Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin kauhukseni että mieheni on varmaan oikeasti huono sängyssä.

Vierailija
13.07.2016 |

Luulin pitkään että se on sängyssä itsekäs tai laiska, tai että sitä ei kiinnosta yhtään minun nautintoni. Mutta tajusin juuri että oikeasti hän taitaa vaan olla ihan tosi osaamaton ja huono. Ei siis itsekäs tms vaan tumpelo. Ettei tiedä yhtään mitä naiselle pitäisi tehdä, ei siis aavistustakaan. Apua. Ja mies on sentään 33 ja sillä on takana useampi suhde. Mitä ihmettä teen.

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetat sitä.

Vierailija
2/107 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet kärsivällinen, vaikka aluksi. Meitä muita voit ohjeistaa jos tiedät, että mikä on keino tai tapa, jolla ä naisen kuin naisen saa tyydytettyä. - En miä ainakaan tiedä, että sellainen olisi olemassa, joten jos on fiksu mies niin yrittää keskittyä ja kuunnella, etten sanoisi aistia, että mistä sinä mahdollisesti pidät, vaikka ei tuo, mitä kuvasit aivan sille kuullostanut.     

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetat sitä.

Joo-o. Sen juuri tajusinkin kauhukseni. Että miten opettaa kun on niin huono. Ei osaa edes kaivata opetusta saati ottaa sitä vastaan. Olen yrittänyt. Ja hän ei tajua olevansa huono eli ei ymmärrä että pitäisi tehdä jotain toisin. Luulee kai että olen tyytyväinen. Vaikka en ole! Olen pyytänyt muuta enkä saa. Siis apua.

Vierailija
4/107 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ja hommaa kaalimato.

Vierailija
5/107 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne just äsken mun miehen kans. Se ei vaan osaa ja luulee et osaa. Puhuminen ei auta kun hän luulee silti että tietää kyllä miten naisen kanssa ollaan...

Vierailija
6/107 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olet kärsivällinen, vaikka aluksi. Meitä muita voit ohjeistaa jos tiedät, että mikä on keino tai tapa, jolla ä naisen kuin naisen saa tyydytettyä. - En miä ainakaan tiedä, että sellainen olisi olemassa, joten jos on fiksu mies niin yrittää keskittyä ja kuunnella, etten sanoisi aistia, että mistä sinä mahdollisesti pidät, vaikka ei tuo, mitä kuvasit aivan sille kuullostanut.     

Järkytyksekseni tässä ymmärrän että se ei osaa aistia eikä kuunnella. Tarkoitan siis että on oikeasti tumpelo. Tumpelo ymmärtämään naisesta yhtään mitään.

Vierailija
7/107 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetat sitä.

Joo-o. Sen juuri tajusinkin kauhukseni. Että miten opettaa kun on niin huono. Ei osaa edes kaivata opetusta saati ottaa sitä vastaan. Olen yrittänyt. Ja hän ei tajua olevansa huono eli ei ymmärrä että pitäisi tehdä jotain toisin. Luulee kai että olen tyytyväinen. Vaikka en ole! Olen pyytänyt muuta enkä saa. Siis apua.

No sitten ei auta kuin nostaa mirri pöydälle niin sanotusti. Sano suoraan, että nyt pitää touhun muuttua tai saa jatkossa hoitaa hommat itsekseen.

Vierailija
8/107 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama tilanne just äsken mun miehen kans. Se ei vaan osaa ja luulee et osaa. Puhuminen ei auta kun hän luulee silti että tietää kyllä miten naisen kanssa ollaan...

Kyllä tämä on aika kauheaa meille. Ei näin voi jatkua! Miten voi aloitta opettamisen ihan nollasta kolmikymppiselle miehelle.. Joka ei tiedä missä on klitoris saati g piste eikä millään ymmärrä että niihin kannattaisi koskea. Vaikka olen sanonut monta kertaa. Se vaan myhäilee tyytyväisenä kun meillä on niin ihanaa seksiä. Not.

Vierailija
9/107 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis, muuten mies on ihana, hyvännäköinenkin ja huomaavainen. Seksiä se vaan ei osaa yhtään, ei yhtään. Ap.

Vierailija
10/107 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatti tosiaan avata ne haarat ja ottaa tuollainen kumppaniksi.

Vierailija
11/107 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kierrä veistä haavassa, olin ja olen rakastunut. Luulin että mies osaisi seksiä.

Vierailija
12/107 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä kierrä veistä haavassa, olin ja olen rakastunut. Luulin että mies osaisi seksiä.

Ihmiset pitävät erilaisista asioista. Ehkä hän toimi oikein eksänsä kanssa.

Opettamisen sujumisesta en menisi takuuseen, koska mies voi loukkaantua kommentasi. Toivottavasti ei kuitenkaan. 

Vierailija
13/107 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset pitävät erilaisista asioista. Ehkä hän toimi oikein eksänsä kanssa.

Opettamisen sujumisesta en menisi takuuseen, koska mies voi loukkaantua kommentasi. Toivottavasti ei kuitenkaan. 

No jos eksänsä on tykännyt vain yhdestä asennosta ilnan esileikkiä.

Vierailija
14/107 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä AP tekee miehen nautinnon eteen? Tiedätkö, mistä painella? Minusta tuntuu, että AP vain makaa ja antaa miehen hoitaa hommat oman nautinsa eteen. Sitten AP yrittää kovasti viestittää (sanattomasti), että tee nyt muutakin minun nautinnon eteen, juuri sillä lailla kuin se minun entinen kumppani teki! Vittu mikä paska mies sinä olet, kun minä olen monta kertaa asiaa yrittänyt sinulle silmillä viestittää, mutta silti sinä et tee kädellä samalla lailla kuin se mun ex.

Vierailija
15/107 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä AP tekee miehen nautinnon eteen? Tiedätkö, mistä painella? Minusta tuntuu, että AP vain makaa ja antaa miehen hoitaa hommat oman nautinsa eteen. Sitten AP yrittää kovasti viestittää (sanattomasti), että tee nyt muutakin minun nautinnon eteen, juuri sillä lailla kuin se minun entinen kumppani teki! Vittu mikä paska mies sinä olet, kun minä olen monta kertaa asiaa yrittänyt sinulle silmillä viestittää, mutta silti sinä et tee kädellä samalla lailla kuin se mun ex.

Ei. Olet väärässä. Otan usein suihin. Tarjoan käsihoitoa. Teen aloitteita. Ehdotan uusia kokeiluja. Ap.

Vierailija
16/107 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pyydän asioita ihan sanoilla suoraan. En silmillä. Ap.

Vierailija
17/107 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustukaa ensiksi kunnolla Ennenkuin haaranne levitätte.

Vierailija
18/107 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustukaa ensiksi kunnolla Ennenkuin haaranne levitätte.

Ei se muuta miestä osaavammaksi. Eikä me menty heti tai nopeesti sänkyyn. On muuten ihana niin ihastuin ennen seksiä. Ap.

Vierailija
19/107 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka AP asuu Porvoossa, niin juuri noinhan se menee, yleensä.

Vierailija
20/107 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka AP asuu Porvoossa, niin juuri noinhan se menee, yleensä.

Ikävä kyllä tämä ei ole provo. Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan