Mitä haluaisit syödä juuri nyt?
Minä: kolmen munan munakkaan. Siihen vähän suolaa. Ai että.
Ostan munia ehkä kerran kahdessa vuodessa.
Entä te?
Kommentit (16)
Syödään uunimakkaraa, pyttäri olisi ehkä maistunut paremmin.
Teki mieli makeaa ja kirpeää, söin jäisiä karpaloita kinuskikastikkeella.
Vierailija kirjoitti:
Mc hamppari vois maistua. Eilen suunnittelin tekeväni sushia kotona.
Enkä edes tykkää sushista
Joel Hokka kylmänä avattuna ja täynnä jäitä maistuisi ja siihen vähän ouzoa sekaan.
Munakas olisi kyllä hyvä pitkästä aikaa! Itsekään ei tule montaa kertaa vuodessa munia ostettua.Jotenkin aina unohdan niiden olemassaolon.
Juuri nyt ei tee mieli mitään. Söin juuri kasviskeittoa krutongeilla ja raejuustolla, salaattina pieni kipollinen hapankaalia ja jälkiruoaksi oli pari persikkaa. Nyt edessä iso kupillinen yrttiteetä.
Joku ihana salaatti
Inhoan roskaruokaa. Siitä tulee pahaolla
En mitään, koska söin juuri perunoita ja perinteisellä tavalla valmistettua jauhelihakastiketta. Ai että oli hyvää!
En mitään. Syöminen on yhtä pakollista kuin paskantaminen, kumpikaan ei tuota nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Syöminen on yhtä pakollista kuin paskantaminen, kumpikaan ei tuota nautintoa.
Kyllä musta on kiva, kun tulee hyvä kakka.
En oikeastaan mitään, just söin eiliset spagetin jämät. Oon karkkilakossa, joten mikä tahansa karkki maistuis ):
Pitsaa ja herkkuja, kaikenlaista huonoa tekisi mieli. Olen semmoisia antaumuksella viime aikoina mätännytkin. Sen takia koitan nyt vaihtaa terveellisempiin herkkuihin. Hyvin koottu ruokaisa salaattikin on hyvää.
Mc hamppari vois maistua. Eilen suunnittelin tekeväni sushia kotona.