Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut varattuun mieheen. Olen niin kade hänen vittumaiselle vaimolleen.

Vierailija
11.07.2016 |

Ämmä kohtelee miestä niin huonosti. Puhuu hänelle todella rumasti muiden kuullenkin. Miltähän siitä miehestä tuntuisi jos tietäisi, että hänellä on tällainen salainen ihailija joka haluaisi tehdä kaikkensa, että miehellä olisi hyvä olla ja iloinen mieli. Puhuisin hänelle rakkaudella ja inhimillisesti aina ja pitäisin hyvänä. ❤️ Vaan tasan ei käy onnen lahjat... 😢

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä vois ehkä antaa ainakin sen 2/5.

Vierailija
22/37 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tässä kukaan muu vielä ole jankkaamaan ehtinyt, 16 viestistä puolet on ap sun 😂

Tyhmä. Tämä on minun avaamani keskustelu. Luonnollisesti vastaan siihen kirjoitettuihin viesteihin. Se ei ole jankkaamista. ap

Tyhmä. Kun vähennät tästä viestiketjusta omat vastaukset, ei jää montaa viestiä.

Vaikka ne loput olisivat kaikki sisällöltään samat ja samalta henkilöltä, mitä ne eivät olleet, se ei olisi vielä jankkausta.

Mutta jatka toki, jännä sun itsepetosta on seurata 😂

Mitä ihmeen itsepetosta täällä nyt muka on? Onhan tuollaisen käytös ihan sairasta, jos puolisoa pitää haukkua julkisesti. Kai sen nyt kuka tahansa ymmärtää, ettei sellainen ole ok vaikka olisi mitä siellä kotona. Ei ikinä. Ja ne on todellaki ämmiä jotka sellaista tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tasan tarkkaan mistä puhut Ap. Minullakin tuttavapiirissä pari tuollaista ämmää, joilla tapana haukkua ja nalkuttaa julkisesti miehilleen. Mikään ei sellaista käytöstä puolla eikä tee hyväksyttäväksi. jos koskaan kokisin tarvetta tuollaiseen, lähtisin suhteesta välittömästi. Onneks niin ei ole ikinä ollut. Hirveää katsottavaa ja kuunneltavaa se on muille - suorastaan kiusallista.

Juuri näin. Ammattiauttajalle tuollaiset tarvitsee. Väkivaltaa se on henkinenkin väkivalta. Se tuppaa ihmisiltä unohtumaan. ap

Vierailija
24/37 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tässä kukaan muu vielä ole jankkaamaan ehtinyt, 16 viestistä puolet on ap sun 😂

Tyhmä. Tämä on minun avaamani keskustelu. Luonnollisesti vastaan siihen kirjoitettuihin viesteihin. Se ei ole jankkaamista. ap

Tyhmä. Kun vähennät tästä viestiketjusta omat vastaukset, ei jää montaa viestiä.

Vaikka ne loput olisivat kaikki sisällöltään samat ja samalta henkilöltä, mitä ne eivät olleet, se ei olisi vielä jankkausta.

Mutta jatka toki, jännä sun itsepetosta on seurata 😂

Huh, huh. Mitä sä haluat musta? Nuolla mun pillua ja persettä? Taisin saada oikein fanin. ap

Vierailija
25/37 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menet sille miehelle näyttämään miten paljon parempaa on tarjolla. Nalkuttajat ovat kaikista pahimpia.

Vierailija
26/37 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännä vihamyrsky aloittajalle loppua kohden....

Vierailija
27/37 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, ainahan ne vaimot ovat kamalia tyranneja, joiden kiltit miehet pitää pelastaa! LOL.

Vierailija
28/37 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että mies olisi todella otettu huomiostasi.

t. mies

Vierailija
29/37 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, ainahan ne vaimot ovat kamalia tyranneja, joiden kiltit miehet pitää pelastaa! LOL.

Aika usein on oikeasti...

Itse olen ns. "kiltti mies" ja paskaa on tullut niskaan ihan riittävätsti.

Jos joku nainen haluaa pelastaa, niin heittäydyn heti uhriksi.

Vierailija
30/37 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt menet sille miehelle näyttämään miten paljon parempaa on tarjolla. Nalkuttajat ovat kaikista pahimpia.

On kyllä tosi laatu muijaa nyt tarjolla, huhhuh!

Vierailija
31/37 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kotoisin Porvoosta. Siellä tehdään asiat eri tavoin kuin meillä.

Vierailija
32/37 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sille omalle miehelle pitää olla sellainen kauhea tyranni?

Vierailija
33/37 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä täs onki ettei kovin monet miehet itse ota itsestään ja hyvinvoinnistaan vastuuta vaan siirtävät sen kenen tahansa naisen tehtäväksi? Oletko onneton? Eroa . Älä laita jotain muuta naista hoitamaan hankalia tai epämiellyttäviä tehtäviä puolestasi.

Vierailija
34/37 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän ihanasti ja kauniisti sä aina puhuisitkaan, jos puhut miehen nykyisestäkin kumppanivalinnasta ämmänä?

Mutta apn kuvailema vaimon käytös on aika tavallista vaimojen keskuudessa. Omaa miestä morkataan tosi pahasti muiden kuullen. Sellaista ei pitäisi koskaan tehdä. Kummaa on just se, että miehet lampaina kuuntelee, eivätkä sano mitään. Tieten pelkäävät, että sanominen vain pahentaisi tilannetta tai että siinä menisi sitten mahikset seksiin moneksi kuukaudeksi. 

Vierailija
35/37 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä täs onki ettei kovin monet miehet itse ota itsestään ja hyvinvoinnistaan vastuuta vaan siirtävät sen kenen tahansa naisen tehtäväksi? Oletko onneton? Eroa . Älä laita jotain muuta naista hoitamaan hankalia tai epämiellyttäviä tehtäviä puolestasi.

Miehet ova tottuneet kantamaan vastuuta ja oma mokat hoidetaan loppuuun asti . Nainen olisi paennut epätyydyttävästä tlanteesta paljon aikaisemmin.

Vierailija
36/37 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itämaan tietäjät tietävät

Peppuseksistä saavat naiset ovat haluttua tavaraa miesmarkkinoilla On arvokkaampi kuin tuhat kamelia tai vuohta. 

Näin meillä Babyloniassa. 

Ei kaikille ole siunaantunut sinne erogeenisiä alueita. Monella ei ole erogeenisia alueita emättimessäkään saati klitoriksessa. 

On erilaisia yksilöitä. Moni nainen ei saa koskaan orgasmia elämänsä aikana. Osa saa sen normaalista yhdynnästä ja arvokkaimmat tuhannen kamelin yksilöt saavat sen myös takakautta. Orgasmittomuudesta ei saa syyttää itseään.

Vierailija
37/37 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko sä ap tästä ketjusta nyt kaipaamasi oikeutuksen alkaa kakkosnaiseksi perin onnettomalle ukkomiehelle? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi