Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset äidit käyttävät Marimekon pallopaitoja...

Vierailija
27.02.2006 |

ja raitapaitoja ym Marimekkokamaa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen kotiäiti =o)

Vierailija
2/15 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläni oli muutama marimekon raitapaita kun muutimme yhteen, mutta siirtyivät minun aloitteestani ensin nk. mökkipaidoiksi ja siitä sitten uffin laatikkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää en kehtaa käyttää niitä julkisesti, kiitos täällä ilmenneen raitapaita-halveksunnan :(

Vierailija
4/15 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun halveksua kotimaista designia?

Minkä ihmeen takia pitäisi luopua raitapaidasta jos siitä itse tykkää- siksikö että chatissa jotkut eivät tykkää?

Onko kellään omia mielipiteitä?

Itse istun koneen ääressä päälläni sini-musta MARIMEKON yöpaita- siis kaiken pahan alku ja juuri.

Jos jotakuta hirveesti ärsyttää niin kannattaa ehkä hankkia elämä ja oikeita ongelmia

Lykkyä:o)

Vierailija
5/15 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

na) " trendikäs" ja " suosittu" ...Mitat 173/51, pukeudun vapaa-ajalla farkkuihin, huppareihin, neuleisiin, lenkkareihin. Töissä ja muodollisemmissa tilanteissa suoriin housuihin, pooloihin. Baarissa toppiin, farkkuihin ja korkosaapikkaisiin. Käytän mariraitaa vapaa-ajalla farkkujen kanssa- vaikkapa mennessäni jäätelölle Helsingin Espalle. Palloa en jostain syystä osaa/uskalla käyttää muualla kuin kotona...Mutta tuo raita on mielestäni aina yhtä kiva, hauska, tyylikäs ja esim. tiukkojen vajaamittaisten farkkujen ja sandaaleitten kanssa kesällä myös erittäin seksikäs/trendikäs. Pallo taas on kotona jumppahousujen kera suloinen ja kotoisa.

Miesystävä 31-v insinööri; tienaa isoa kassaa isossa firmassa. Töissä käyttää tarvittaessa pukua, mutta usein lähtee myös farkuissa ja mariraidassa. Nam! -Hyvännäköinen, kaikkea mahdollista urheilua (benji-hypyistä lasketteluun ja kössistä sukellukseen) harrastava surffi-henkinen pörröpää ei voisi olla ihanamman näköinen kuin hivenen kuluneissa Pepe Jeans-farkuissa ja lämpimän värisessa mariraitapaidassa! Niin ja mies on vielä minua paljon parempi esimerkki suositusta, hyvännäköisestä, menevästä, trendikkäästä nuoresta perheellisestä -pääkaupungin kermaa edustavasta valioyksilöstä...Ja mariarita on yksi hänen kestolempivaatteistaan.

Sanokoon landet/lähiöimmeiset mitä sanovat, mariraita ON IN!

Vierailija
6/15 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kolmekymppinen (kolmekymppinen dadadadadaa)

timmikroppainen nuori äiti.

Vierailija
7/15 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa joku linkki. En tiedä, ja nyt alkoi kiinnostaa.

Raitaa käytän itse ja ostan lapsellenikin. Juuri ostin hänelle kivan limen viherän raitapaidan ja punavalkoraitaisen pyjaman. Mielestäni värit ovat somia.

Olen akateemisesti koulutettu ja usein myös melko suosittu seuralainen. En kuitenkaan euralainen :)

Vierailija
9/15 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 30v äidit joilla mies suhteellisen hyvätuloinen.käyttää siis lapsineen marimekon tuotteita.Itse ehkä kotiäitinä sen 3vuotta ja sitten palaavat siihen toimistotyöhönsä ja potevat huonoa omaatuntoa.

Alle 30 vuotiaat vielä arvostavat itseään ja ylseimuotia joten heillä harvemmin näkyy marimekon kuosia päällä.

Vierailija
10/15 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on siis niin kammottavia!!!! En tajua miten joku voi maksaa trikoopaidasta paljon joka on mauoton aikuisen päällä.Lapsen päällä se pallokuosi vielä menee (ihan pienellä).Mun mielestä mielikuvituksetonta

pukeutumista.

Vierailija
11/15 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin itselleni sekä lapsille sellaiset hankkia... mies tuskin suostuisi laittamaan päälleen pallopaitaa...mutta ehkä raitapaidan kyllä. =)

Vierailija
12/15 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenellä ei oo varaa...se on vähän niinkuin Reimatec..Mulla kaapissa noin 15 erilaista raitapaitaa,ja TYKKÄÄN,sit siihen vielä yökkärit päälle..Sopivat moneen tilaisuuteen,mukavia päällä ja näyttävät hyviltä..jaahas ja kohta saa taas kuulla jotain kommenttia...

Vierailija
13/15 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus aikana oli pallopaita käytössä, mutta jotenkin miellän sen vieläkin niin raskaus aikaan, etten sitä ole sen jälkeen käyttänyt. (nuorin 1v4kk)

Raitapaitaa käytän ihan arkisesti kotona ja missä vaan.

Helppoa ja vaivatonta, kestää hyvin myös jatkuvat pesut, suosittelen!!

170/62 ja 34v.

Vierailija
14/15 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hintava tosin, mutta kestää! Suosin luonnonmateriaaleista tehtyjä vaatteita, hengittävät jne..

Vierailija
15/15 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaat värit ja miellyttävä iholla!