Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin kauhukseni että mieheni on varmaan oikeasti huono sängyssä.

Vierailija
13.07.2016 |

Luulin pitkään että se on sängyssä itsekäs tai laiska, tai että sitä ei kiinnosta yhtään minun nautintoni. Mutta tajusin juuri että oikeasti hän taitaa vaan olla ihan tosi osaamaton ja huono. Ei siis itsekäs tms vaan tumpelo. Ettei tiedä yhtään mitä naiselle pitäisi tehdä, ei siis aavistustakaan. Apua. Ja mies on sentään 33 ja sillä on takana useampi suhde. Mitä ihmettä teen.

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tänään ohjelmaa, jossa naarasrotan klitorista hinkattiin jollain "harjalla". Kun henkilö lopetti stimuloinnin ja veti kädet syrjään, rotta otti koetta tehneen henkilön hihasta kiinni hampaillaan vetäen sitä puoleensa eli halusi lisää stimulointia.

Sulla on onneks kädet joilla voit näyttää, että tuosta. Jos ei ota opiks eikä haluakaan ottaa niin tiedä sitten. Postimerkki pyllyyn ja maailmalle?

22/107 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-m30- kirjoitti:

Katsoin tänään ohjelmaa, jossa naarasrotan klitorista hinkattiin jollain "harjalla". Kun henkilö lopetti stimuloinnin ja veti kädet syrjään, rotta otti koetta tehneen henkilön hihasta kiinni hampaillaan vetäen sitä puoleensa eli halusi lisää stimulointia.

Sulla on onneks kädet joilla voit näyttää, että tuosta. Jos ei ota opiks eikä haluakaan ottaa niin tiedä sitten. Postimerkki pyllyyn ja maailmalle?

Nimenomaan näin. Oli otat kädestä kiinni, viet sen sinne minne haluat miehen sinua koskevan. Opastat liikkeen rytmin ja annat selviä ohjeita "nopeammin", "hitaammin", "paina enemmän/vähemmän" jne. Joskus joutuu aloittamaan ihan alkeista, ja silloin on pakko uskaltautua sanomaan suoraan vaikkapa "voisitko imeä nännejäni?" .

Älä viittaa sanallakaan siihen että mies ei osaisi jotain. Ilmaise toiveesi selkeästi "minä"-muodossa tai selkeänä pyyntönä : "voisitko läpsiä pyllyäni?" Jos on epäselvää mieltymyksissä niin kysy suoraan "oletko koskaan nuollut naisen pimppiä?" Jos vastaus on että "en, hyi yäk!" niin silloin lienee turha odottaa miehen tekevän niin.

Toimiva kommunikaatio on kaiken a ja o. Toisilla oma kiihottaminen sulkee kaikki muut aistit niin että perille ei mene muu kuin suora ja selkeä puhe. Ja kyllä se tumpelokin oppii kun opettaa. Myös sitä aistimista voi kyllä opetella, maatkaa alasti sylikkäin ja hengittäkää samaan tahtiin- se luo läheisyyttä ja avaa aisteja. Kaikki ei oikeasti ole niin herkkiä aistimaan esim. milloin toinen on kiihottunut tai milloin ei. Tutustuminen ja fyysinen läheisyys auttaa tässä. Mutta opetusta täytyy jatkaa kärsivällisesti eikä pidä olettaa yhtään mitään. Harjoituksia jatketaan niin kauan kunnes homma sujuu. Jos ei mies ole vastaanottavainen opetukselle, niin sitten joutaa mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, jep. Turha tulla kuulkaa provoksi haukkumaan, voin uskoa ap:n jutun täysin. Itse olen nimittäin naimisissa (ollut jo kohta 15 vuotta) vastaavan kanssa.

Olen yrittänyt montaa juttua ja monenlaista. En saa seksistä itse juuri mitään, en ole koskaan saanut. Ehkä 1/10 ehdin jollain tasolla hommaan mukaan. Mieheni laukeaa yleensä sekunneissa eikä käsillään ole tyydyttänyt minua kuin kerran, suullaan ei ikinä. Ei kuulemma halua.

Olen hyväksynyt tilanteen, sillä tämä on oikeastaan parisuhteemme ainoa ongelma. Elän asian kanssa, en enää ole oikeastaan katkerakaan.

Vierailija
24/107 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama tilanne just äsken mun miehen kans. Se ei vaan osaa ja luulee et osaa. Puhuminen ei auta kun hän luulee silti että tietää kyllä miten naisen kanssa ollaan...

Kyllä tämä on aika kauheaa meille. Ei näin voi jatkua! Miten voi aloitta opettamisen ihan nollasta kolmikymppiselle miehelle.. Joka ei tiedä missä on klitoris saati g piste eikä millään ymmärrä että niihin kannattaisi koskea. Vaikka olen sanonut monta kertaa. Se vaan myhäilee tyytyväisenä kun meillä on niin ihanaa seksiä. Not.

En vaan ymmärrä miten tuollaisen asian tajuamiseen voi mennä noin kauan? Oletkohan itsekään mikään catch sängyssä.

Vierailija
25/107 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, jep. Turha tulla kuulkaa provoksi haukkumaan, voin uskoa ap:n jutun täysin. Itse olen nimittäin naimisissa (ollut jo kohta 15 vuotta) vastaavan kanssa.

Olen yrittänyt montaa juttua ja monenlaista. En saa seksistä itse juuri mitään, en ole koskaan saanut. Ehkä 1/10 ehdin jollain tasolla hommaan mukaan. Mieheni laukeaa yleensä sekunneissa eikä käsillään ole tyydyttänyt minua kuin kerran, suullaan ei ikinä. Ei kuulemma halua.

Olen hyväksynyt tilanteen, sillä tämä on oikeastaan parisuhteemme ainoa ongelma. Elän asian kanssa, en enää ole oikeastaan katkerakaan.

Joo näin se meilläkin menee, tosin emme ole naimisissa emmekä asu yhdessä mutta ollaan seurusteltu nyt kaksi vuotta. Mies laukeaa sekunneissa, joten en ehdi nauttimaan yhdynnästä, ja minä sentään olen nainen joka osaisi laueta myös yhdynnässä eikä se edes kamalan kauaa veisi, mutta 20 sekuntia ei millään riitä. Mies kyllä tyydyttää joskus harvoin minua sormilla kun käsken mutta yrittää lopettaa sitä koko ajan, siis 10 sek välein, ja joudun koko ajan toistelemaan että älä lopeta, enkä pysty laukeamaan siinä kun pelkään koko ajan että se loppuu ennen kuin on alkanutkaan. Miehellä on kamala kiire päästä panemaan, mutta se on tosiaan aina samaa lähetyssaarnaajaa muutaman sekunnin ajan. Ja muuten suhde on ihan tosi hyvä, ongelmat on vain seksissä. Se on harmi, koska rakastan seksiä ja osaisin todellakin nauttia siitä. Ap.

Vierailija
26/107 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama tilanne just äsken mun miehen kans. Se ei vaan osaa ja luulee et osaa. Puhuminen ei auta kun hän luulee silti että tietää kyllä miten naisen kanssa ollaan...

Kyllä tämä on aika kauheaa meille. Ei näin voi jatkua! Miten voi aloitta opettamisen ihan nollasta kolmikymppiselle miehelle.. Joka ei tiedä missä on klitoris saati g piste eikä millään ymmärrä että niihin kannattaisi koskea. Vaikka olen sanonut monta kertaa. Se vaan myhäilee tyytyväisenä kun meillä on niin ihanaa seksiä. Not.

En vaan ymmärrä miten tuollaisen asian tajuamiseen voi mennä noin kauan? Oletkohan itsekään mikään catch sängyssä.

No kärjistin asiaa vähän. Kyllä uskon olevani ihan catch, ainakin sen kuvan olen edellisteni kanssa saanut. Tottakai olen tajunnut että miesystäväni on huono sängyssä mutta en halunnut aiemmin vain uskoa että oikeasti näin onnettoman huono, toivoin että kyse olisi ollut estoista tai laiskuudesta tai siitä ettei vielä ole oppinut minua. Mutta kun ei näytä olpivankaan. Ja kun muuten siis sÄngyn ulkipuolella kaikki on niin täydellistä niin olen halunnut sulkea silmäni tältä. Ap.

Vierailija
27/107 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois olla mun kynästä tää. Kiva ensin hyväillä miestä suulla valmiiksi ja hoitaa muutenkin homma loppuun, kun toinen keskittyy nautintoonsa, joskus kun on virkeällä päällä niin saattaa tissejä pyöritellä. Ja aloitehan tulee multa, aina.

Mut tää on suunnilleen ainoa ongelma meidän pitkässä suhteessa, enkä itsekään ole kauhean seksuaalinen, joten olkoon. Onneksi muunlaista läheisyyttä on yllin kyllin! Mies on vaan jotenkin seksuaalisesti ujo tai estynyt.

Vierailija
28/107 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi liian nopeasti laukeaminen voi olla ihan fyysinen "vika". Joskus oli joku dokkari siitä... Siihen voi apuakin hakea!

Vierailija
29/107 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin pitkään että se on sängyssä itsekäs tai laiska, tai että sitä ei kiinnosta yhtään minun nautintoni. Mutta tajusin juuri että oikeasti hän taitaa vaan olla ihan tosi osaamaton ja huono. Ei siis itsekäs tms vaan tumpelo. Ettei tiedä yhtään mitä naiselle pitäisi tehdä, ei siis aavistustakaan. Apua. Ja mies on sentään 33 ja sillä on takana useampi suhde. Mitä ihmettä teen.

No sinähän se varsinainen tumpelo olet, kun kyselet sellaiseen asiaan jelppiä, johon sinun pitäisi osata ihan sujuvasti vastata itse itsellesi. Jos kerran miehellä kaikki puitteet kondiksessa, eli värkki, kädet ja suu toimii, niin eihän sinulla ole minkään sortin ongelmaa, koska silloin saat miehestäsi hyvän rakastajan antamalla opastusta ihan kädestä pitäen.

Vierailija
30/107 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen voi mennäkkään kuin muutama seksikerta, korkeintaan kymmenen. AP puhuu puuta heinää.

Silti en voi olla kommentoimatta. Jos mies haluaa koko ajan lopettaa sormettamisen, kerrot hänelle ettei saa lopettaa niin nopeasti, että jatkaisitko ensi kerralla kunnes toisin sanon. Miten se kommunikointi voi aikuiselle olla niin vaikeaa?

Vierailija
31/107 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinähän se varsinainen tumpelo olet, kun kyselet sellaiseen asiaan jelppiä, johon sinun pitäisi osata ihan sujuvasti vastata itse itsellesi. Jos kerran miehellä kaikki puitteet kondiksessa, eli värkki, kädet ja suu toimii, niin eihän sinulla ole minkään sortin ongelmaa, koska silloin saat miehestäsi hyvän rakastajan antamalla opastusta ihan kädestä pitäen.

No niin. Ehkä en osannut selittää asiaani hyvin. Olen yrittänyt opastaa pyytämällä suoraan asioita monta monta kertaa ja ottamalla muehen kädestä kiinni ja näyttämällä jne, mutta kun oppi ei mene perille. Siksi kauhistuin että oikeasti huono. Ap.

Vierailija
32/107 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen voi mennäkkään kuin muutama seksikerta, korkeintaan kymmenen. AP puhuu puuta heinää.

Silti en voi olla kommentoimatta. Jos mies haluaa koko ajan lopettaa sormettamisen, kerrot hänelle ettei saa lopettaa niin nopeasti, että jatkaisitko ensi kerralla kunnes toisin sanon. Miten se kommunikointi voi aikuiselle olla niin vaikeaa?

Sehän on tässä nyt se ongelma. Sanon kyllä mutta ei mene perille. Olen tästä seksiasiasta puhunut monta kertaa sekä kesken seksin että muussa tilanteessa. Ap.

Vierailija
33/107 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelettoko asentoja? Meillä mies jaksaa tosi kauan kun olen päällä. Mutta esim. takaapäin hän tulee aika herkästi. Mutta asia on tiedossa ja asentoja vaihtelemalla ehditään molemmat saada nautintomme.

Vierailija
34/107 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtelettoko asentoja? Meillä mies jaksaa tosi kauan kun olen päällä. Mutta esim. takaapäin hän tulee aika herkästi. Mutta asia on tiedossa ja asentoja vaihtelemalla ehditään molemmat saada nautintomme.

Ei, vaikka pyydän. Ap.

Vierailija
35/107 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaikka pyydän. Ap.

Enkä valehdellut sitä että mies laukeaa 20 sekunnissa, joskus riittää vain kaksi työntöä että se tulee. Ei siinä ehdi asentoja vaihdella. Ap.

Vierailija
36/107 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun meillä akka ei halua/tykkää mistään tissen tai pillun hyväilystä käsin, kullilla vaan pitäisi karvaista vakoa hinkata märäksi, kiva kun kulli on ihan ruvella ja hellänä.

Vierailija
37/107 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatti tosiaan avata ne haarat ja ottaa tuollainen kumppaniksi.

Älä kierrä veistä haavassa, olin ja olen rakastunut. Luulin että mies osaisi seksiä.

Teillähän on puntit tasan. Mies ei osaa seksiä, sä et osaa suomea.

Vierailija
38/107 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis kyse kyvystä oppia vai halusta oppia. Jos on oppimishaluttomuutta ja mies on kuitenkin kiinnostunut yhteisestä seksielämästä, tulisi jääkautta niin kauan että alkaa haluta oppia. Kiemurtelisin alta pois jo ennen sitä kahtakymmentä sekuntia tai lopettaisin lyhyen esileikin jälkeen jne, kunnes alkaa tajuta asian ytimen. 

Vierailija
39/107 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun meillä akka ei halua/tykkää mistään tissen tai pillun hyväilystä käsin, kullilla vaan pitäisi karvaista vakoa hinkata märäksi, kiva kun kulli on ihan ruvella ja hellänä.

Etkö osaa sanoa, että sitä ei ole tarkoitettu tuohon ja se sattuu. 

Vierailija
40/107 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on tässä nyt se ongelma. Sanon kyllä mutta ei mene perille. Olen tästä seksiasiasta puhunut monta kertaa sekä kesken seksin että muussa tilanteessa. Ap.

En usko sinua, et ole sanonut. Korkeintaan olet vihjaillut, antanut ymmärtää. Puhu miehelle niin, että mies ymmärtää. Sano kirjaimellisesti: "Tykkään kun sormetat minua, se on niin ihanaa, voisitko jatkaa sitä pidempään? Ei sekuntteja vaan minuutteja? Minä sanon kun haluan että lopetat, voimmeko tehdä niin?"

Kaiken mitä tästä sanot, sanot hymyillen, rakkaudella. Pusujen ja halien kera.

Sitten jos vielä lopettaa liian aikaisin niin seuraavalla kerralla laitat munakellon yöpöydälle sopivalle mutta lyhyelle ajalle, ja pyydät häntä katsomaan siitä :D   Taas seuraavalla kerralla vähän pidempi aika.

Edelleen olet koko ajan positiivinen, naurat/hihittelet mutta et ivallisesti. (Oi kun pääsisin näkemään tämän.) Jos mies suuttuu, et peräänny etkä anna mennä, vaan halaat ja kerrot rakastavasi, sekä toistat pyynnön, "haluan että teet näin minulle".

Tämä on kieltämättä hauskaa, mutta silti aivan vakavasti annettu neuvo. Niin Porvoossa kuin muuallakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi