Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos deittiprofiilissa mies on työ-kohtaan

Vierailija
12.07.2016 |

Laittanut "ei tarvetta työlle" , mitä se tarkoittaa? Ei halua tehdä töitä, elää tuilla, vai niin varakas että elää koroilla? Jollain sairauseläkkeellä?
Muuten mukavan oloinen mutta tuo epäilyttää.. enkä nyt ekana kehtaa kysyä että mikäs elätti...

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kommentoi vielä-

Miksi ei voisi laittaa suoraan "työtön" tms .. ei tarvetta työlle kuulostaa just siltä ettei vois työnteko vähempää kiinnostaa.

Toisin sanoen pitäisi jotenkin saada varmistus sille, että mies ainakin hakee töitä ja siten sulla on edes mahdollisuus saada miehestä taloudellista hyötyä.

Vierailija
22/57 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos noin olisi, niin huonon kuvan antaisi ja en yhteyttä ottaisi. Eiköhän mies ole joku nuori eläkeläinen, joten sellaisella ei todellakaan olisi niin paljon varallisuutta ja tarpeeksi hyvät tulot, että mua kiinnostaa

Korjattu totuutta vastaavaan muotoon.

Huono korjaus. Olen itse yrittäjä ja olen todella innostunut työstäni. Minulla on myös paljon lisää hyviä ideoita, mutta en niitä ehdi toteuttaa ainakaan vielä. En siis voisi katsella ollenkaan jotakin luuseria, joka vain makaa ja nostaa tukia. Yritykseni tuottaa oikein hyvin ja käytän rahat omaan mukavaan elämääni, en kenenkään eläkeläisen hyväksi.

No selittääkin miksi olet noin pinnallinen ja ahne. Sen lisäksi olet vielä itsekeskeinen ihmisiä hyväksikäyttävä riistäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda vaan suosiolla seuraavaan. Et saa tuosta miehestä taloudellista hyötyä, joka on ihan selvästi sulle tärkein kriteeri parisuhteelle.

Mikäs sinun tarinasi on? Oletko juuri tämä ap:n jutun mies? :)

Ei ole profiilia yhdelläkään deittisivustolla, joten en ole sama mies.

Oi, sinähän oikein suutuit! :D Olet siis yksinäinen, puutteessa ja työtön. Ei ehkä parasta miesmateriaalia..

Vierailija
24/57 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kommentoi vielä-

Miksi ei voisi laittaa suoraan "työtön" tms .. ei tarvetta työlle kuulostaa just siltä ettei vois työnteko vähempää kiinnostaa.

Toisin sanoen pitäisi jotenkin saada varmistus sille, että mies ainakin hakee töitä ja siten sulla on edes mahdollisuus saada miehestä taloudellista hyötyä.

Mene töihin. Olet jo tarpeeksi loisinut yhteiskunnan rahoilla.

Vierailija
25/57 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos noin olisi, niin huonon kuvan antaisi ja en yhteyttä ottaisi. Eiköhän mies ole joku nuori eläkeläinen, joten sellaisella ei todellakaan olisi niin paljon varallisuutta ja tarpeeksi hyvät tulot, että mua kiinnostaa

Kappas. Palstan sossurotta. Kerrotko miten olisit valmis tulevaisuudessa osallistumaan perheen menoihin? Lasten harrastukset, vuokra, sähkö, vesi, ruoat, päivähoitomaksut ja muut perheen kulut.

Sossustahan sä et saisi mitään, jos nainen käy töissä ja jos nainen ei hyväksy epärehellisyyttä, niin et voisi pitää sitä kulissiyksiötäkään.

Vierailija
26/57 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda vaan suosiolla seuraavaan. Et saa tuosta miehestä taloudellista hyötyä, joka on ihan selvästi sulle tärkein kriteeri parisuhteelle.

Mikäs sinun tarinasi on? Oletko juuri tämä ap:n jutun mies? :)

Se on Lompakko-Lasse, joka ei suurpääomaa kumartele. Kasvattaa itse ruokansa ja tekee vaatteensa tontillaan kasvavasta pellavasta ja omien lampaiden villasta. Jos kaivopumppu rikkoutuu tai muuta vastaavaa, niin hoitaa asiat vaihtotaloudessa muiden yhteisössä asuvien kanssa.

Eiku... Sille kelpaa veronmaksajien rahat ja ruokaostoksillaan se rikastuttaa porvareita. Pitää itsestäänselvyytenä, että joku muu on pienellä palkalla siellä kaupassa töissä silloin, kun pitää hakea lisää keskikaljaa ja makkaraa. Se kuuluisa joku muu myös hoitaa kelassa ja sossussa asiat niin, että Lompakko-Lassen ei tarvitse muuta kuin anarkistilipun liehutuksen välissä hakea rahaa seinästä. Sitten kun on tankattu niin jaksaa taas vittuilla yhteiskunnalle, työssäkäyville ja ennen kaikkea ahneille porvareille.

Vierailija
27/57 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sossun luukku ole vielä auki vai mitä sinä täällä vetelehdit?

Luuletko, että ne rahat käydään oikeasti anomassa joltain konkreettiselta luukulta?

Vierailija
28/57 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono korjaus. Olen itse yrittäjä ja olen todella innostunut työstäni. Minulla on myös paljon lisää hyviä ideoita, mutta en niitä ehdi toteuttaa ainakaan vielä. En siis voisi katsella ollenkaan jotakin luuseria, joka vain makaa ja nostaa tukia. Yritykseni tuottaa oikein hyvin ja käytän rahat omaan mukavaan elämääni, en kenenkään eläkeläisen hyväksi.

No selittääkin miksi olet noin pinnallinen ja ahne. Sen lisäksi olet vielä itsekeskeinen ihmisiä hyväksikäyttävä riistäjä.

Hahaa! :D Ihmisiä hyväksikäyttävä? Itsekeskeinen? Ahne? Hmmm... Miten niin? Asiakkaani eivät minua ehkä ihan noin kuvailisi, mutta menköön, me kaksi tuskin tutustumme koskaan. :)

Vierailija
29/57 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä on varallisuutensa tuotoilla elävä miljonääri eikä voisi työ vähempää kiinnostaa. Eihän sitä voi laittaa 'työtön', jos ei ole aikeissakaan etsiä työtä. 

Vierailija
30/57 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä ajatusmaailma, että se oma rakas kumppani nähdään "jonain eläkeläisenä".

Vierailija
31/57 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sossun luukku ole vielä auki vai mitä sinä täällä vetelehdit?

Luuletko, että ne rahat käydään oikeasti anomassa joltain konkreettiselta luukulta?

Niin, en tosiaan tiedä. Onneksi on asiantuntija paikalla. Paljonko olet huijannut tukia tähän mennessä?

Vierailija
32/57 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää itsestäänselvyytenä, että joku muu on pienellä palkalla siellä kaupassa töissä silloin, kun pitää hakea lisää keskikaljaa ja makkaraa.

Kyllä se jälleen itse kuvittelet, että mä kuvittelen. Mä en vaadi keneltäkään työssäkäyntiä. Mun puolesta jokainen saa olla työtön, jos niin haluaa.

Vierailija
33/57 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyisin ihan suoraan mitä tuo lause tarkoittaa. Jos ei halua vastata, en muutenkaan sitten välitä sellaiseen tutustua. Kaikesta pitää voida puhua heti alusta asti suoraan.

Vierailija
34/57 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole töissä?

Miksi olet niin perso rahalle, että suotut ahneuksissasi porvarin orjaksi suurpääoman palvelukseen?

Vierailija
35/57 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä ajatusmaailma, että se oma rakas kumppani nähdään "jonain eläkeläisenä".

"Rakas kumppani". Eli sossurotalle ja Lompsa-Lasselle se satunnainen (varsin varakas) deitti-ilmoituksen lukija on jo "rakas kumppani" :D

"Oma kulta pikku rahas...eiku rakas <3"

Vierailija
36/57 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole töissä?

Miksi olet niin perso rahalle, että suotut ahneuksissasi porvarin orjaksi suurpääoman palvelukseen?

Onko päivän tukirahat jo juotu?

Vierailija
37/57 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaa! :D Ihmisiä hyväksikäyttävä? Itsekeskeinen? Ahne? Hmmm... Miten niin? Asiakkaani eivät minua ehkä ihan noin kuvailisi, mutta menköön, me kaksi tuskin tutustumme koskaan. :)

Sanoilla ei ole mitään väliä kun teot puhuvat puolestaan.

Vierailija
38/57 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kysyisin ihan suoraan mitä tuo lause tarkoittaa. Jos ei halua vastata, en muutenkaan sitten välitä sellaiseen tutustua. Kaikesta pitää voida puhua heti alusta asti suoraan.

Olisi myös hyvä tiedostaa, että suomen kieli taipuu jopa valehteluun. On mahdollista lukea rivien välistä mitä toinen haluaa kuulla ja sitten sanoa se. Ihan turhaa tuollainen kysely. Jos jokin jo deittiprofiilissa epäilyttää, kannattaa siirtyä seuraavaan.

Vierailija
39/57 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoilla ei ole mitään väliä kun teot puhuvat puolestaan.

Koominen ilmaus netin keskustelupalstalla. Täällä ei ole tekoja, vain sanoja.

Vierailija
40/57 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää itsestäänselvyytenä, että joku muu on pienellä palkalla siellä kaupassa töissä silloin, kun pitää hakea lisää keskikaljaa ja makkaraa.

Kyllä se jälleen itse kuvittelet, että mä kuvittelen. Mä en vaadi keneltäkään työssäkäyntiä. Mun puolesta jokainen saa olla työtön, jos niin haluaa.

Mene töihin, hyödytön loinen.