Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Pahin" mies johon olet ihastunut

Vierailija
12.07.2016 |

Sanotaan, että kaikki naiset tykkäävät pahoista pojista. Testataanpa siis, miten pahiksia ihastuksia palstalaisilta löytyy.

Omani on julkkis. Tykkäsin nuorena metallimuusikko Varg Vikernesistä. Kirkonpolttaja, murhaaja ja avoin rasisti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihastus on ollut kuitenkin ihan kiltti verrattuna ap:n esimerkkiin. Mulla oli sellainen naisia pyörittelevä, tajuttoman komea, macho latino.

Vierailija
2/4 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on se perinteinen, hyysättävä alkis itellä. Pahat pojat ei ole ikinä iskenyt, vaan herättänyt vaan inhoa ja pelkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan, että kaikki naiset tykkäävät pahoista pojista. Testataanpa siis, miten pahiksia ihastuksia palstalaisilta löytyy.

Omani on julkkis. Tykkäsin nuorena metallimuusikko Varg Vikernesistä. Kirkonpolttaja, murhaaja ja avoin rasisti.

Vikernesille pointsit myös täältä. Nuoruuden ihastuksia...

Vierailija
4/4 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin vahvoilla tunteilla samanikäisen miehen mukaan 20-vuotiaana, vaikka aikalailla alusta lähtien oli selvää, ettei miehestä ole suhteeseen. Moraali oli arveluttava jo työnsäkin vuoksi, petti minua alle kuukauden päästä ensimmäisen kerran, oli reippaasti matkalla kohti alkoholismia.