Mulla on ärsyttävä tapa, onko edes normaalia että tapahtuu näin?
Hankaan sormella kämmentä ja siitä irtoaa ihoa/likaa tai mitä lie. Hetken kun hankaa sieltä sun täältä niin on pitkulainen "pötkö" jonka pyöritän palloksi ja jatkan hankaamista kunnes se vain kasvaa. Miten ihosta voi lähteä noin paljon nahkaa?
Jos kädet on likaiset se on tummaa ja jos puhtaat niin ihonväristä.
Ällöä, mutta vähänkin hikiset kädet niin en voi vastustaa kiusausta, kuivista käsistä ei irtoa mitään. Eikä siis tarvitse kovin paljoa hangata kun jo irtoaa
Kommentit (7)
Mäkin teen tota, ihan normaalia. En tosin kämmenen iholle vaan käsivarsille ja jaloille, varsinkin saunassa lähtee paljon kuollutta ihoa.
Ehkä kannattaisi peseytyä? Käytkö saunassa?
No mä teen tätä joka päivä ja silti vain lähtee, aina yhtä paljon, ihan vaikka jo niin, että alan hankaamaan kahta sormea vastakkain, kohta on röhnää välissä ja sitten automaattisesti jatkan kämmeniin
Vierailija kirjoitti:
Mäkin teen tota, ihan normaalia. En tosin kämmenen iholle vaan käsivarsille ja jaloille, varsinkin saunassa lähtee paljon kuollutta ihoa.
Mä en saa jaloista lähtemään kuin saunassa, rintakehästä kylläkin lähtee ihan ilman saunaakin sekä kaulasta.
Ärsyttää vain tämä tapa kun huomaan tekeväni sitä kylässäkin ja sitten en saa hävitettyä sitä "palloa" mihinkään
Mä teen tota otsasta aina jos on hikinen otsa.
Mä teen tota saunassa. Onhan se ällöä ehkä ulkopuolisen mielestä, mutta eiköhän tota moni tee
Suosittelen että kuorisit ihoasi silloin tällöin niin tuota ällöttävää möhnää ei edes lähtisi.