Tajusin kauhukseni että mieheni on varmaan oikeasti huono sängyssä.
Luulin pitkään että se on sängyssä itsekäs tai laiska, tai että sitä ei kiinnosta yhtään minun nautintoni. Mutta tajusin juuri että oikeasti hän taitaa vaan olla ihan tosi osaamaton ja huono. Ei siis itsekäs tms vaan tumpelo. Ettei tiedä yhtään mitä naiselle pitäisi tehdä, ei siis aavistustakaan. Apua. Ja mies on sentään 33 ja sillä on takana useampi suhde. Mitä ihmettä teen.
Kommentit (107)
Jos se on näitä miehiä joiden itsetunto ei kestä että naiselle ei riitä pelkät 3 työntöä tulemiseen? Tuntevat itsensä epäonnistuneiksi jos joutuvat hyväilemään sormin tms.
Pahinta tuossa on mielestäni se, ettei häntä kiinnosta sinun nautintosi. Jättäisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, jep. Turha tulla kuulkaa provoksi haukkumaan, voin uskoa ap:n jutun täysin. Itse olen nimittäin naimisissa (ollut jo kohta 15 vuotta) vastaavan kanssa.
Olen yrittänyt montaa juttua ja monenlaista. En saa seksistä itse juuri mitään, en ole koskaan saanut. Ehkä 1/10 ehdin jollain tasolla hommaan mukaan. Mieheni laukeaa yleensä sekunneissa eikä käsillään ole tyydyttänyt minua kuin kerran, suullaan ei ikinä. Ei kuulemma halua.
Olen hyväksynyt tilanteen, sillä tämä on oikeastaan parisuhteemme ainoa ongelma. Elän asian kanssa, en enää ole oikeastaan katkerakaan.
Joo näin se meilläkin menee, tosin emme ole naimisissa emmekä asu yhdessä mutta ollaan seurusteltu nyt kaksi vuotta. Mies laukeaa sekunneissa, joten en ehdi nauttimaan yhdynnästä, ja minä sentään olen nainen joka osaisi laueta myös yhdynnässä eikä se edes kamalan kauaa veisi, mutta 20 sekuntia ei millään riitä. Mies kyllä tyydyttää joskus harvoin minua sormilla kun käsken mutta yrittää lopettaa sitä koko ajan, siis 10 sek välein, ja joudun koko ajan toistelemaan että älä lopeta, enkä pysty laukeamaan siinä kun pelkään koko ajan että se loppuu ennen kuin on alkanutkaan. Miehellä on kamala kiire päästä panemaan, mutta se on tosiaan aina samaa lähetyssaarnaajaa muutaman sekunnin ajan. Ja muuten suhde on ihan tosi hyvä, ongelmat on vain seksissä. Se on harmi, koska rakastan seksiä ja osaisin todellakin nauttia siitä. Ap.
Kyllähän tuo laiskuudelta kuulostaa.
Et kö ole ap kokeillut sitä, että mies saa hoitaa sinut ensin ja sitten hän pääsee vasta pukille? Eli jos sinä et saa, niin eipä saa mieskään. Meillä se ainakin auttoi silloin joskus kun vähän samaa ongelmaa oli. Opetin miestäni kauan ja tuntui, että seuraavalla kerralla pari päivää sitten opetetut jutut olivat haihtuneet kokonaan miehen mielestä ja jouduin aloittamaan taas ihan nollasta. En kuitenkaan luovuttanut, vaan hammasta purren aloitin alusta ja tein sen miehelle niin helpoksi kuin vain osasin, eli saatoin ennen seksiä aloittaa suihkussa jo omin käsi tai sängyssä painoin/nostin miehen kättä, liikutin sitä juuri niin kuin oli hyvä jne. Vähitellen mies oppi ja kun hän huomasi miten oppimisensa myötä olin valmis seksiin vaikka joka ilta ja olin hyvän seksin jälkeen aika lailla erilainen kuin päin peräsintä menneen tumpeloimisen jälkeen, niin se riitti miehelle porkkanaksi. Nykyään 99% seksistä on hyvää, molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kokemusta muutamasta ns. avoimesta pillusta, jossa klitoris on helposti esillä. Kiinnostaisi kysyä sämpyläpilluilta, että onko heidän klitoriksensa kuinka herkkä? Voiko sitä koskea lainkaan suoraan vai vasta sitten kun on kunnolla kiihottunut? Veivaatteko itse aluksi sitä sämpylää ja sitten vasta sisempiin osiin? Kuvittelisi, että paremmin piilossa oleva klitoris olisi lähtökohtaisesti herkempi.
Ei se noin yksoikoisesti mene. Jokainen nainen on erilainen, jokaisen kanssa joutuu opettelemaan, mikä tuottaa nautintoa, mikä ei ja mikä kipua. Tähän tarvitaan kommunikointia.
T. Lesbo
Kerroppas Ap, mitä sinä sitten teet miehelle, vai makaatko lahnana ja odotat miehesi "palveluksia".
Seksi on parityöskentelyä ja siinä pääsääntöisesti molempien olisi hyvä hoitaa asiansa kunnialla. Kaikkien kanssa se ei onnistu millään, mutta toisen parin kanssa siinä ei tarvitse edes ajatella mitään, kun homma vie mukanaan. Sama juttu tanssiessakin, joillakin se ei vain yksinkertaisesti onnistu, ei millään, ei ikinä. Siinä pitää sitten miettiä mitä haluaa ja mistä on valmis luopumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerroppas Ap, mitä sinä sitten teet miehelle, vai makaatko lahnana ja odotat miehesi "palveluksia".
Huokaus.. Lue viestejä ja ylläty vastauksista! Oletko sinä ap:n miehen kaltainen tumpelo?
Vierailija kirjoitti:
Et kö ole ap kokeillut sitä, että mies saa hoitaa sinut ensin ja sitten hän pääsee vasta pukille? Eli jos sinä et saa, niin eipä saa mieskään. Meillä se ainakin auttoi silloin joskus kun vähän samaa ongelmaa oli. Opetin miestäni kauan ja tuntui, että seuraavalla kerralla pari päivää sitten opetetut jutut olivat haihtuneet kokonaan miehen mielestä ja jouduin aloittamaan taas ihan nollasta. En kuitenkaan luovuttanut, vaan hammasta purren aloitin alusta ja tein sen miehelle niin helpoksi kuin vain osasin, eli saatoin ennen seksiä aloittaa suihkussa jo omin käsi tai sängyssä painoin/nostin miehen kättä, liikutin sitä juuri niin kuin oli hyvä jne. Vähitellen mies oppi ja kun hän huomasi miten oppimisensa myötä olin valmis seksiin vaikka joka ilta ja olin hyvän seksin jälkeen aika lailla erilainen kuin päin peräsintä menneen tumpeloimisen jälkeen, niin se riitti miehelle porkkanaksi. Nykyään 99% seksistä on hyvää, molemmille.
Onpa tosi romanttista, hyi saatana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos siitä puuttuukin se olennaisin että miehesi ei koe että haluat häntä vaan enemmänkin jonkun suoritteen ku ajatteletkin hänestä noin. Ja hänelle asia on jo kasa pelkkiä suorituspaineita ja laukeaa siksi heti. Kokeilkaa että mies ei pääse pesälle eikä saa kuin vähän hyväilyjä ennen kuin olette yhdessä hoidelleet sinut ainakin kertaalleen. Ja se että mies laukeaa helposti ei sitten aina tatkoita että sä vastaavasti olisit ollu yhtään häntä parempi vaikka olisitkin ollu valmiinpi kokeilemaa jotain uusia juttuja jos siitä ei aito haluaminen välity vaan suorittaminen.
Vähentääkö miehen suorituspaineita se, jos nainen tekee noin kuin ehdotat. Että mies ei pääse pesälle ennen kuin nainen on hoideltu. Siinähän tulee jumankauta tuplat suorituspaineet kun pitää vielä saada nainen laukeamaan.
ei tule tuplat jos asian hoitaa oikein. naiseni levitti haarojaan kunnolla ja niin että pääsin klitorikseen käsiksi ja vartaloa liikuttamalla/sanomalla kertoi mikä tuntuu hyvälle, lopuksi saattaa pyytää laittamaan sormen sisälle ja lisäämään painetta. miehen pitää tietää myös että siinä voi mennä jopa 20min jos nainen alkaa ressaan tulemisestaan tai ei muuten vain rentoudu. hätätapauksissa laitat miehen nuolemaan reikääsi samalla kun hierot itseäsi. auttoi minun nopeaan orgasmiin (vaikka meinaan saada jo pelkästään naisen nuolemisesta kun kuulen ja tunnen hänen nautinnon)
Tääkin on niin epäromanttista, etten tajua, kuka tuosta voi nauttia ikinä, hyi yök!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin pitkään että se on sängyssä itsekäs tai laiska, tai että sitä ei kiinnosta yhtään minun nautintoni. Mutta tajusin juuri että oikeasti hän taitaa vaan olla ihan tosi osaamaton ja huono. Ei siis itsekäs tms vaan tumpelo. Ettei tiedä yhtään mitä naiselle pitäisi tehdä, ei siis aavistustakaan. Apua. Ja mies on sentään 33 ja sillä on takana useampi suhde. Mitä ihmettä teen.
pyydät häntä katsomaan kun runkkaat, sellaisella etäisyydellä että voi alkaa nuolemaan sinua heti kun pyydät. ilmoitat kovaan ääneen ja kiukkuisella (intohimoisella) katseella kun tuntuu hyvälle ettei varmasti lopeta sitä mitä ikinä tekeekään juuri nyt ja KERRO/NÄYTÄ hänelle miten klitoriksen saa esiin kunnolla.
itse olen aina ollut liian varovainen koskemaan naisen alapäähän ennen kuin minulle näytettiin miten koko värkki toimii kunnolla. ja ne perkeleen kynnet leikkaamaan/viilaamaan.
hävetti kun tajusin kuinka paljon olen mahtanut aikoinani satuttaa ja toinen vain esittänyt ettei mitään hätää
Epäromanttista!
Apn mieshän on malliesimerkki ihmisestä, jota ei vaan kiinnosta. Jos kyse olisi osaamattomuudesta, hän yrittäisi opetella. Kyselisi ja kokeilisi. Mutta tuo mieshän ei edes yritä. Myönnä ap totuus, mies on itsekäs eikä vaan välitä sun nautinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla, että mies ei kiihotu omasta puolisosta. Eli te jotka valitatte miehen haluttomuudesta. Menkää alasti peilin eteen ja kysykää itseltä - näytänkö seksikkäälle ja haluttavalle. Jos vastaus on ei nii tehkää asialle. Liikakiloja pois jne.
Itse olen vähän ylipainoinen, mutta olen ollut sitä aina. En ole muuttunut mihinkään siitä kun tapasimme. Jos mies ei kiihotu minusta niin hän on harvinaisen idiootti kun valitsi alkujaankin naisen joka ei kiihota. Syyttäköön itseään sitten. Ja kaikki eksäni ovat kiihottuneet minusta, joten kyllä minunlainen voi saada ja saa hyvän ja vilkkaan seksielämän. En ole ap mutta olen nainen, joka saa liian harvoin seksiä mieheltään.
Miehenä minun on pakko todeta se, että jos naisen itsetunto on kadoksissa, on aika hankala tyydyttää. Oma vaimoni on sellainen, joka pitää hoidella alusta loppuun, eikä hän koskaan ole omien sanojensa mukaan masturboinut. Hitaasti syttävä. Kun tietää miten hoitelen, saa hän kyllä orgasmin joka kerran, mutta oikeasti teettää töitä. Itselläni oli aikoja, kun tiesi, että taas pitää mennä pitkän kaavan mukaan, niin tuppasi jossain tunnin esileikin kohdalla lerpahtamaan ja into lopahti kesken. Pääsin siitä sitten yli, kun hieman psyykkasin itseäni ja sivuutin asenneongelmani. Summa summarum: nainenkin voi tehdä enemmän, mutta jos ei tee tai osaa, fiksu mies osaa kyllä hoidella naisen kun opettelee mistä nainen pitää ja mistä ei.
Kiitos, kiva lukea kun kerrankin fiksu mies kommentoi.
Olen se jolle vastasit, tuo vähän ylipainoinen. Minut kyllä on ja olisi helppo tyydyttää, kerron mielelläni miten se tehdään ja minut saa laukeamaan nopeasti jos edes vähän yrittää. Harmi vaan että mieheni ei edes yritä. Käskisi edes minua tekemään sen itse itselleni samalla kun hän katselee ;)
En vaan ymmärrä tuota asennettasi, että miehen pitää käskeä? Mikset voi itse käskeä tai ehdottaa?
Vähän sama tilanne kun miehet odottaa että vaimo kotona käskee mitä kotitöitä tehdään ja milloin. Oma-aloitteisesti ei mitään tapahdu. Ja mies voi tietenkin valittaa jos kotona on likaista, kun vastuu siivouksen aloittamisesta on vaimolla. Silloinhan kaikki on tehnyt osuutensa kotitöistä vai miten se meni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla, että mies ei kiihotu omasta puolisosta. Eli te jotka valitatte miehen haluttomuudesta. Menkää alasti peilin eteen ja kysykää itseltä - näytänkö seksikkäälle ja haluttavalle. Jos vastaus on ei nii tehkää asialle. Liikakiloja pois jne.
Itse olen vähän ylipainoinen, mutta olen ollut sitä aina. En ole muuttunut mihinkään siitä kun tapasimme. Jos mies ei kiihotu minusta niin hän on harvinaisen idiootti kun valitsi alkujaankin naisen joka ei kiihota. Syyttäköön itseään sitten. Ja kaikki eksäni ovat kiihottuneet minusta, joten kyllä minunlainen voi saada ja saa hyvän ja vilkkaan seksielämän. En ole ap mutta olen nainen, joka saa liian harvoin seksiä mieheltään.
Miehenä minun on pakko todeta se, että jos naisen itsetunto on kadoksissa, on aika hankala tyydyttää. Oma vaimoni on sellainen, joka pitää hoidella alusta loppuun, eikä hän koskaan ole omien sanojensa mukaan masturboinut. Hitaasti syttävä. Kun tietää miten hoitelen, saa hän kyllä orgasmin joka kerran, mutta oikeasti teettää töitä. Itselläni oli aikoja, kun tiesi, että taas pitää mennä pitkän kaavan mukaan, niin tuppasi jossain tunnin esileikin kohdalla lerpahtamaan ja into lopahti kesken. Pääsin siitä sitten yli, kun hieman psyykkasin itseäni ja sivuutin asenneongelmani. Summa summarum: nainenkin voi tehdä enemmän, mutta jos ei tee tai osaa, fiksu mies osaa kyllä hoidella naisen kun opettelee mistä nainen pitää ja mistä ei.
Kiitos, kiva lukea kun kerrankin fiksu mies kommentoi.
Olen se jolle vastasit, tuo vähän ylipainoinen. Minut kyllä on ja olisi helppo tyydyttää, kerron mielelläni miten se tehdään ja minut saa laukeamaan nopeasti jos edes vähän yrittää. Harmi vaan että mieheni ei edes yritä. Käskisi edes minua tekemään sen itse itselleni samalla kun hän katselee ;)
En vaan ymmärrä tuota asennettasi, että miehen pitää käskeä? Mikset voi itse käskeä tai ehdottaa?
Vähän sama tilanne kun miehet odottaa että vaimo kotona käskee mitä kotitöitä tehdään ja milloin. Oma-aloitteisesti ei mitään tapahdu. Ja mies voi tietenkin valittaa jos kotona on likaista, kun vastuu siivouksen aloittamisesta on vaimolla. Silloinhan kaikki on tehnyt osuutensa kotitöistä vai miten se meni?
Et tosikkona sitten huomannut silmänisku-hymiötä lauseen lopusta? Silmänisku-hymiö noin yleensä tarkoittaa että asiaa ei ole tarkoitus lukea kirjaimellisesti, se on joko vähän vitsi tai sisältää piilomerkityksiä tai muita vihjeitä esim että asia pitäisikin lukea päinvastaisena.
Suostuisikohan miehesi lähtemään seksuaaliterapeutin puheille? Jos siis et itse osaa opastaa ja neuvoa. Ettekö te siis puhu, mikä tuntuu hyvältä, mistä pitäisi kosketella, mitä voisi tehdä ...? Avaat siis ensimmäisenä sen umpinaisen suusi, et syyllistäen, vaan lempeästi todeten, että sellainen tai tällainen asia saattaisi tuntua meistä molemmista kivalta. Etene askel askeleelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatti tosiaan avata ne haarat ja ottaa tuollainen kumppaniksi.
Älä kierrä veistä haavassa, olin ja olen rakastunut. Luulin että mies osaisi seksiä.
Luulit? Eli luulit ottaneesi itsekkään paskiaisen kumppaniksesi, mutta ei se sitä sitten olekaan?
Vierailija kirjoitti:
Suostuisikohan miehesi lähtemään seksuaaliterapeutin puheille? Jos siis et itse osaa opastaa ja neuvoa. Ettekö te siis puhu, mikä tuntuu hyvältä, mistä pitäisi kosketella, mitä voisi tehdä ...? Avaat siis ensimmäisenä sen umpinaisen suusi, et syyllistäen, vaan lempeästi todeten, että sellainen tai tällainen asia saattaisi tuntua meistä molemmista kivalta. Etene askel askeleelta.
Lukeeko ihmiset ollenkaan näitä viestiketjuja ennen kommentoimista?? Ap on monta kertaa todennut puhuneensa miehensä kanssa ja pyytäneensä suoraan suorilla sanoilla vaikka mitä. Ap on monessa viestissä kertonut opastaneensa miestä vaikka kuinka monesti ja kertoneensa mitä haluaa ja mikä tuntuu hyvältä.
Minä en ymmärrä miten on vaikeaa ymmärtää, että jollain voi olla mies, joka vain on huono sängyssä. Mies, joka ei vaan osaa hyväillä naista, jolla ei kiinnosta naisen hyväily ja joka tulee liian aikaisin. Totta kai on sellaisia miehiä! Kysymys nyt onkin siitä, että mitä sellaisille miehille voi tehdä.
Uskon myös, että on miehiä, joita ei kiinnosta vaikka niille kuinka kertoo ja opettaa. Itsellänikin on ollut ajanjaksoja ja kumppaneita, joiden kanssa ei ole paljoa mikään innostanut. Liekö johtunut kumppanista vai omasta elämäntilanteestani (väsymys, stressi, masennus...), mutta mahdollista siis on.
Tilanne on harmilllinen. Lähetän myötätuntoa kaikille niille naisille, jotka elävät muuten hyvässä parisuhteessa, vain seksi ei pelaa. Toivon heille rakkautta puolisoaan kohtaan, jotta tämä asia ei muodostuisi kynnyskysymykseksi. Ehdottaisin myös keskustelua kumppanin kanssa vaikka pöydän ääressä tai olohuoneen sohvalla, jossain muualla kuin siellä sängyssä. Tyyliin: "Tiedätkö, kun kaipaisin seksielämältämme jotain vähän muuta tai enemmän tai jotain... Joku sana, joka ei loukkaa, mutta kertoo sen, että jotain pitäisi tehdä nyt toisin. Että toinen tajuaisi, että en saa seksielämästämme oikein mitään irti, ja haluaisin saada.
Ja toivoisin kaikille keskustelijoille täällä enemmän ymmärrystä ja empatiaa toisiamme kohtaan!
Rakkaudella!
Jos ei osaa ja ei ole halukas oppimaan, niin tilanne on aika huono pidemmän päälle. Jos seksi ei toimi, niin se kyllä lopulta vaikuttaa ihan kaikkeen. Aivan samoin kuin se, että muut asiat ei toimi, niin seksikin siitä kärsii. Ikävä tilanne.
Ehdotan, että laitat miehen katseleen sun itsetyydytystä ilman, että saa koskea. Suoraan ja rehellisesti sanot, että tätä tarviin. Harvoin seksi toimii, jos ei uskalla kysyä/ kertoa mitä toinen/itse toivoo.