Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani mies ei ehkä olekaan minun tyyppinen

Vierailija
13.07.2016 |

Ollaan tapailtu yli puoli vuotta ja luulin olevani rakastunut tähän mieheen, mutta nyt on jostain syystä alkanut vähän kyllästyttämään. Erosin loppuvuodesta pitkästä suhteesta ja alkuvuodesta aloimme tapailemaan. Kaikki on ollut aivan ihanaa ja mies kertoi ensin rakastavansa minua ja vähän sen jälkeen totesin myös itse rakastavani häntä. Tuosta on nyt muutama viikko ja nyt olen jostain syystä jo kyllästynyt (?!) häneen. En oikein itsekään ymmärrä näitä sekavia tuntemuksia. Mies on aivan täydellinen kaikin puolin, mutta tuntuu että joku juttu ei nyt oikein natsaa.. Tuntuu että mies yrittää koko ajan aivan liikaa tehdä vaikutuksen edelleen, eikä ole aivan rento seurassani. Haluaisin nauttia täysillä joka hetkestä ja olla sellaisen ihmisen kanssa, joka saa koko ajan hyvälle tuulelle, mutta tämän kanssa häiritsee vähän tämä yliyrittäminen ja hänen tarve koko ajan miellyttää minua. En oikein viitsisi lopettaakaan tapailua, kun ei ole mitään varsinaista syytä, mutta jotain silti puuttuu.. Miten toimisitte?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se Sika.

Unohdit lopun!

Jätä se Sika, ansaitset parempaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla