Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rypsiöljy on epäterveellistä

Vierailija
13.07.2016 |

Ainakin minulle. Olen kärsinyt pitkään punaisista laikuista kasvoissani mutta kun keksin lopettaa oivariinin käytön ja jättää rypsiöljyä ( myös rapsiöljy) sisältävät leivät pois, iho alkoi parantua. Jos vaan olen tarkka, enkä syö mitään rypsiöljyä sisältävää niin ihoni on oikein hyvässä kunnossa.

Kesti kauan keksiä tämä mutta ihan vaan vinkiksi kirjoitan muillekin iho-ongelmista kärsiville.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypsiöljy sopii ruohonleikkuriin, ei ravinnoksi.

Vierailija
2/37 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä öljyä käytät nyt ruoanlaitossa ap (tai muutkin)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän rypsiöljyn sopimattomuus ravinnoksi tiedetään.

Vierailija
4/37 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mä olen ymärtänyt ettei se oiken sovi siihen ruohonleikkuriinkaan. Käytä jotain parempaa..

Vierailija
5/37 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä öljyä käytät nyt ruoanlaitossa ap (tai muutkin)?

Ruuanlaitossa kannattaa käyttää voita. Öljyt sitten kylmänä salaateissa tai niiden kastikkeissa.

Vierailija
6/37 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mä olen ymärtänyt ettei se oiken sovi siihen ruohonleikkuriinkaan. Käytä jotain parempaa..

Voiteluaineeksi, ei polttoaineeksi. Dieselautossa rypsiöljy palaa ihan kivasti.

Vierailija
7/37 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se voikaan mitään terveellistä taida olla. tai mikään muukaan rasva liiallisesti nautittuna.

Vierailija
8/37 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se voikaan mitään terveellistä taida olla. tai mikään muukaan rasva liiallisesti nautittuna.

Voi nimenomaan on terveellistä rasvaa.  Ketjun aihe ei ole rasvan määrä.

Vierailija
9/37 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kånken hullu saanut seuraajan.

Vierailija
10/37 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi nimenomaan on terveellistä rasvaa.  Ketjun aihe ei ole rasvan määrä.

Mikään maitotuote ei varsinaisesti ole terveellistä. Just saying.

Vierailija
11/37 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voita käytän toistaiseksi. Mutta sitäkin hyvin vähän ja varovaisesti, sillä maito myös aiheuttaa iho-ongelmia. Olen ajatellut jotakin oliiviöljyä/auringonkukkaöljyä kokeilla mutta paistan pannulla mitään niin harvoin, etten paljon paistamiseen mitään tarvitse.

ap

Vierailija
12/37 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä. Siinä on rasvahappojen suhde pielessä ja se härskiintyy helposti ja ei kestä kuumentamista. Mullakin on loppunut epämääräiset ihottumat, tulehdukset jne. kun lopetin sen käytön -satunnaisesti kun tekee mieli popcornia, teen sen rypsiöljyssä koska oliiviöljy ei vaan sovellu popcorniin ja voilla onnistun vaan käräyttämään popparit. Mutta noin yleensä, rypsäri voi ylläpitää erilaisia tulehdusreaktioita elimistössä.

Ootko huomannut uutta oivariini oliiviöljy -seosta? Maistuu hyvältä ja on saman hintaista kuin tavallinen oivariini.

Vierailija
13/37 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiteluaineeksi, ei polttoaineeksi. Dieselautossa rypsiöljy palaa ihan kivasti.

Ei, ei. Just juttelin yhden asiantuntian kanssa ettei ole hyvä voiteluaine työkoneissa. 

Mutta enhän mä siitä sen enempää tiedä. Ruuanlaittoon en kuitenkaan käyttäis.

Vierailija
14/37 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Siinä on rasvahappojen suhde pielessä ja se härskiintyy helposti ja ei kestä kuumentamista. Mullakin on loppunut epämääräiset ihottumat, tulehdukset jne. kun lopetin sen käytön -satunnaisesti kun tekee mieli popcornia, teen sen rypsiöljyssä koska oliiviöljy ei vaan sovellu popcorniin ja voilla onnistun vaan käräyttämään popparit. Mutta noin yleensä, rypsäri voi ylläpitää erilaisia tulehdusreaktioita elimistössä.

Ootko huomannut uutta oivariini oliiviöljy -seosta? Maistuu hyvältä ja on saman hintaista kuin tavallinen oivariini.

Kokeile tehdä ne popparit kookosrasvassa. On hyviä!

Vierailija
15/37 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihullu, hohhoijaa.

Ei sitten tullut mieleen että olet allerginen jollekin rypsin ainesosalle tjsp? Itse käytän rypsi- tai oliiviöljyjä ja jossain tapauksessa sitä voitakin eikä mikään noista aiheuta ainakaan välittömiä ongelmia. Leivänpäälle sitten tavallista margariinia.

Vierailija
16/37 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voihullu, hohhoijaa.

Ei sitten tullut mieleen että olet allerginen jollekin rypsin ainesosalle tjsp? Itse käytän rypsi- tai oliiviöljyjä ja jossain tapauksessa sitä voitakin eikä mikään noista aiheuta ainakaan välittömiä ongelmia. Leivänpäälle sitten tavallista margariinia.

Uskomatonta kekseliäisyyttä rypsiöljyn puolustamiseksi :)

Vierailija
17/37 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voihullu, hohhoijaa.

Sinuun on ainakin helppo tehdä vaikutus, ehkä runsas voin käyttö sitten tyhmentää kun suonet rasvoittuvat ja verenkierto häiriintyy.

Vierailija
18/37 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten ihan hyvä kirjoitus, mutta oletko itse huomannut, mitä tuo oivariini oliiviöljy -seos sisältää? Siinähän on oliiviöljyä vaan 7 %, paljon enemmän tuota rypsiöljyä...

Vierailija
19/37 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu enää käyttää rypsiöljyä ja siitä valmistettua margariinia. Onneksi ihmiset ovat viisastuneet ja sen näkee jo kaupan hyllyissäkin. Margariinien ja rypsiöljyn osuus on pienentynyt radikaalisti.

Vierailija
20/37 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voihullu, hohhoijaa.

Sinuun on ainakin helppo tehdä vaikutus, ehkä runsas voin käyttö sitten tyhmentää kun suonet rasvoittuvat ja verenkierto häiriintyy.

Vai että voi "rasvoittaa" suonia? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi