uusi äitiyspakkaus! linkki!
Kommentit (35)
Mut se 2005 on myös aika tyylikäs musta, hillitympi, joten älkää harmitelko, joilla on se! Se haalari nyt ehkä... Mut kevythaalarikin on ihana siinä 05pakkauksessa ja ne beessi-luonnonvalkeet! Mut hyvin onnistunut mun makuun tää uusi. Siniset tietty sopii ehkä paremmin pojalle, mut keltaset taas ehkä ei niin hyvin. Siinä 05 keltaset oli sopivamman sävyisiä myös pojalle. Mut kaikkea ei voi saada.
Tyttö/poikapakkaukset on muakin mietityttäny, ensin ajattelin, et ois hyvä, mut eipä sitä tietoa aina niin vaan etukäteen saa, vaikka haluis, puhumattakaan, että hyvin moni haluaa tietää vasta vauvan synnyttyä, kumpi tuli! Musta ainakin siinä on oma hohtonsa synnytyksen jälkeen. Nyt oisin halunnut tietää, mut ei pystytty näkeen...
Mulla on jännää, kumpi tulee, kun haen pakkausta just tässä vaihtumakohdassa. Vanhassa kaikki muut paitsi haalari suht mieluisia, mut uudemman silti ottaisin, vaik siinä vähemmän tavaraa onkin...
Miks muuten kelan sivuilta en saa millään auki noita kuvia, enkä jostain toisesta linkistä, tää linkki toimi. Kellä toimiva linkki, laittakaa koko sivu (et näkee yksittäisetkin)...
Aivan mahtava paketti noin kokonaisuudessa, voi kun saisi sen vauvan :D
etenkin se 70cm collegeasu on ekaa kertaa pakkauksen historiassa sen näköinen että kehtaisi pistää vauvan päälle muuallakin kuin kotona.
siis kyllähän vaalean sininenkin tytölle käy ihan hyvin.Itse en tiedä kumpi tulee mutta pakin otan.Siin o paljon hyviä juttuja ja söpöjä.Jos tulee tyttö niin sitten ostan ite niitä vaaleanpunasia mutta käyttää myös pakin vaatteita.Oikein kaunis ja lladukkaan olonen pakki ja paljon myös tavllisia kertakäyttövaippoja mukana.Eipä juuri huomaa että vaatteita on vähennetty.
Viime vuoden pakkauksessa ollut makuupussi oli paljon nätimpi, mielestäni tuo kuosi on vähän " halvan" näköinen. Muuten pakkaus on tosi poikamainen kuten viime vuonnakin.
Aivan typerää, että 1 body, potkarit ja puolipotkarit on poistettu. Meillä ei ainakaan ole tullut ollenkaan käytettyä noita hirveitä college-rytkyjä, mutta ne puolipotkarit ja bodyt on ollut tosi jees. Kestovaipalla en tekisi itse yhtään mitään, en ymmärrä mitä iloa siitä muutenkaan on, nimittäin kuinka kauan oikein tuokin mahtuu? Ja kuinka moni loppujen lopuksi käyttää kestoja? Tai rupeaa niitä käyttämään siksi, että äitiyspakkauksessa on YKSI kestovaippa. Voi Ziisus.
Viime vuonna otettiin äitiyspakkaus kun tulossa oli kuitenkin esikoinen, joten olihan se jännää, mutta toiste en kyllä sitä ota. 140 eurolla saa kuitenkin tosi paljon kivoja vaatteita, eikä sitä haalariakaan voi edes käyttää vaikka kuosi olisikin kivempi. Ekana talvena se on ihan jättimäisen iso ja toisena talvena kun se olisi sopiva, lapsi liikkuu jo niin paljon, ettei sillä voi käyttää tollaista pumpulikangashaalaria, joka suorastaan imee kaiken lian ja kosteuden itseensä.
En mä ainakaan tota tytölle ota. Miks muutenkaan pitää olla " neutripakkaus" joka sopii kummalle vaan, molemmille sukupuolille omat pakkaukset. Ei ne vauvatkaan ole neutreja hitto soikoon! Ne on joko tyttöjä tai poikia ja vaatteet ja värit sen mukaan kiitos!
Ihmettelen että tuomitaan kiittämättömäksi, jos valitsee kahdesta vaihtoehdosta RAHAN!? Sehän on vapaaehtoista, kumman ottaa.
Makuasioista ei myöskään voi päästä yhteisymmärykseen. En ota tyttölapselle MISSÄÄN NIMESSÄ näin karmeaa vaatetusta, rasittavaa selitellä että " ei se ole poika enkä minä ole täysin tyylitajuton äiti, vaan nämä ovat äitiyspakkauksesta" ... noin kärjistäen. Pojille on muutenkin niin mauttomia vaatteita tarjolla, että jos poika olisi tulossa niin saattaisin hetken miettiä ettei tarvitsisi juosta kaupoissa hakemassa sinisiä vaatteita (ensimmäinen on tyttö ja hänellä on laadukkaat ja kivat vaatteet, jotka eivät väritykseltään sopisi taas pojalle). Mutta siis harkitsisin vain, tuskin päätyisin siltikään tähän pakettiin kun on niin hiton ruma. Vaatteet ovat tosiaankin kuin jotain pahinta -80 lukua, kerrassaan uskomattoman tyylittömiä ja mauttomia.
En harmi vain enää ole vaavia saamassa :) Kestovaippakin on hyvä juttu! Toivottavasti toimii ja mahd. moni kokeilee.
Jos nyt kahdesta vimpasta pakkauksesta tai tosta joku pitäis valita, niin ehdottomasti ottaisin tuon. Itsellä 2004 pakkaus...
Kyllä itse olen ollut kiitollinen kun olen kaksi pakkausta saanut. Molemmat säilytän pojilleni, saavat itse aikuisina nähdä minkälaista oli kuteet niiden vauva-aikoina. Eihän sillä rahasummalla saa kaupasta juuri mitään ostettua. Koskaan ei voi olla kaikille mieluisat värit, mutta silti en ymmärrä miksi marista noin isosta ilmaisesta edusta.
Aina on löytyny joku " suosikkivaate" .
Tuo haalarin uudistus on oikein onnistunut,johan tuo on miljoonakertaa helpompi pukeakin!!
Vielä kun saisi sen vauvan *oih*
Ja vaikka saisin tytön niin todellakin kehtaisin pukea noihin,nuohan on ihan " tyttömäisiä" värejä :) jotka käy hyvin pojallekkin!
Saumoista siis ratkesi moni vaate.
En ymmärrä miksi esim. tuo ulkopuku ei voi olla, esim. tummanruskea, vaaleanruskea, vihreä, sinipunainen, jne. kyllä siitä voisi tehdä neutraalinkin!
Enkä minäkään koe olevani kiittämätön vaan rehellinen.
Mä tykkä sin kyllä tuosta pakkauksesta, haalari on etenkin malliltaan kiva, myös tuo kevyttoppahaalari on kokenut mallinmuutoksen, vetoketju ylettyy nyt toiseen lahkeeseen, mikä on hyvä juttu. Makuupussin väritykseen ei vielä silmäni ole tottunut, mutta eiköhän se siitä, kunhan pakkauksen joskus saan kotiini. Meinaan kyllä venyttää papereiden viemistä kelaan, niin pitkälle kuin mahdollista, jotta tuon pakkauksen saisin mieluummin kuin 2005 mallin!
Vai vielä liian poikamainen.. En sitten halua nähdä yhtään mammaa minkään sinisävyisissä vaatteissa (myös vihreä on kielletty).