"Pahin" mies johon olet ihastunut
Sanotaan, että kaikki naiset tykkäävät pahoista pojista. Testataanpa siis, miten pahiksia ihastuksia palstalaisilta löytyy.
Omani on julkkis. Tykkäsin nuorena metallimuusikko Varg Vikernesistä. Kirkonpolttaja, murhaaja ja avoin rasisti.
Kommentit (4)
Kyllähän se on se perinteinen, hyysättävä alkis itellä. Pahat pojat ei ole ikinä iskenyt, vaan herättänyt vaan inhoa ja pelkoa.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan, että kaikki naiset tykkäävät pahoista pojista. Testataanpa siis, miten pahiksia ihastuksia palstalaisilta löytyy.
Omani on julkkis. Tykkäsin nuorena metallimuusikko Varg Vikernesistä. Kirkonpolttaja, murhaaja ja avoin rasisti.
Vikernesille pointsit myös täältä. Nuoruuden ihastuksia...
Lähdin vahvoilla tunteilla samanikäisen miehen mukaan 20-vuotiaana, vaikka aikalailla alusta lähtien oli selvää, ettei miehestä ole suhteeseen. Moraali oli arveluttava jo työnsäkin vuoksi, petti minua alle kuukauden päästä ensimmäisen kerran, oli reippaasti matkalla kohti alkoholismia.
Mun ihastus on ollut kuitenkin ihan kiltti verrattuna ap:n esimerkkiin. Mulla oli sellainen naisia pyörittelevä, tajuttoman komea, macho latino.