Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espoon kermaperseet itkee

Vierailija
14.07.2016 |

”Asukkaat järkyttyneitä ja vihaisia” – pientalojen ja lapsiperheiden naapuriin suunnitellaan kivimurskaamoa Espoossa
http://www.hs.fi/kaupunki/a1468384334717?jako=049a00997677e6ddbe56ba889…

Lapsikortti käytetty!

Suosikkini oli: "ennemmin tai myöhemmin joku jää murskeauton alle, se on ihan varmaa".

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos laitetaan murskaamon tilalle VOK, niin kaikki tyytyväisiä?

Vierailija
42/46 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiviruukin alue tullaan ajan myötä kaavoittamaan uudelleen asuntotuotannon tarpeisiin koska lähelle tulee metro. Vaikka kuinka olisi  kaavoitettu työpaikkojen alueeksi niin jos sinne ei niitä työpaikkoja tule, menee kaava uusiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta jutusta puuttui semmoinen pikkudetalji, että meillä on tässä saman firman yksi kivimurskaamo 2km päästä tuosta suunnitellusta. Että voisiko se vaikka nyt sitten hoitaa tuon kaiken murskeen? Ja tuo päiväkoti tosiaan on tien toisella puolella tuosta mihin tuo murskaamo oli tulossa. Onneksi omat lapset on melkein 3km päässä tuosta jo koulussa. 

Vierailija
44/46 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kivimurskaamo naapurissa olisi kammottava asia. Edellä onkin lueteltu syitä siihen.

Hyvä kun ihmiset taistelevat tällaisia hankkeita vastaan. Firmat eivät välitä tuon taivaallista ihmisistä. Mitä tahansa voidaan yrittää. Siksi pitäisi olla tiukka lainsäädäntö ja sitä pitäisi noudattaa, jotta vältyttäisiin elinympäristöjen pilaamiselta.

Olen itse läheisteni kanssa taistellut jo vuosia tuulivoimala-aluetta vastaan. On ollut pöyristyttävää huomata, kuinka piittaamattomia ovat kuntien virkamiehet, hallinto-oikeuksien edustajat ja tietysti tuulivoimafirmojen miehet ja naiset. Huh, huh, mutta ehkä oikeus tulee voittamaan.

Vierailija
45/46 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun naapuriin.....

Vierailija
46/46 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne espoolaiset kuvittelevat, että se betoni niihin elementtihirviöihin tulee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi