Mitäs kuuluu 24wannabe:lle??
Eli morjesta vaan 24wannabe!!
Mitäs siis kuuluu, hyvinkö voit? Enpäs ole saanut aikaiseksi kuin lukea viestejä, kirjoittamiseen ei oikein jää energiaa, kun päivälläkin töissä saa naputella konetta!
Mä täällä odottelen torstaista neuvolaa, että pääsis piinaavasta epätietoisuudesta onko masussa kaikki hyvin. Eli pääsee kuuntelemaan sydänäänet, liikkeitäkään kun ei vielä ole tuntunut. Vuotoja ei onneksi enempää ole ollut. Viikkoja siis kasassa nyt 13+5. Sain myös huonoja uutisia naistenklinikalta. Kun kävin siellä sen vuodon takia, otettiin samalla kertaa papa-koe ja siinä sitten ei viissiin kaikki ollut kohdallaan, kun laittoivat minulle ajan kohdunkaulan tähystykseen. Eli takaraivossa pyörii jo sana syöpä. Toivottavasti ei mitään ihan kauheata löydy! Tuonne tähystykseen menen ensi viikon keskiviikona.
Muuten olo alkaa olla jo parempaan suuntaan eli pahoinvointi on hellittänyt. Väsymystä kyllä on vielä mutta palelukin kyllä alkaa väistyä.
Toivottavasti sulla menee paremmin. Kirjoittelemisiin!
T: Teippi
No jos minä sitten aloitan:) Koittakaapa olla tarkkana ja käydä katsomassa, millä nimellä siellä palstalla ollaan:)