Miten laihduttaa 24kg vuodessa
Kommentit (20)
En tiedä, mutta voin kertoa miten lihoa 24kg vuodessa.
kyllä se periaatteessa mahdollista on. ruokavalio kuntoon ja liikuntaa lihaksille. kovin kamalasti ei kannata treenata sillä lihas painaa enemmän kuin läski.
Selvität paljonko 50 kiloisen versiosi päiväkulutus on ja sovitat ruokavaliosi sen mukaiseksi. Jos vuoden jälkeen paino on jotain muuta niin syöt joko enemmän tai vähemmän.
Mä olin tuon 50kg koko aikuisikäni, kunnes kuukautiset loppuivat, elintavat eivät mitenkäön muuttuneet ja nyt painan joku 15kg enemmän. Tyyliin vuodessa nousi paino ilman mitään elämäntapa muutoksia.
Juoksemalla joka päivä ja syömällä salaattia ja vihanneksia. Minäkin laihduin, soin vaan kanaa, riisiä ja salaattia.
Kaikki herkut, pullat ja leivät pois. Tilalle normi ruoka ja lautasmalli. Aamupuuron 5dl syöt joka aamu. Paino tippuu yhtä varmasti, kuin aurinko nousee. 1 herkun voit vko:ssa syödä. Kävele 3-4 x vko:ssa 6km.
Vähennä päivittäistä energiansaantia 460 kcal.
1kg rasvaa on noin 7000 kcal. Sun täytyy syödä joka päivä 365 päivän ajan n. 500 kcal kulutustasi vähemmän. Kulutus vähenee sen mukaan, kun paino laskee. Eli jos nyt harrastat useita kertoja viikossa liikuntaa tai kävelet joka päivä 10000 askelta, voi semmonen 1600 - 1700 kcal/pv olla sopiva. Sitten, kun painat enää päälle 60 kg, 1500 tai alle kcal/pv on hyvä. Itse pudotin 5 kg/3 kk. Samalla tahdilla menisi 20 kg vuodessa. Olisin sitten tosin enää 44 kg.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin tuon 50kg koko aikuisikäni, kunnes kuukautiset loppuivat, elintavat eivät mitenkäön muuttuneet ja nyt painan joku 15kg enemmän. Tyyliin vuodessa nousi paino ilman mitään elämäntapa muutoksia.
Jatkan vielä omaa kommenttia, nyt tullut paino tullut vatsalle, eikä lähde millään
Laihdutin 50kg alle vuodessa vain laskemalla kalorit ja syömällä alle kulutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Saavutus tuokin
Vierailija kirjoitti:
Eikö painonnousu olekaan täysin poissa omista käsistä ja asia, joka vain tapahtuu, sama millä alikaloreilla tai aktiviteeteilla menee?
kyllä se onnistuu, sehän on 2kg kuukaudessa, eli 0.5 kg viikossa.
vähentää hiilareita
pienentää annoskokoja
lisää liikuntaa
juo vettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä omaa kommenttia, nyt tullut paino tullut vatsalle, eikä lähde millään
Lisääntymisiän ylittäneellä naisella voi olla vatsaa. Ei tarvitse enää houkutella koiraita lisääntymään.
Tee lapsi ja imetä. Siten ei tarvitse laihduttaa tänä vuonna mutta jos noudatat ruokavaliota, paino tippuu synnytyksen jälkeen imetyksen avulla.
Yritä laihduttaa ainakin 2 kg kuukaudessa. Syöt kevyesti ja käyt kävelyllä/ juoksemassa.
Ihanassa unessa.