Mitä ominaisuutta, kykyä tms. kadehdit?
Olen musiikkia harrastanut koko ikäni, soitan pianoa, kitaraa ja mandoliiniakin korvakuulolta, mutta sormet on niin kankeat että kateellisena kuuntelen taitavia kitaristeja. Kun vain itekin olisi yhtä näppäräsorminen.
Sitten "ärsyttää" nähdä laihoja ihmisiä, heti vaihtaisin oman kroppani jonkun hoikan ja siron kanssa. Toki yritän tehdä asian eteen jotakin mutta kärsivällisyys ei vaan tahdo riittää.
Pikkuisen myös kadehdin ihmisiä, joilla on tiivis ja hyvä kaveripiiri. Itse olen niin yksinäinen eikä oikein ole paikkoja joissa tavata kivoja tyyppejä. Taidan kuitenkin olla sen verran jännä persoona ettei kuka tahansa jaksaisi kattella.
Mutta onhan näitä, kaikki fiksut tyypit ja ne jotka uskaltavat reissata ulkomailla jne. Jotenkin vaan tuntuu ettei ite koskaan tule tekemään mitään ihmeellistä..
Nimim. Pikkupaikkakunnan kasvatti 20v
Kommentit (8)
- musikaalisuus (edes yhden instrumentin taidokas soitto tai kaunis lauluääni)
- pitkät sääret (olen persjalkainen)
- hyvä kielitaito ja monikulttuurisuus (esim. osa suvusta muusta maasta kuin Suomesta)
- hyvä iho (minulla psoriasis ja aikuisiän akne)
- ahkeruus, urheilullisuus ja reippaus
- kyky näyttää hyvältä jätesäkissäkin likaisilla hiuksilla ja ilman meikkiä
- hyvä piirustustaito
- matemaattiset lahjat ja kyky ymmärtää astronomiaa, joka kiinnostaa minua, mutta kaikkea lukemaani en ymmärrä
- hyvämuistisuus
- nokkeluus ja älykäs huumori keskusteluissa
- luovuus (esim. uusien innovaatioiden keksiminen ja niiden toteuttaminen)
- esiintymispelottomuus
- karisma
Minä olen varmaankin jotenkin outo, koska en osaa olla kateellinen. :D Jotain jos tahtoisin itsessäni parantaa, on rahankäyttö. Mutta ei siihenkään liity kateus. :)
En tunne ketään niin erinomaista henkilöä, että olisi tarve kadehtia :)
Ainakin kärsivällisyys on sellainen ominaisuus,jota kadehdin,itselläni tuntuu melkein verisuoni katkeavan päästä kun yritän olla menettämättä hermoja jatkuvasti :p
Niin ja ihmisiä joilla on hyvä tilannetaju, ja jotka ei jää tuppisuiks. Meidän suvussa olis kiva osata antaa samalla mitalla takasin.