Ammatteja, joissa näkee/tapaa julkkiksia?
Tuntuu olevan monien teinien unelma ja sitten haaveillaan jostain festaripromoottorin tai julkkistoimittajan työstä... Itse sanoisin niinkin epäseksikkäät duunit kuin kaupan kassa, ravintolatyöntekijän hommat (tarjoilija, baarimikko jne.), taksikuski ja muut tällaiset palvelualojen ammatit, joissa kohtaa paljon ihmisiä päivittäin. Kyllä kansanedustajan/poptähden/tubettajankin täytyy ostaa vessapaperia.
Kommentit (16)
Mikäköhän se sellanen ammatti olis että tapais Charlie Wattsin?
Jeeeep, kassaneiti olen ja julkkiksia pörrää jatkuvasti. Jostain nekin röökinsä ja laiskuusvalmisruokamättönsä ostaa.
Hotellisiivoojana ainakin. Tosin valmistaudu siihen, että sinua katsotaan ajoittain kuin halpaa makkaraa (ei toki kaikki julkkikset, osa on ihan mukavia ja ystävällisiäkin)
Radiotoimittaja. Niillä ei kai muita vieraita olekaan kuin pelkkiä julkisuudesta tuttuja.
Joka päivä kun kävelee Sanoma-talon radiostudio-akvaariorivistön ohi, niin aina jossain studiossa on joku julkkis luurit päässä jutustelemassa....
Lastensairaanhoitajana.
Siellä käy julkkiksia ilahduttamassa lapsia :)
Mä en jotenkin osaa pitää suomalaisia julkkiksena.Ehkä Räikköstä.
Olin kesätarjoilijana kaivarin ursulassa. Tapasin parin kesän aikana 90 % suomalaisista julkkiksista.
Feissari Paasikivenaukiolla näkee huiman määrän poliitikkoja, lobbareita ja muita vaikuttajia pinkomassa eduskuntaan ja sieltä pois.
Siis onko tarkoitus vaan julkkisbongaus vai päästä jopa juttelemaankin pari sanaa? Kaipa jossain kaupan kassalla niitä näkee, mut tuskin siinä nyt kummempaa tuttavuutta tehdään. Toimittaja, tapahtumajärjestäjä jne. on usein jollain tapaa tuttu.
Suurin todennäköisyys on varmaan silloin kun on töissä Löylyssä tai Sedun kuppiloissa Helsingissä