Tajusin kauhukseni että mieheni on varmaan oikeasti huono sängyssä.
Luulin pitkään että se on sängyssä itsekäs tai laiska, tai että sitä ei kiinnosta yhtään minun nautintoni. Mutta tajusin juuri että oikeasti hän taitaa vaan olla ihan tosi osaamaton ja huono. Ei siis itsekäs tms vaan tumpelo. Ettei tiedä yhtään mitä naiselle pitäisi tehdä, ei siis aavistustakaan. Apua. Ja mies on sentään 33 ja sillä on takana useampi suhde. Mitä ihmettä teen.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama tilanne just äsken mun miehen kans. Se ei vaan osaa ja luulee et osaa. Puhuminen ei auta kun hän luulee silti että tietää kyllä miten naisen kanssa ollaan...
Kyllä tämä on aika kauheaa meille. Ei näin voi jatkua! Miten voi aloitta opettamisen ihan nollasta kolmikymppiselle miehelle.. Joka ei tiedä missä on klitoris saati g piste eikä millään ymmärrä että niihin kannattaisi koskea. Vaikka olen sanonut monta kertaa. Se vaan myhäilee tyytyväisenä kun meillä on niin ihanaa seksiä. Not.
En vaan ymmärrä miten tuollaisen asian tajuamiseen voi mennä noin kauan? Oletkohan itsekään mikään catch sängyssä.
Ei siihen voi mennäkkään kuin muutama seksikerta, korkeintaan kymmenen. AP puhuu puuta heinää.
Silti en voi olla kommentoimatta. Jos mies haluaa koko ajan lopettaa sormettamisen, kerrot hänelle ettei saa lopettaa niin nopeasti, että jatkaisitko ensi kerralla kunnes toisin sanon. Miten se kommunikointi voi aikuiselle olla niin vaikeaa?
Sehän on tässä nyt se ongelma. Sanon kyllä mutta ei mene perille. Olen tästä seksiasiasta puhunut monta kertaa sekä kesken seksin että muussa tilanteessa. Ap.
En usko sinua, et ole sanonut. Korkeintaan olet vihjaillut, antanut ymmärtää. Puhu miehelle niin, että mies ymmärtää. Sano kirjaimellisesti: "Tykkään kun sormetat minua, se on niin ihanaa, voisitko jatkaa sitä pidempään? Ei sekuntteja vaan minuutteja? Minä sanon kun haluan että lopetat, voimmeko tehdä niin?"
Kaiken mitä tästä sanot, sanot hymyillen, rakkaudella. Pusujen ja halien kera.
Sitten jos vielä lopettaa liian aikaisin niin seuraavalla kerralla laitat munakellon yöpöydälle sopivalle mutta lyhyelle ajalle, ja pyydät häntä katsomaan siitä :D Taas seuraavalla kerralla vähän pidempi aika.
Edelleen olet koko ajan positiivinen, naurat/hihittelet mutta et ivallisesti. (Oi kun pääsisin näkemään tämän.) Jos mies suuttuu, et peräänny etkä anna mennä, vaan halaat ja kerrot rakastavasi, sekä toistat pyynnön, "haluan että teet näin minulle".
Tämä on kieltämättä hauskaa, mutta silti aivan vakavasti annettu neuvo. Niin Porvoossa kuin muuallakin.
Miksi et usko? Mitä hyötyä saisin täällä huijaamisesta? Tarvitsen neuvoja tilanteeseeni. Olen sanonut suoraan ihan näillä sanoilla että "ime siitä, työnnä sormi sisään, laita toinenkin sormi, tee nopeammin, älä lopeta, jatka, tee kauemmin, koske tuosta, ihanaa älä vaan lopeta" jne. Olen suorasanainen enkä häpeile puhua seksistä. Munakelloa en ole käyttänyt. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä AP tekee miehen nautinnon eteen? Tiedätkö, mistä painella? Minusta tuntuu, että AP vain makaa ja antaa miehen hoitaa hommat oman nautinsa eteen. Sitten AP yrittää kovasti viestittää (sanattomasti), että tee nyt muutakin minun nautinnon eteen, juuri sillä lailla kuin se minun entinen kumppani teki! Vittu mikä paska mies sinä olet, kun minä olen monta kertaa asiaa yrittänyt sinulle silmillä viestittää, mutta silti sinä et tee kädellä samalla lailla kuin se mun ex.
Ei. Olet väärässä. Otan usein suihin. Tarjoan käsihoitoa. Teen aloitteita. Ehdotan uusia kokeiluja. Ap.
Mitä tuo suihin tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä AP tekee miehen nautinnon eteen? Tiedätkö, mistä painella? Minusta tuntuu, että AP vain makaa ja antaa miehen hoitaa hommat oman nautinsa eteen. Sitten AP yrittää kovasti viestittää (sanattomasti), että tee nyt muutakin minun nautinnon eteen, juuri sillä lailla kuin se minun entinen kumppani teki! Vittu mikä paska mies sinä olet, kun minä olen monta kertaa asiaa yrittänyt sinulle silmillä viestittää, mutta silti sinä et tee kädellä samalla lailla kuin se mun ex.
Ei. Olet väärässä. Otan usein suihin. Tarjoan käsihoitoa. Teen aloitteita. Ehdotan uusia kokeiluja. Ap.
Mutta teetkö ne oikein vai väärin? Teetkö ne sillä tavalla kuin miehesi haluaa vai sillä tavalla kuin joku muu mies haluaa? Ei miehetkään ole miten toistensa kopioita.
Kuinka paljon miehesi pitää miettiä jotain kiihottavaa fantasiaa päässään seksinne aikana? Ei siitä tietenkään kumppanille puhuta, mutta sitä harrastavat niin naiset kuin miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta teetkö ne oikein vai väärin? Teetkö ne sillä tavalla kuin miehesi haluaa vai sillä tavalla kuin joku muu mies haluaa? Ei miehetkään ole miten toistensa kopioita.
Kuinka paljon miehesi pitää miettiä jotain kiihottavaa fantasiaa päässään seksinne aikana? Ei siitä tietenkään kumppanille puhuta, mutta sitä harrastavat niin naiset kuin miehetkin.
No jos hän sanoo tykkäävänsä ja teen niin kuin pyytää ja saan hänet laukeamaan niin.. Uskon että teen niin kuin haluaa. Ja osaan kuunnella ja aistia miesten reaktioita, en ota kaikilta suihin sanalla tavalla vaan miehen reagoinnin mukaan. Ja satun pitämään ihan tosi paljon suihinottamisesta.
En voi tietää hänen fantasioistaan kun ei niistä ole koskaan mitään maininnut. Enkä ala utelemaan että fantasioitko toisista kiihottavista naisista seksimme aikana, johan vaikuttaisin ihan idiootilta jos tuollaista alkaisin jankkaamaan. Ap.
Kysymykseni on nyt varmaan se että millä saan miehen ymmärtämään että hänen täytyy oppia seksiä ja kestää pidempään. En uskalla harkitakaan yhteenmuuttoa ennen. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vois olla mun kynästä tää. Kiva ensin hyväillä miestä suulla valmiiksi ja hoitaa muutenkin homma loppuun, kun toinen keskittyy nautintoonsa, joskus kun on virkeällä päällä niin saattaa tissejä pyöritellä. Ja aloitehan tulee multa, aina.
Mut tää on suunnilleen ainoa ongelma meidän pitkässä suhteessa, enkä itsekään ole kauhean seksuaalinen, joten olkoon. Onneksi muunlaista läheisyyttä on yllin kyllin! Mies on vaan jotenkin seksuaalisesti ujo tai estynyt.
Toi on myös aika monen miehen normaalia elämää. Aloitteet saa tehdä itse aina, esileikki on vain toisen hyväilyä, toinen keskittyy vain omaan nautintoonsa, joskus toinen saattaa hetken huumassa jopa selkää silitellä tai jopa pepusta kouraista.
Näitä itsekkäitä löytyy niin miehistä kuin naisistakin. Eikä läheisyyden haluaminen ilman seksiäkään ole vain naisten juttu. Ja löytyy myös naisia, ketkä eivät läheisyyttä kaipaa. Jostain syystä on vain yleinen "totuus", että juuri miehet ovat tunnekylmiä, itsekkäitä ja huonoja seksissä.
Ehkä mies ei pidä seksistä. Se on aivan mahdollista, vaikka kiihottuisi ja laukeaisikin. Fyysinen tyydytys kelvannee, ja voi olla että mies saa masturboinnista nautintoa, mutta ehkä seksi toisen ihmisen kanssa ei vain palkitse häntä henkisesti ja se heijastuu käyttäytymiseen sängyssä.
Tai sitten nopea laukeaminen vaivaa miestä niin ristuksen paljon, että hän menee seksihommissa totaalisesti lukkoon eikä sisäistä mitään, mitä yrität opettaa. Ehkä hän toivoo (alitajuisesti tai ei), että lopulta sinäkin menetät mielenkiinnon seksiin eikä asiasta näin ollen tarvitse kärsiä.
Ei kai siihen auta muu kuin puhuminen. Ja sekään ei auta, jos miestä ei kiinnosta puhua. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos hän sanoo tykkäävänsä ja teen niin kuin pyytää ja saan hänet laukeamaan niin.. Uskon että teen niin kuin haluaa. Ja osaan kuunnella ja aistia miesten reaktioita, en ota kaikilta suihin sanalla tavalla vaan miehen reagoinnin mukaan. Ja satun pitämään ihan tosi paljon suihinottamisesta.
En voi tietää hänen fantasioistaan kun ei niistä ole koskaan mitään maininnut. Enkä ala utelemaan että fantasioitko toisista kiihottavista naisista seksimme aikana, johan vaikuttaisin ihan idiootilta jos tuollaista alkaisin jankkaamaan. Ap.
Siinä tapauksessa joudut miettimään onko huono seksi ja muuten loistava suhde sinulle tarpeeksi. Jos et pysty hyväksymään huonoa seksiä loppuelämääsi ja miehesi ei tunnu oppivan, jää mielestäni kaksi vaihtoehtoa. Avoin suhde tai ero.
Sori toi eka kommentti, mutta kun vaan niin usein törmää siihen, että naiset tietävät itse olevansa yksilöitä, mutta uskovat miesten olevan jotain robotteja, jotka käynnistyvät aina samasta napista.
Ax kirjoitti:
Ehkä mies ei pidä seksistä. Se on aivan mahdollista, vaikka kiihottuisi ja laukeaisikin. Fyysinen tyydytys kelvannee, ja voi olla että mies saa masturboinnista nautintoa, mutta ehkä seksi toisen ihmisen kanssa ei vain palkitse häntä henkisesti ja se heijastuu käyttäytymiseen sängyssä.
Tai sitten nopea laukeaminen vaivaa miestä niin ristuksen paljon, että hän menee seksihommissa totaalisesti lukkoon eikä sisäistä mitään, mitä yrität opettaa. Ehkä hän toivoo (alitajuisesti tai ei), että lopulta sinäkin menetät mielenkiinnon seksiin eikä asiasta näin ollen tarvitse kärsiä.
Ei kai siihen auta muu kuin puhuminen. Ja sekään ei auta, jos miestä ei kiinnosta puhua. Tsemppiä.
Voi ei, olen varmaan oikeassa. Molemmat mahdollisia, mutta jälkimmäinen todennäköisempi. Hän ehkä pelkää koko ajan että laukeaa kesken kaiken ja siksi vie homman kamalalla kiireellä loppuun asti. En ole koskaan valittanut jos laukeaa vahingossa liian aikaisin mutta en tiedä tietenkään mitä hänen edelliset on sanonut. Uskon että seksistä voi oppia pitämään kyllä. Ap.
Mä oon miettinyt, että miten se on aina miehessä vika? Sitä munaa ei voi kovin eritavoin työnnellä sinne pilluun.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon miettinyt, että miten se on aina miehessä vika? Sitä munaa ei voi kovin eritavoin työnnellä sinne pilluun.
Kyse on kemiasta eikä fysiikasta eikä se ole toisen vika, jos yhteistä kemiaa ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
No ehkä virhe on esim siinä jos työntää vain kolme työntöä ja sitten laukeaa ja lopettaa seksin. Siis joka kerta. Ja tuo ei kyllä ole millään naisen vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä virhe on esim siinä jos työntää vain kolme työntöä ja sitten laukeaa ja lopettaa seksin. Siis joka kerta. Ja tuo ei kyllä ole millään naisen vika.
Tai jos työntää sen sinne kuiviltaan....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työntää kuiviltaan vaikka nainen kostuisi viiden minuutin lämmittelyssä. Ei viitsi edes sitä vaivaa nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työntää kuiviltaan vaikka nainen kostuisi viiden minuutin lämmittelyssä. Ei viitsi edes sitä vaivaa nähdä.
Tai jos vaatii itselleen aina suihinoton mutta ei koskaan tee mitään naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen antaa työntää kuivaan toosaansa, jos hän ei nauti siitä? Eikö siinä voi mitään muuta tehdä kuin lahnana maata ja ottaa patukkaa rutikuivaan värkkiin? Onpa voimaantunutta meininkiä.
Opeta sitä! Jos se ei tajua olevansa huono niin silloin mietit onko se sun syytä? Eli feikkaatko tms. Nyt kerrot sille mitä' tehdään ja lopetat feikkaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai jos vaatii itselleen aina suihinoton mutta ei koskaan tee mitään naiselle.
Miksi mies edes on se osapuoli, joka voi "vaatimuksia" (eli pyyntöjä) esittää ja naisen on niihin "vaatimuksiin" (eli pyyntöihin) muka suostuttava? Ihan turhaa uhriutumista, kun nainen voisi vain sanoa, että "ei käy". Vai että oikein "vaatii", hah!
Jos siitä puuttuukin se olennaisin että miehesi ei koe että haluat häntä vaan enemmänkin jonkun suoritteen ku ajatteletkin hänestä noin. Ja hänelle asia on jo kasa pelkkiä suorituspaineita ja laukeaa siksi heti. Kokeilkaa että mies ei pääse pesälle eikä saa kuin vähän hyväilyjä ennen kuin olette yhdessä hoidelleet sinut ainakin kertaalleen. Ja se että mies laukeaa helposti ei sitten aina tatkoita että sä vastaavasti olisit ollu yhtään häntä parempi vaikka olisitkin ollu valmiinpi kokeilemaa jotain uusia juttuja jos siitä ei aito haluaminen välity vaan suorittaminen.
Joo, tosi inhimillistä uhkailla. Tai no eihän inhimillisyydellä ole väliä, kun kyseessä on mies ja vieläpä tumpelo luuseri.