Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, kun koira tulee aina aamulla sänkyyn herättämään <3

Vierailija
13.07.2016 |

Täällä aina puhutaan kissoista kaikkea, niin mä kirjotan nyt mun koirasta. Kirjoittakaa muutkin?!

Joka aamu 5v ajan se on tullu mua herättämään. Hyppää sänkyyn häntä heiluen, nuolee käsiä ja puskee päällään ja käpertyy sitten siihen viereen kyljelleen tai selälleen ja nauttii kun rapsuttelen sitä mahasta. Siinä aina torkutaan hetki ja sitten noustaan ylös.

Kyllä on vaikea kuvitella, että joskus tuota koiraa ei enään olekaan ja kuinka tyhjiltä aamut sitten tuntuu :( Mutta pitää elää nyt hetkessä. Koira on onneksi terve ja aina ollutkin, toivottavasti sellaisena pysyy.

Koira on pitkäkarvainen valkoinenpaimenkoira <3

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/13 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani nukkuu aika usein lattialla, mutta tänä aamuna oli kömpinyt sänkyyn ja herätyskellon soidessa tapitti suloisilla silmillään minua, että nouses jo.

Siitä mentiin keittiöön keittämään kahvia ja istahdettiin sen kahvikupillisen ajan ennen kuin lähdettiin ulos. Koira mulla on nyt ollut reilun vuoden ja tuntuu hassulta miten sitä on ennen osannut ilman olla noin mahtavaa ja iloa tuottavaa olentoa.

Koirani ansiosta kaikki tuntuu elämässä paremmalta ja olen oppinut enemmän nauttimaan nykyhetkestä :) Aamukahvi maistuu paremmalta, lenkit ovat antoisampia ja aina kun tulen kotiin saan ilahtuneen vastaanoton. Heh, alkaa melkein itkettämään, kun ajattelen miten tärkeä osa elämääni ja hyvinvointiani tuo pieni nelijalkainen on :D

Vierailija
4/13 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirani nukkuu aika usein lattialla, mutta tänä aamuna oli kömpinyt sänkyyn ja herätyskellon soidessa tapitti suloisilla silmillään minua, että nouses jo.

Siitä mentiin keittiöön keittämään kahvia ja istahdettiin sen kahvikupillisen ajan ennen kuin lähdettiin ulos. Koira mulla on nyt ollut reilun vuoden ja tuntuu hassulta miten sitä on ennen osannut ilman olla noin mahtavaa ja iloa tuottavaa olentoa.

Koirani ansiosta kaikki tuntuu elämässä paremmalta ja olen oppinut enemmän nauttimaan nykyhetkestä :) Aamukahvi maistuu paremmalta, lenkit ovat antoisampia ja aina kun tulen kotiin saan ilahtuneen vastaanoton. Heh, alkaa melkein itkettämään, kun ajattelen miten tärkeä osa elämääni ja hyvinvointiani tuo pieni nelijalkainen on :D

Niin ja siis parsonrussellinterrieri on hän <3

Vierailija
5/13 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat <3 Pidän kyllä ihan kaikista eläimistä, mutta itellä aina ollut koiria ja koirat on lähellä sydäntä eniten.

Vierailija
6/13 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä aina puhutaan kissoista kaikkea, niin mä kirjotan nyt mun koirasta. Kirjoittakaa muutkin?!

Joka aamu 5v ajan se on tullu mua herättämään. Hyppää sänkyyn häntä heiluen, nuolee käsiä ja puskee päällään ja käpertyy sitten siihen viereen kyljelleen tai selälleen ja nauttii kun rapsuttelen sitä mahasta. Siinä aina torkutaan hetki ja sitten noustaan ylös.

Kyllä on vaikea kuvitella, että joskus tuota koiraa ei enään olekaan ja kuinka tyhjiltä aamut sitten tuntuu :( Mutta pitää elää nyt hetkessä. Koira on onneksi terve ja aina ollutkin, toivottavasti sellaisena pysyy.

Koira on pitkäkarvainen valkoinenpaimenkoira <3

Eipä kyllä ole ikävä sitä kun pitää asua exän koiran kanssa samassa asunnossa vuodesta toiseen. Koirat ovat mukavia, mutta niillä pitää olla oma alue, jossa oleskelevat ja ihmisillä oma alue. Muuten on asunto aina karvassa ja sotkuisena. Etenkin tuo koiran sänkyyn päästäminen on mielestäni todella kuvottavaa. Jos jossain väliaikaismajoituksessa on, niin se vielä menettelee, mutta omassa asunnossani makuuhuone on ihmisille tarkoitettu.

Vierailija
7/13 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolaa ja paskaa sänky täys..

Vierailija
8/13 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun niin haluaisin koiran, mutta yksinäisenä ja kaverittomana ihmisenä en voi sellaista ottaa. Koira joutuisi olemaan liikaa yksin, ja jos minä sairastuisin, kukaan ei olisi viemässä koiraa ulos. Lapsuuenkodissani oli aina yksi tai useampi koira, ja tämä näky oli joka-aamuinen:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/74/d1/b6/74d1b6064a041bb9bf66…

Vierailija
9/13 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tuo kuva :D Niin tuttu katse!

Vierailija
10/13 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä ihanaa on, kun koira ei tule herättämään vaan antaa nukkua rauhassa. Yleensä minä saan huhuilla koiraa, että lähdetäänkö aamulenkille.

Vierailija
11/13 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun koira herää vasta mun jälkeen, vituttaisi jos se tulisi herättämään kesken unien.

Vierailija
12/13 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos unet menee yli 9 aamulla niin voi olla varma että tuntee lämpimän henkäyksen naamalla kun koira vain hiljaa tuijottaa parin sentin päässä koska silmät aukeaa :D huomaa myös ihan ihan pienen toisen silmän raotuksen ja siitä se riemu sitten repeää. Tarkoituksella ei koskaan herätä mutta kai nyt tuollaiseen hienovaraiseen tuijotuksee herää kuka vain. Jos menen töihin 7 aamulla on myös koiralla käynnistysvaikeuksia ja mielummin jäisi venyttelemään pesäänsä kuin aamu-pissalle. On se kyllä niin rakas, mutta joskus voisin nukkua kyllä pidempään kun about 9 ;)

Vierailija
13/13 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun koira osaa tulla sopivaan aikaan herättämään, ei tule liian aikasin aamusta kun haluaisin vielä nukkua. Ei itseä todellakaan haittaa kun koira tulee, päinvastoin :D Mä oon aina aamusta heti hyvällä tuulella tuon koiran vuoksi. Vois toki vähän ärsyttää, jos tulis ennen kukon pierasua sänkyyn kiehnäämään, kun toinen ihan rättiväsynyt!

Se osaa myös tuoda remmin mulle, kun haluaa lenkille. Käy eteisestä ottamassa sen ja remmi suussa tulee mun luokse, tiputtaa remmin lattialle mun viereen ja tapittaa mua silmillään.

Oon sen tuohon joskus opettanu, kun oon yhdistäny remmin ja sanan "lenkkeily" toisiinsa. Näytti siltä, ettei se älynnyt ja annoin asian sitten olla, kun jonkun aikaa opetin. Sitten se yhtäkkiä kerran toi sen remmin ja tajusin että hemmetti, meni vissiin oppi perille. 

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi