalkakäytävää ehkä harkita kahteen kertaan, että jäänkö siihen tukkeeksi metsästämään jotain vitun Pikachua.
Muutenkin vuosituhannen vaihteessa nämä Pokemonien kanssa homoilut. Jo silloin alakouluikäisenä ei voinut muuta kuin pyöritellä silmiään ja ihmetellä, kun koko luokka pippelit pystyssä keräsi jotain naurettavia keräilykortteja ja sitten vielä kävi jossain tapahtumissa näitä läiskimässä. Jo natiaisena tajusin, että myyntimiehet nauroivat matkalla pankkiin, kun saivat kersat käyttämään viikkorahansa moisiin turhakkeisiin. Ehkä sitten olin vähän pikkuvanha, kun ymmärsin moisten hullutusten todellisen luonteen. Sen verran minulla oli kuitenkin sosiaalista älykkyyttä, että en kuitenkaan luokkakavereilleni alkanut todellisia mielipiteitäni laukomaan. Tosin luokkatovereitteni kunniaksi on sanottava, että eivät kuitenkaan alkaneet kiusaamaan, vaikka en osoittanut mielenkiintoa Pokehomoilua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä aivan käsittämätöntä, että aikuiset ihmiset ihan oikeasti jaksaisivat innostua jostain pikkulasten Pokemon homoiluista, tai jaksaa vöyhöttää jostain helvetin yksinkertaisesta ja varsin keskinkertaisesta "mennään ulos etsimään pökemönejä" -tyyppisestä pelisovelluksesta. Lasten kohdalla minä toki tämän vielä ymmärrän, mutta kun ikään alkaa olla se 30, niin luulisi silloin olevan vähän muutakin tekemistä kuin sillain ironisesti etsiä Pokemoneja lenkkeilyn yhteydessä. Jopa kaltaiseni säälittävä mieslapsi ei jaksa muuta kuin pyöritellä silmiään, koska tuo virtuaalihirviöiden kerääminen on oikeasti ihan säälittävän näköistä touhua. Muutaman yli-ikäisen hipsterin olen jo Helsingissä puolihuolimattomasti bongannut Pokemoneja metsästävän. Ei siinä muuten mitään, mutta voisi keskellä jalkakäytävää ehkä harkita kahteen kertaan, että jäänkö siihen tukkeeksi metsästämään jotain vitun Pikachua.
Muutenkin vuosituhannen vaihteessa nämä Pokemonien kanssa homoilut. Jo silloin alakouluikäisenä ei voinut muuta kuin pyöritellä silmiään ja ihmetellä, kun koko luokka pippelit pystyssä keräsi jotain naurettavia keräilykortteja ja sitten vielä kävi jossain tapahtumissa näitä läiskimässä. Jo natiaisena tajusin, että myyntimiehet nauroivat matkalla pankkiin, kun saivat kersat käyttämään viikkorahansa moisiin turhakkeisiin. Ehkä sitten olin vähän pikkuvanha, kun ymmärsin moisten hullutusten todellisen luonteen. Sen verran minulla oli kuitenkin sosiaalista älykkyyttä, että en kuitenkaan luokkakavereilleni alkanut todellisia mielipiteitäni laukomaan. Tosin luokkatovereitteni kunniaksi on sanottava, että eivät kuitenkaan alkaneet kiusaamaan, vaikka en osoittanut mielenkiintoa Pokehomoilua kohtaan.
Näen sieluni silmin kuinka tuhahtelet paheksuvasti ja pyörittelet silmiäsi niin että sylki roiskuu ja silmämuniin sattuu.
Olen itse Pokémon-sukupolvea joka katsoi telkkarista sarjaa into piukassa, käytti kaikki rahat kortteihin ja peleihin ym. Pokémon go:sta kohkattiin niin paljon että olihan sitä pakko kokeilla! Idea sijaintitiedoista on hauska ja peli on oikeasti todella koukuttava! Eilen oli naurussa pitelemistä kun lähdimme poikaystävän kanssa drinkeille ja kävelimme keskustassa. Tosi monella ikäiselläni ja vanhemmillakin oli puhelimet kourissa ja Pokémon-metsästys käynnissä. Tuli siinä itsekin muutama napattua.. Että sellaiset treffit! :D Omalla kohdallani epäilen innostuksen pian katoavan, mutta silti, idea pelaamisesta ja ulos lähtemisestä ja toisten pelaajien tapaamisesta on oikeasti huikea!
Vierailija kirjoitti:
Jälkeenjääneeltä ennemminkin kuulostat, kun käytät sanaa "homoilu" tuollaisessa yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pitkään ollut tämä tilanne:
"... we’ll be limiting the number of new accounts that can be created simultaneously. If you’re unable to create an account at this time, please try again in an hour."
Sama. Onko se poke clubin sivu jotenkin kaatunut kun niin moni yrittää tehdä käyttäjää? :o Enkä pysty kirjautumaan sisään googlella :/
En usko villityksen kestävän paria viikkoa pidempään. Ei kai se pokemonien metsästys nyt niin ihmeellistä ole? Että jaksaisi kuukausitolkulla kävellen pyydystää niitä?
Vierailija kirjoitti:
En usko villityksen kestävän paria viikkoa pidempään. Ei kai se pokemonien metsästys nyt niin ihmeellistä ole? Että jaksaisi kuukausitolkulla kävellen pyydystää niitä?
Samaa mietin. Ainakin jos on mahdotonta lähteä välillä muihin maisemiin, tylsäksihän se köy. Ja ainakin vielä itse peli takkuilee paljon :/
Jatkossa toivon pelin kehittyvän. Sellainenkin olisi hauska että saisi itse laittaa Pokemonin jonnekin, vaikka aika vaikeaankin piiloon ja sitten olisi hauska seurata omalta kännykältä että kuinka moni ja kuka on pyydystänyt sen :)
Vierailija kirjoitti:
Olen itse Pokémon-sukupolvea joka katsoi telkkarista sarjaa into piukassa, käytti kaikki rahat kortteihin ja peleihin ym. Pokémon go:sta kohkattiin niin paljon että olihan sitä pakko kokeilla! Idea sijaintitiedoista on hauska ja peli on oikeasti todella koukuttava! Eilen oli naurussa pitelemistä kun lähdimme poikaystävän kanssa drinkeille ja kävelimme keskustassa. Tosi monella ikäiselläni ja vanhemmillakin oli puhelimet kourissa ja Pokémon-metsästys käynnissä. Tuli siinä itsekin muutama napattua.. Että sellaiset treffit! :D Omalla kohdallani epäilen innostuksen pian katoavan, mutta silti, idea pelaamisesta ja ulos lähtemisestä ja toisten pelaajien tapaamisesta on oikeasti huikea!
Mistä tiedät ketkä kaikki pelaa peliä!? En itse ainakaan kulje puhelin ojossa ruutua tuijottaen.
Ketjun otsikko oli noloin pitään aikaan hymiöineen kaikkineen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se paljon kauemmin kestää.
Jos vihaisia lintuja jaksettiin pelata vuosi kausia. Se sentään on aneeminen peli. Jopa matopelistä järjestettiin maailmanmestaruuskilpailuja aikanaan.
Joten kyllä tätä pelataan hyvin kauan.
Jos noita servereitä ei saada pian kuntoon ni ei kukaan jaksa pelata....
Kysymys: Kävin äsken kahdessa lähellä olevassa pokestopissa. Niissä aiemmin näkyi kuvat (molemmat patsaita), mutta nyt kuvaa ei enää näy ja se pyöreä merkki vain pyörii harmaana. Eli käynnistäni ei ollut mitään hyötyä. Myös kotini vieressä olevan pokestopin kuva on kadonnut (näkyi vielä aiemmin). Pääseekö näille joillekin pokestopeille vasta sitten kun on ylemmällä levelillä vai johtuuko kuvan näkymättömyys jostain muusta?
Kävelin myös n. kilometrin kauppaan ja takaisin eikä matkalla näkynyt yhtään pokemonia. Sikäli hassua, koska kodissani niitä pyöri päivällä 5-6 kpl. Asun ison kaupungin keskustan tuntumassa. Täällä sataa nyt vettä, voiko se vaikuttaa siihen, ettei pokemoneja näy eikä pokestopeissa näy kuvat?
T. peliä opetteleva 2-levelillä oleva kolmekymppinen
Ps. Olipa muuten hauskaa kun vastaan tuli jatkuvasti ihmisiä pokemon-jahdissa :D Hymyilytti ihan suunnattomasti tajutessani miten suosittu tämä on kaikenikäisten keskuudessa kotikaupungissanikin :)
Onhan tuo ehkä vähän hassua, mutta vielä sullakin on joskus tähän ideaan perustuva appis kännykässä asennetuna ihan huomaamatta. Maailma menee eteenpäin ja ap jää paikalleen ylläpitämään pakkovirnettään.