Kaverisi kutsuu sinut kylään ja tarjoaa kahvin kaverina sokerikorppuja sekä riisipiirakoita. Reaktosi?
Kommentit (49)
Kumpikaan ei ole suoranaista herkkuani, mutta kylässä varmaan söisin joko jompaakumpa tai kumpaakin. Normaalisti en syö kahvin kanssa mitään.
Periaatteessa kannatan sitä, että kyläily olisi rento tapahtuma, jota emännänkään ei tarvitse perusteellisesti valmistella ja stressata etukäteen.
Riisipiirakat on hyviä. Olisin iloinen, jos kaveri yleensäkin viitsisi tarjoilla mitään. Yleensä, kun menen kylään, ei ole mitään syötävää ja poistun nälkäisenä kotiin.
Onko tämän aloituksen pointti se, että nuo eivät olisi kovinkaan hyvät tarjottavat? Kyllä mulle ainakin kelpaisi. Riisipiirakat ja korput sopivat mielestäni ihan hyvin kahvin kanssa. Mitä pitäisi olla tarjolla, jos nuo ovat huonot?
En odota ystävieni luona kahvitellessa tarjoiluja, joten olisin hyvinkin otettu! Piirakat on ihan mahtavia, korpunkin saattaisin nakertaa, vaikken niistä niin kovin välitäkään.
Kahville kutsuttaessa vien itse jotain pientä syötävää, vaikka keksipaketin tai paistopisteestä munkit. Toinen tarjoaa kahvit ja seuraansa, minä tarjoan naposteltavaa. :)
Olisin pettynyt. Haluaisin suklaamunkkia tai kermamunkkia. Ja suklaakeksejä.
Alkoipa nyt tehdä mieli maitokahvia ja sokeri/kanelikorppuja! Eli söisin ehdottomasti, samoin piirakan jos olisi nälkä. Ihan hyvät tarjoilut, jos vieraalla ei ole mitään ihmeempiä ruokarajoitteita.
❤❤❤ riisipiirakat ❤❤❤
(Voi, kuinka niitä kaipaankaan 😭 - ja rönttösiä!)
Vierailija kirjoitti:
riisipiirakat
(Voi, kuinka niitä kaipaankaan 😭 - ja rönttösiä!)
Minä kaipaan römpsötintä joka aamu ja ilta. Ja saankin sitä 🤓
Mä jo sanoin. Liian kovia, sokerisia ja murentuu. Ja riisipiirakoissa on maitoa joka ei käy maitoallergiselle eikä laktoosi-intolerantillekaan.