Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesähaaste kympin pudottajille!!! Pinoon!

28.02.2006 |

Kavereita urakaan??

Eli jotka haluavat tosissaan pudottaa painoa kun kesää kohti mennään, niin tähän pinoon!! Itse pudotan -10 mutta se voi mennä tuonne heinäkuulle. Pikkuhiljaa ja hyvää tulee. Olen tässä vuoden parin aikana pudotellu -17kg ja nyt ois loppurutistuksen aika :)

Ja kaikki tapahtuu liikuntaa lisäämällä ja syömisiä sen varran kontrolloimalla, ettei tule ylilyöntejä. Mitään ei tarvitse jättää pois, mutta kohtuus kaikessa. Jos innostut ja otat haasteen vastaan, niin pinoudu tähän! Otetaan kerran viikossa sitte pino, vaikka keskiviikkona, ja katotaan vähän miten se viikko on mennyt.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mukaan ehdottomasti, ainaki yritän... Nettilaihdutusta en oo vielä kokeillukaan. Mul on kans tarkoituksena kesäksi -10kg, tosin normaalin ylärajaan on matkaa noin 14kg, mut ku kympin saa pois niin sit loppu sujuu leikiten, luulen. Yleensä (silloin kun laihdutan) punnitsen itseni sunnutaina tai maanantaina. En välttämättä pääse viikon tiettyinä päivinä koneelle ilmoittelemaan tuloksia.

Joillain pinoilla oli käytössä " kilopallerot" eli aloitusvaiheessa pudotettava määrä merkitään O-merkillä ja sit ku tavaraa on lähtenyt niin merkitään X.

Mut kokeillaan näin. Toivottavasti saadaan iso ja tehokas pino!!!

-anselmus-

Vierailija
2/15 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin kuin kymppi pitäis pudottaa, mutta aloitetaan sillä!

Miten toimitaan tästä eteenpäin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan otsikoksi tuo kesähaaste 10 ja tehdään joka viikko pino, vaikka keskiviikkona, johon jokainen käy laittaan miten viikko on mennyt ja miten on paino pudonnut. Ja tietty toisille vinkkejä ja kannustusta kehiin.

Laitetaan vaikka tähän alle alkutilanteita niin on helpompi hahmottaa tää homma.

Mun mielestä ois syömisten tarkkailun lisäksin tärkeää et liikumme ja jokainen löytäis liikunnan ilon ja sen avun minkä se tuo painonpudotukseen ja -hallintaan. Eli nyrkkisääntö vois olla et vähintään kaksi kertaa viikossa, vähintään puolen, mieluummin tunnin ajan hengästyttävää liikuntaa.

Innolla mukaan kohti kevyempää kesää!!!

Tittarellin alkutilanne 1.3.2006: Paino:73,5kg (pituus:170) tavoite 62-64kg

Vierailija
4/15 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ilmoittautuisin mukaan haasteeseen.

Raskaudesta jäi muutama ylimääräinen kilo n 10. Ne pitäisi saada pois kesään mennessä. Ei tässä muu auta kuin alkaa toimimaan entisen pitäisihän tässä varmasti joitain tehdä.

Liikuntaa harrastan kerran viikossa ja kävelyllä käyn aina silloin tällöin. Suurin murhe minulla niinkuin varmasti monella on tuo mitä suuhuni laitan. Itsekuria on nyt vain löydyttävö että herkut jää.

Jospa tämä kerran viikossa tänne kirjoittelu ja toisten tsemppailu ja tulosten näkeminen antaisi minullekin tarvittavaa potkua.

Lähtöpaino siis minulla 73 ja tavoite olisi tuolla 62-63.

Vierailija
5/15 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritänpä sitten tämänkin avulla tsempata itseäni pudottamaan painoa. Mulla lähtöpaino on 79 kg, tavoite olisi edes se 70 kg:n maaginen raja. Ja pituutta on 168 cm eli enemmänkin saisi lähteä, mutta kun ei niin ei. parin viimeisen vuoden aikana läski on vaan jotenkin kummasti ruennut kertymään ja liikuntaa ei ole niin kauheasti aikaa harrastaa (vaikka siitä kyllä yleensä tykkään). Mun heikkous on hirveä makeanhimo, varsinkin iltaisin, kun lapset ovat nukkumassa. Kävin jo ostamassa kromitabletteja maanantaina, katsotaan, auttaisiko ne tähänä heikkouteen yhtään.

Punnitsenpa siis itseni keskiviikkona ja yritän muistaa käydä palstalla kertomassa kuulumiset. Ensi viikolla vietämme täällä pohjosemmassa Suomessa hiihtolomaa, joten katsotaan, olenko koneen äärellä kuin paljoa.

Tsemppiä kaikille!

Vierailija
6/15 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kahden lapsen äiti(2,5v ja 10kk).lapsien jälkeen on jääny MAHA.eli mulla ois tavotteena saada vyötäröltä 10cm pois.kiloissa varmaan n.7kg.ois tosi kiva päästä mukaan tällaiseen haasteeseen!keskiviikkona 8.3 " tavataan" !

171cm 69,5kg vyötärön ympärys 90

Vierailija
7/15 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti haluan mukaan minäkin. Tarkoitukseni kesän alkuun mennessä olisi saada 7-8kg pois, mutta edes se 5 kg olisi mukava.. laihdutin jo 5 kg mutta nyt paino tuntuu jumittaneen! viimeisen 3 kk:n aikana ei ole lähteny kiloakaan...

Vierailija
8/15 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin laihdutuksen reilu kuukausi sitten, lähtöpaino silloin 79 kiloa, ja nyt on paino 71-72 kiloa. Tavoitteena olis ainakin päästä 65, mikäs siinä jos enemmänkin saisi!

Painonvartijoiden ohjeilla olen tätä projektia aloitellut, ja näkyy toimivan!

Mutta liitynpä nyt listalle, niin saa uutta mielenkiintoa hommaan!

Vierailija
9/15 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden kans mukaan.Paino on nyt 66,9 ja tavoite ois 58.Pituutta on 161cm.Eli keskiviikkona pinoon.

Vierailija
10/15 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin itseäni jälleen kerran niskasta kiinni, mutta hittolainen kun lipesi (liikaa läskiä? :-) ja painoa tuli parissa viikossa lisää 2kg!!! Ei tästä tunnu tulevan ikinä mitään, mutta pakkohan se on yrittää. Eli lähtöpaino on nyt 81,9 ja tavoite olisi 70 kg toukokuun lopussa. Toiveissa kyllä tulla raskaaksikin tässä keväällä, mutta haluan kuitenkin mukaan ja silloin tavoitteena on ettei paino nousisi (esikoisen kanssa tuli se ihanat 20kg). Lopetin juuri kokonaan silloin tällöin tupakoimisenkin, että ehkä sillä on jotain vaikutusta (puolusteluja ? :-), mutta hyvä asia on että intoa liikkumiseen riittää. Kerran viikossa kuntopotkunyrkkeily, kuntonyrkkeily ja uinti ja useampana päivänä reipas kävelylenkki. Tsemppiä kaikille! Lähden hävittämään talosta kaikki herkut ;-)

Vierailija
11/15 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kg tosiaan on tavoitteena ja lähtöpaino on nyt *hetkinen...käyn puntarilla* 68 kg ja unelmana siis 58 kg ja vaatekoko 38!

Vierailija
12/15 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoite on kyllä pudottaa yli 10 kiloa, mutta tästähän on hyvä alkaa... Painoa oli tänään 74.1 ja tavoitteet -sitten joskus- on siellä 61 kilon tuntumassa... Poika on reilu 1½ vuotias. Paino on pysynyt samana suunnilleen laitokselta lähtien, eli nyt tarttis alkaa tehdä jotain radikaaleja muutoksia.. :)

Vierailija
13/15 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kymmenen kiloa olisi tarkoitus saada pois ennen kesää! Urakka alkoi jo vuoden vaihteessa kun lopetin imettämisen, tähän mennessä on lähtenyt jo muutama kilo, mutta vielä 10 ku sais nii hyvä olisi. Mulle painoa tuli odotusaikana 30kg ja toukokuussa laitokselle jäi 15 kg, 5kg lähti 8kk imetyksen aikana ja nyt siis muutama kilo parissa kuukaudessa. Vielä on nelisen kiloa samaan painoon kuin ennen raskautumista ja siinäkin on vielä anakin viisi liikaa. Meillä myös yrityksessä uusi raskautuminen (joku muukin mainitsi), mutta toivottavasti ennen sitä muutama kilo kevyemmäksi, painoa kun kuitenkin tulee taas... Pitääpä huomenissa sitten tulla puntarin kautta antamaan tuoreita lukuja!

Vierailija
14/15 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkästä kymmenen kiloa ois haaveena saada pois, jotta mahtuis entisiin vaatteisiin ja näyttäis tietenkin paremmalta =). Äsken koin järkytyksen, kun oon aina ollut hoikahko ja kävin verkkiksen laihdutusmenetelmä -koneessa ja se piru kehtasi väittää, että olen Lievästi ylipainoinen... siis Täh! Minäkö, oon kuitenkin kohtuullisen hyvin viihtynyt näissä " vauvaläskeissäni" , mitkä kyllä olen ylläpitänyt sitkeällä pullanmussutuksella. Eli peiliin vaan on kattominen.

Pituutta minulla on 158cm ja painoa 65kg, tavoite 55kg ja vaatekoko 36. Kyllä tää tästä...

Vierailija
15/15 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Liityn mukaan 10 kilon tavoitteeseen. Tarkoitus olisi pudottaa enemmänkin, mutta tämä on hyvä välitavoite. Lähtöpainoa oli hurjat 88, nyt paino on noin 84,5. Huomenaamulla selviää tarkka luku, en nyt viitsi mennä itseäni puntariin itkettämään. Olen aloittanut Points-ohjelmalla tammikuun alussa, mutta en ole ollut kauhean kurinalainen, mikä kyllä näkyy pudotusnopeudessa. Nyt on ollut jumitusvaihe päällä, joten on kiva liittyä seuraanne! Tavoite olisi pudottaa 75:een kiloon ennen juhannusta.

Pituus mulla on 170, joten ei ole painoindeksissä kehumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä