Ottaako mies aina yhteyttä oma-aloitteisesti jos on kiinnostunut?
Olen tavannut kaksi kertaa baarissa yhden mukavan miehen. Ekalla kertaa vaihdettiin vaan numerot, tokalla kertaa päädyttiin sänkyyn mutta siitä ei juuri mitään tullut miehen humalatilan takia. Seuraavana päivänä vielä jotain viestiteltiin ja nyt odotan kyllä kuumeisesti että kuulisin vielä tästä miehestä.
Aikaisemmin on tullut vaan todettua, että vastaanotto on yleensä ollut nihkeetä, ellei mies itse ole aloitetta tehnyt uudesta näkemisestä niin miten on, viittiiköhän sitä enää viestiä ite laittaa..
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Luulen kyllä että miehetkin kelailee näitä ihan samoja asioita, kehtaako ottaa yhteyttä, vaikka ei kukaan ikinä myönnäkään
No ei ne mieti. Ne toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen kyllä että miehetkin kelailee näitä ihan samoja asioita, kehtaako ottaa yhteyttä, vaikka ei kukaan ikinä myönnäkään
No ei ne mieti. Ne toimii.
Jotkut. Ei suinkaan kaikki, tuskin edes valtaosa.
Ai niin, sinä puhuitkin vain pienestä miesryhmästä, muita miehiä ei ollut olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Niin kelailee ja usein tuntuu, että jopa rankemmin kuin naiset.
Yllättävän monella miehellä on itsetunto-ongelmia yms ja jos tapaavat kiinnostavan naisen, ovat ihan varmoja ettei se ihana ilmestys kuitenkaan heistä voi olla kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kelailee ja usein tuntuu, että jopa rankemmin kuin naiset.
Yllättävän monella miehellä on itsetunto-ongelmia yms ja jos tapaavat kiinnostavan naisen, ovat ihan varmoja ettei se ihana ilmestys kuitenkaan heistä voi olla kiinnostunut.
Totta, jos joku yleisesti kauniina pidetty nainen tulis mua iskemään luulisin et kyseessä joku piilokamera tai muu pila.
"Luulen kyllä että miehetkin kelailee näitä ihan samoja asioita, kehtaako ottaa yhteyttä, vaikka ei kukaan ikinä myönnäkään" - "No ei ne mieti. Ne toimii."
- Tjaama taisinkin "taas" löytää sisälläni asuvan naisen. - kyllä minä ainakin roisinaan olen harkinnut, että kannattaako toiseen olla yhteydessä... Ja tai miten ja missä vaiheessa, ettei vaikuttaisi liian takertuvalta tai innokkaalta... - Totta lienee se, eettä kulttuurissamme on pitkään -elliei perästi edelleen joillakin olettamana, että miehen kuuluu tehdä aloita. - Aivan kuin hieno nainen ei voisi itse "alentua" moiseen. Elämme kuitenkin jo 2000 lukua...
Otin mieheen yhteyttä eilen illalla ja sain aika nihkeän vastauksen joten en sitten enempää viestiä laittanut. Oli kyllä viimeinen kerta kun ite yritän miehen puolelle olla aktiivinen. Kaikki seurustelusuhteenikin on alkanut niin että mies itse aktiivisesti ottaa yhteyttä ja yrittää saada treffeille. Niin se varmaan sit vaan menee.
AP
Vierailija kirjoitti:
Ei ota. osa miehistä on ujoja :)
Oikeasti kiinnostunut ujo ottaa kyllä yhteyttä :)
Vierailija kirjoitti:
Otin mieheen yhteyttä eilen illalla ja sain aika nihkeän vastauksen joten en sitten enempää viestiä laittanut. Oli kyllä viimeinen kerta kun ite yritän miehen puolelle olla aktiivinen. Kaikki seurustelusuhteenikin on alkanut niin että mies itse aktiivisesti ottaa yhteyttä ja yrittää saada treffeille. Niin se varmaan sit vaan menee.
AP
:(
No nyt se lähetti viestin että nähtäiskö viikonloppuna :O varmaan haluu vaan pillua.
Ap