Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FAIRY-pullo ei todellakaan riitä 8 viikoksi!

Vierailija
13.07.2016 |

Voiko asian viedä kuluttajasuojalautakuntaan mainonnan harhaanjohtamisena? Pullon kyljessä lukee, että riittää jopa 8 viikoksi. Itse kaadoin puolen litran pullon lavuaarin pohjalla ja sain hädintuskin veitset tiskattua siinä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin että neljän litra viinitonkka säilyy useita viikkoja. Koskaan ei ole ollut viikonlopun jälkeen tippaakaan jäljellä. 

Vierailija
2/31 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen erään 85-vuotiaan herrasmiehen, jolla Fairy-pullo riittää kokonaisen vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksi sitten vittuun.

Vierailija
4/31 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suksi sitten vittuun.

Mihis sauvat?

Vierailija
5/31 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestääpäs, minulla kesti sellainen pieni pullo kokonaisen vuoden, ei sitä tartte hölvätä, kun pesee astiat heti syönnin päälle

Vierailija
6/31 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä vettä että kestää kauemmin. Ihan järjetöntä kaataa kokopullo altaaseen ilman vettä

Vierailija
7/31 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon rakentaa avaruusaluksen.

Vierailija
8/31 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti pullo fairya hyvinkin vielä kun ei ollut tiskikonetta. Puoli vuotta sitten ostin tiskikoneen ja vielä on 1/4 pullosta jäljellä, jossa oli ennen konetta puolillaan tavaraa.

Ja ota vain kuluttajasuojaan yhteys, vastuu kun on vapautettu "jopa" sanalla 😉

Vierailija
9/31 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mainos on kaikkien aikojen ärsykki. Juoksen aina hiljentämään äänen jos olen telkkarista kauempana. Miten voi lapsen ääni ärsyttää niin paljon!

Vierailija
10/31 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mainos on kaikkien aikojen ärsykki. Juoksen aina hiljentämään äänen jos olen telkkarista kauempana. Miten voi lapsen ääni ärsyttää niin paljon!

Muistaako muuten muut, että 90-luvulla fairylla oli samanlainen mainos? Silloinkin haluttiin tyhjä fairypullo leikkeihin. On jotenkin lama-ajan mainos, että lapset uusiokäyttää purkit ja purnukat sen sijaan, että ostettaisiin leluraketti.

Vierailija
11/31 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suksi sitten vittuun.

Mihis sauvat?

Työnnä ne hanuriis.

Vierailija
12/31 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää vuoden. Tosin käsin pesen vaan paistinpannut ja leikkuulaudat. Enkä säästele määrässä. Onni on astianpesukone.

Vierailija
13/31 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo kyllä kestää monta vuotta. Esim. lapset voivat leikkiä vesisotaa sillä.

Vierailija
14/31 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suksi sitten vittuun.

Mitähän tämäkin sitten auttaa, mutta voinhan mä kokeilla. Mun vanha Järvinen ei sitten mahdu kuin vähän matkaa, mutta jos se kerran toimii niin...

Vierailija
15/31 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin salilla tekemässä jalat, tuli kipeiksi.

Nyt on sellainen olo että paskattaa, on siis käytävä paskalla.

Ei mulla muuta.

Vierailija
16/31 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin salilla tekemässä jalat, tuli kipeiksi.

Nyt on sellainen olo että paskattaa, on siis käytävä paskalla.

Ei mulla muuta.

Käy ihmeessä, suosittelen. Huomenna et nimittäin pysty, jos teit jalat kunnolla ja maksimia kyykäten.

Vierailija
17/31 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaako muuten muut, että 90-luvulla fairylla oli samanlainen mainos? Silloinkin haluttiin tyhjä fairypullo leikkeihin. On jotenkin lama-ajan mainos, että lapset uusiokäyttää purkit ja purnukat sen sijaan, että ostettaisiin leluraketti.

Oli, mutta siinä oli parempi juonto, tai miksi sitä sanotaan. Repliikkien välissä oli tyhjää ilmaisemassa ajan kulumista. Tässä nykyversiossa sanotaan kaikki repliikit yhteen putkeen, minkä seurauksena koko pätkästä katoaa juoni.

Vierailija
18/31 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää, ettei sen mainoksen vanhemmat viitsi tyhjentää pesuainetta johonkin toiseen pulloon, jotta lapsi saisi rakettinsa nopeammin. 

Nyt saan tästä kommentista alapeukkuja, koska av-mammojen mielestä lapsi, joka saa tahtonsa läpi, kasvaa lellityksi, eikä opi koskaan käsittelemään pettymyksiä. Näin siitäkin huolimatta, että yhden pesuainepullon antaminen ei tarkoita, että mentäisiin aina lapsen tahdon mukaisesti. Av-mammalle yksi tapaus = kaikki tapaukset.

Vierailija
19/31 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli, mutta siinä oli parempi juonto, tai miksi sitä sanotaan. Repliikkien välissä oli tyhjää ilmaisemassa ajan kulumista. Tässä nykyversiossa sanotaan kaikki repliikit yhteen putkeen, minkä seurauksena koko pätkästä katoaa juoni.

Uskon sen johtuvan hinnasta, miksi se on suomessa pätkitty noin tiiviiksi. Jenkeissä mainos on varmaan pidempi ja kun se tulee tutuksi, niin tarjotaan sama versio kuin suomessa. Ihan sama, kuin monilla suomessa tehdyillä, suomalaisilla mainoksilla on tapana.

Toki se ei poista ärsytystä.

Vierailija
20/31 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää, ettei sen mainoksen vanhemmat viitsi tyhjentää pesuainetta johonkin toiseen pulloon, jotta lapsi saisi rakettinsa nopeammin. 

Nyt saan tästä kommentista alapeukkuja, koska av-mammojen mielestä lapsi, joka saa tahtonsa läpi, kasvaa lellityksi, eikä opi koskaan käsittelemään pettymyksiä. Näin siitäkin huolimatta, että yhden pesuainepullon antaminen ei tarkoita, että mentäisiin aina lapsen tahdon mukaisesti. Av-mammalle yksi tapaus = kaikki tapaukset.

Siinä pidemmässä versiossahan vanhemmat käy ostamassa sille lapselle leluraketin, mutta se lapsi heittää sen seinään ja huutaa, että haluaa rakentaa raketin Fairy-pullosta. Vaikuttaa kyllä hieman lellityltä.