Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoi te naiset jotka käytätte silmälaseja!

Vierailija
12.07.2016 |

Miten meikkaatte silloin kun käytätte laseja, miten se eroaa meikistä ilman laseja? Itse olisin saamassa tässä ihan lähiaikoina lasit ja olisi kiva kuulla meikkivinkkejä

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu siitä, onko sinulla plus- vai miinuslinssit ja mikä niiden vahvuus on. Miinuslinssit pienentävät silmiä sitä enemmän, mitä vahvemmat ne ovat.

Minulla on lyhyet, suorat ripset ja siitä huolimatta ripset hankaavat linsseihin tahrat. Linssejä saisi olla pesemässä monta kertaa päivässä, joten mieluummin jätän ripsivärin laittamatta.

Ripset eivät ota linsseihin kiinni, kun osaa valita oikeanlaiset silmälasit.

Ei auta. Ripset ovat 2 cm pitkät ja ripsarin kanssa vielä muutaman millin pidemmät. Saan taivuttaa ripset pystyyn, jos laitan ripsaria lasien kanssa. Joten lasit päässä käytän meikkivoidetta, puuteria, aurinkopuuteria ja huulikiiltoa.

Oma valintahan se on sinultakin ollut ottaa ripsiisi niin pitkät jatkeet, että ainoat päähäsi sopivat lasit tulevat snorkkelisetin mukana.

En ole tuo kelle kirjoitit noin rumasti, mutta mulla on ihan luonnostaan niin pitkät ripset, että tahrivat linssit. Aina ollu. N40

Vierailija
42/43 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahdet silmälasit. Mustien kanssa ei tarvi meikkiä niin paljoa. Vaaleat (ohuet metallikehykset) vaatii kunnon meikin kun silmät muuten häviää.

T. -6 ja -5.75 + hajataitto

Ja halvimmillaan olen lasin hankkinut 470e. Haluan linssit 2xohennettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu siitä, onko sinulla plus- vai miinuslinssit ja mikä niiden vahvuus on. Miinuslinssit pienentävät silmiä sitä enemmän, mitä vahvemmat ne ovat.

Minulla on lyhyet, suorat ripset ja siitä huolimatta ripset hankaavat linsseihin tahrat. Linssejä saisi olla pesemässä monta kertaa päivässä, joten mieluummin jätän ripsivärin laittamatta.

Ripset eivät ota linsseihin kiinni, kun osaa valita oikeanlaiset silmälasit.

Ei auta. Ripset ovat 2 cm pitkät ja ripsarin kanssa vielä muutaman millin pidemmät. Saan taivuttaa ripset pystyyn, jos laitan ripsaria lasien kanssa. Joten lasit päässä käytän meikkivoidetta, puuteria, aurinkopuuteria ja huulikiiltoa.

Oma valintahan se on sinultakin ollut ottaa ripsiisi niin pitkät jatkeet, että ainoat päähäsi sopivat lasit tulevat snorkkelisetin mukana.

Ei ole jatkeet. En nyt viitsi alkaa leikkaamaan ripsiä sen takia, että voisin pitää ripsaria. Sit mieluummin piilarit.

Otapas mittanauha käteen, nyppää yksi silmäripsesi irti ja mittaa se, senkin valehtelija. Vai oletko niin huononäköinen, ettet erota ripseä hiuksesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi