Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suonenveto öisin!!

Vierailija
13.07.2016 |

Mua on nyt muutaman kuukauden verran kiusannut pahat suonenvedot pohkeissa öisin. Herään vähintään kerran viikossa niihin ja ne on niin kipeitä että huudan yksinäni siinä sängyssä kunnes helpottaa... Viime yönä suonenvetokohtaus tuli kaksi kertaa ja vieläkin vähän kipeät pohkeet. Nämä on lähiaikoina huomattavasti lisääntyneet ja kun mennään vaikka puoli vuotta taaksepäin ei mielestäni minulla ikinä ollut suonenvetoja tai ainakin niin harvoin etten edes muista. Taustatiedoista sen verran että olen 22-vuotias nainen ihan muuten perusterve ja syön e-pillereitä. Juon mielestäni tarpeeksi vettä päivisin ja suoloja saan myös.
Mistä voi johtua ? Ja kertokaahan kokemuksia??

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magnesiumin puutteesta johtuu suonenvedot. Sen takia darrassakin monilla vetää suonta.

Vierailija
2/14 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota illalla reilusti magnesiumia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. 2 vkoa olin ilman magnesiumia ja johan alkoi vetämään suonta ja lihakset kramppaamaan joka paikasta.

Kannattaa myös miettiä ettei olisi diabetestä taustalla..

Vierailija
4/14 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus olen käyttänyt nutrilet tuotteita. silloin esiintyy tuollaista. magnesium on auttanut tuohon ongelmaaan.

Vierailija
5/14 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli jalkapohjissa, erityisesti toisessa.

Liikkuminen (kävely, hölkkä, rappujuoksua) ja päivittäinen venyttely poistivat ongelmat.

Lopetin nämä pariksi viikoksi, suonenveto tuli takaisin.

Vierailija
6/14 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kanssa kesäisin tavallinen vaiva, mutta magnesiumvalmisteet auttavat heti.

Vierailija
7/14 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei kiitos vinkeistä. Voisin alkuun alkaa popsimaan magnesiumia!

Ap

Vierailija
8/14 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahansuojalääkkeet aiheuttavat myös kramppeja.

Vierailija
9/14 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magnesiumsitraatti auttaa!

Vierailija
10/14 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa myös suolan lisääminen, varsinkin jos olen urheillut/hikoillut paljon

Vierailija
11/14 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin ja nopein apu on magnesiumsuihke. Saa apteekeista ja luontaistuotekaupoista. Sitä voi laittaa joko illalla valmiiksi jalkoihin tai sitten yöllä, kun kramppaa. Imeytyy nopeasti eikä rasita vatsaa.

Vierailija
12/14 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkuminen auttaa, eli ylös vällyjen välistä ja kevyttä venytystä vastakkaiseen suuntaan. Tai kävele vaikka muutama rinki makkarissa, sekin usein auttaa. Vihonviimestä on jäädä makaamaan ja huutamaan. Myös magnesium ja varpaiden lämpimänä pitäminen saattavat jeesata. Villasukat jalassa nukkumaan siis!

Vierailija
13/14 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä raahaudun keittiöön ja otan muutaman sillipalan ,se auttaa.

Vierailija
14/14 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä mittauttamassa kaliumarvot, kaliumin puute aiheuttaa myös lihaskramppeja. Kaliumia saa apteekista ilman reseptiä, mutta sitä myydään vain "tiskin alta".