Ottaako mies aina yhteyttä oma-aloitteisesti jos on kiinnostunut?
Olen tavannut kaksi kertaa baarissa yhden mukavan miehen. Ekalla kertaa vaihdettiin vaan numerot, tokalla kertaa päädyttiin sänkyyn mutta siitä ei juuri mitään tullut miehen humalatilan takia. Seuraavana päivänä vielä jotain viestiteltiin ja nyt odotan kyllä kuumeisesti että kuulisin vielä tästä miehestä.
Aikaisemmin on tullut vaan todettua, että vastaanotto on yleensä ollut nihkeetä, ellei mies itse ole aloitetta tehnyt uudesta näkemisestä niin miten on, viittiiköhän sitä enää viestiä ite laittaa..
Kommentit (30)
Mietipä ihan ajatuksella:
Jos ihminen on kiinnostunut, niin ottaako hän yhteyttä?
Tottakai ottaa!
joa pillunsaanti on noin varmaa, tod. näk. sillä on jo parempi hoito kuin sinä.
Olen itse tavannut nyt miehen 3 kertaa. Viimeksi viikonloppuna oli ihanaa! Jos huomenn kysyn että nähdäänkö vielä niin ajanko miehen pois? Hän ei ole vielä ottanut itse yhteyttä. Viimeksi otti yhteyttä yli viikon kuluttua ja oli kiinnostunut...
Haluaisin nähdä jo tällä viikolla!
Kyllä. Älkää menkö sänkyyn uusien tuttavuuksien kanssa, särjette vaan sydämenne. Ei pihtaamista, vaan reilu ja avoin periaate siitä ettei mennä sänkyyn ennen kuin on sitouduttu. Mieluiten molemmilla sama periaate.
Ok eli turha sitten ahdistella enää mun puolelta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ota. osa miehistä on ujoja :)
Jos ne meinas jo panna niin t
se raja taitaa olla jo ylitetty
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Älkää menkö sänkyyn uusien tuttavuuksien kanssa, särjette vaan sydämenne. Ei pihtaamista, vaan reilu ja avoin periaate siitä ettei mennä sänkyyn ennen kuin on sitouduttu. Mieluiten molemmilla sama periaate.
Sitoutuakseni ihmiseen minun pitää tuntea hänet todella hyvin ja pitkältä ajalta, ja siihen sisältyy myös tutustuminen häneen seksuaalisesti.
Riippuu siitä osoittaako nainen mitään kiinnostuksen merkkejä. Se että seksiäkin on jo harrastettu ei näin tasa-arvon aikoina tarkoita automaattisesti että nainen olisi kiinnostunut tapailusta muussakin mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ottaa!
Mutta eihän AP:kaan ota, vaikka on kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ottaa!
Mutta eihän AP:kaan ota, vaikka on kiinnostunut.
No niinpä.. Oon vaan liian monta kertaa pettynyt kun oon ottanut itse yhteyttä niin en taas jaksais kokea sitä. Mies kyllä ite lähetti viimeisen viestin jossa luki jotain tyyliin että " nähdäänhän me taas" enkä vastannut siihen niin ehkä odottaa että lähestyisin en tiedä
Älkää ihmiset pelailko!
Jos tekee mieli panna, pankaa, jos tekee mieli ottaa yhteyttä, ottakaa yhteyttä.
Mä hyppäsin miehen kanssa heti samana iltana sänkyyn ja muutaman päivän päästä laitoin viestiä miehelle, ku totesin, että ei se äijä lähde kulumallakaan pois päästä.
Seitsemän vuotta on nyt yhteiseloa takana ja hyvin menee. Jos ei oltais pantu ekana iltana, ei oltais tässä nyt.
Ei saa tehdä turhan vaikeaa tästä. Puhukaa suoraan, vastatkaa viesteihin, pankaa jos panettaa, älkää ahdistelko ketään.
Vierailija kirjoitti:
Millä ihmeen logiikalla se sydän särkyy vähemmän, jos ei mennä sänkyyn?
No kyllähän ihastuttavia naisia tapaa, mutta ei todellakaan tule mitään aloittetta tehtyä. Syy voi liittyä omaan elämään sillä hetkellä :(
T. Mies
Yhteyttä ottaa jos tykkää. Eteen ottaa jos tykkää kovasti.
Suomessa olis paljon vähemmän tyytymättömiä sinkkuja, jos naiset tekis edes joskus jotain pariutumisensa eteen. Katsotaan kyynel poskella netflixisitä jotain saippuahumppaa ja odotetaan ovikellon soittoa. Ai, ei se Prinssi Uljas tullut tänäänkään, sheivasin pimppinikin häntä varten, ehkä huomenna sitten. No kyl se dildo hoitaa hommat ja sama setti ens viikonloppuna tai ehkä käydään baarissa pyörähtämässä ja kuikuilemassa, jos katseet ehkä kohtaisivat jonkun kanssa. Itsehän ei voi mennä puhumaan toiselle.
Ottaa. Voi ottaa samana päivänä tai sitten vaikka kuukauden kuluttua riippuen henkilöstä ja kiinnostuksen tasosta.