FAIRY-pullo ei todellakaan riitä 8 viikoksi!
Voiko asian viedä kuluttajasuojalautakuntaan mainonnan harhaanjohtamisena? Pullon kyljessä lukee, että riittää jopa 8 viikoksi. Itse kaadoin puolen litran pullon lavuaarin pohjalla ja sain hädintuskin veitset tiskattua siinä.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin salilla tekemässä jalat, tuli kipeiksi.
Nyt on sellainen olo että paskattaa, on siis käytävä paskalla.
Ei mulla muuta.
Käy ihmeessä, suosittelen. Huomenna et nimittäin pysty, jos teit jalat kunnolla ja maksimia kyykäten.
Hyvä jalkapäivä tuli tehtyä ja paskallakin käytyä. Täytyy huomenna katsoa miltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Käy ihmeessä, suosittelen. Huomenna et nimittäin pysty, jos teit jalat kunnolla ja maksimia kyykäten.
Hyvä jalkapäivä tuli tehtyä ja paskallakin käytyä. Täytyy huomenna katsoa miltä tuntuu.
Itsehän lähden kohta kauppaan. Shampoo loppui, myös murkina. T. Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Pesisit Fairylla, mutta sekin on tietysti loppu. Kuten aina.
Opiskeluaikoina kaikki opintotuet hukkuivat Fairyyn ja merisuolaan. Muuhun ei jäänyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Pesisit Fairylla, mutta sekin on tietysti loppu. Kuten aina.
Loppu mikä loppu mutta onpa sentään hieno avaruusraketti mulla
Vierailija kirjoitti:
Mulla kestää tuo pullo vuosia!
Tietenkin muovinen pullo kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kestää tuo pullo vuosia!
Tietenkin muovinen pullo kestää.
Miten pullon muovisuus vaikuttaa asiaan? Dorka.
Itsellä opiskelijana pieni fairy pullo kestänyt pian 2 vuotta. Tiskaan niin että tippa aina harjaan ja sillä sitten pesee. Veteen sitä on turha laittaa. Yksin siis asun.
Vierailija kirjoitti:
Voiko asian viedä kuluttajasuojalautakuntaan mainonnan harhaanjohtamisena? Pullon kyljessä lukee, että riittää jopa 8 viikoksi. Itse kaadoin puolen litran pullon lavuaarin pohjalla ja sain hädintuskin veitset tiskattua siinä.
Alleviivaan tekstistä sanan "JOPA". Tämä suomenkielinen sana tarkoittaa sitä tässä tilanteessa että jos laitat pisaran fairyä tiskiveteen ja sillä tiskaat astiat niin se kestää 8 viikkoa kohtuullisella tiskaamisella.
AP olet huono trolli ja KYS.
Tähän tuo AP:N riittämättmyys perustuukin. Vanhemmat käyttää alitajuntaisesti liikaa pesuainetta, jotta lapsi saa nopeammin rakettinsa. Pirullinen mainosidea.