Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverisi kutsuu sinut kylään ja tarjoaa kahvin kaverina sokerikorppuja sekä riisipiirakoita. Reaktosi?

Vierailija
13.07.2016 |

Jätätkö korput ja piirakat syömättä?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa on korpuissa ja riisipiirakoissa? Jotenkin liian halpoja ja arkisia vai? Itse ainakin söisin molemmat, korput teehen dipattuina ihan nam (ei tarvi teetä silloin makeuttaa) ja jos piirakoiden päälle vielä saisi pyytää sipaisun voita, ääntä kohti menee komiasti.

Joku konditoriasta varta vasten tilattu gluteeniton, sokeriton, rasvaton, maidoton, munaton ja mauton täytekakkuko olisi sinulle pitänyt olla varattuna?

Mä jo sanoin. Liian kovia, sokerisia ja murentuu. Ja riisipiirakoissa on maitoa joka ei käy maitoallergiselle eikä laktoosi-intolerantillekaan.

Vierailija
42/49 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei ole suoranaista herkkuani, mutta kylässä varmaan söisin joko jompaakumpa tai kumpaakin. Normaalisti en syö kahvin kanssa mitään. 

Periaatteessa kannatan sitä, että kyläily olisi rento tapahtuma, jota emännänkään ei tarvitse perusteellisesti valmistella ja stressata etukäteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisipiirakat on hyviä. Olisin iloinen, jos kaveri yleensäkin viitsisi tarjoilla mitään. Yleensä, kun menen kylään, ei ole mitään syötävää ja poistun nälkäisenä kotiin.

Vierailija
44/49 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämän aloituksen pointti se, että nuo eivät olisi kovinkaan hyvät tarjottavat? Kyllä mulle ainakin kelpaisi. Riisipiirakat ja korput sopivat mielestäni ihan hyvin kahvin kanssa. Mitä pitäisi olla tarjolla, jos nuo ovat huonot?

Vierailija
45/49 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota ystävieni luona kahvitellessa tarjoiluja, joten olisin hyvinkin otettu! Piirakat on ihan mahtavia, korpunkin saattaisin nakertaa, vaikken niistä niin kovin välitäkään.

Kahville kutsuttaessa vien itse jotain pientä syötävää, vaikka keksipaketin tai paistopisteestä munkit. Toinen tarjoaa kahvit ja seuraansa, minä tarjoan naposteltavaa. :)

Vierailija
46/49 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin pettynyt. Haluaisin suklaamunkkia tai kermamunkkia. Ja suklaakeksejä.

Vierailija
47/49 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoipa nyt tehdä mieli maitokahvia ja sokeri/kanelikorppuja! Eli söisin ehdottomasti, samoin piirakan jos olisi nälkä. Ihan hyvät tarjoilut, jos vieraalla ei ole mitään ihmeempiä ruokarajoitteita.

Vierailija
48/49 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤❤❤ riisipiirakat ❤❤❤

(Voi, kuinka niitä kaipaankaan 😭 - ja rönttösiä!)

Vierailija
49/49 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

riisipiirakat

(Voi, kuinka niitä kaipaankaan 😭 - ja rönttösiä!)

Minä kaipaan römpsötintä joka aamu ja ilta. Ja saankin sitä 🤓

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan