Millaisia ihmisiä käy tällä palstalla?
Olen nyt joitain keskusteluja seurannut tylsistyneenä ja ihmettelen minkälaisia ihmisiä täällä oikein käy - keskustelu kun on aika... kirjavaa.
Käykö siis miehiä? Nuoria, vanhoja? Kun nimi on kuintenkin vauva.fi niin onko suurimmalla osalla lapsia + ovat naimisissa/avosuhteessa? Miten ihmiset jotka eivät kuulu tähän lapsiperhe ryhmään ovat edes tulleet tälle saitille??
Kommentit (36)
Itse olen 23 vuotias nainen. Käyn lukemassa ja keskustelemassa erilaisten ihmisten mielipiteitä/aatteita/mailmankuvia. Mielenkiintoista, oli osa kirjoitettu todella tai ei, mutta paljon on saanut näinä vuosina perspektiä asioihin. Mikään ei ole mustavalkoista. Täällä myös kohtaa ihmisten "pahuuden" ja todellisen julmuuden mitä ei todellisessa elämässä usein näe, siis sanoina.
Vierailija kirjoitti:
Naimaton lassukkamies 36 vuotta pääkaupunkiseudulta. Yritän opiskella palstalla naisten sielunelämää, jotta baarissa kävisi ns parempi flaksi. Toistaiseksi ei vielä ole käynyt.
Tää oli hyvä! :D
Tunnen itseni yksinäiseksi ja luen ja kommentoin näitä juttuja siksi. Joku yhteys naisten kanssa on oltava. Yksin asuva, akateeminen, 40v, kaksi lasta, mies.
Kolmekymppinen luuserimies. Ei tulevaisuutta ja elämä aikalailla erillaista mitä suurimmalla osalla ikäisistäni. Köyhä ja yksinäinen, kulutan siis aikaani täällä. En kuitenkaan trollaile tai ole palstan lassukkamiehiä. Kommentoin n. 20-60 kertaa päivässä vähän sinne sun tänne. Yhteiskunnaliset aiheet sekä parisuhteet kiinnostavat eniten.
No itse olen 19v mies/poika, sinkku, ei töitä eikä opiskelupaikkaa ja asun vielä kotona (eli vitunmoinen luuseri :D). Löysin palstan kun hain jotain netistä. Sen jälkeen tulin tänne alunperin trollaamaan, mutta nyt lähiaikoina olen alkanut kirjoittamaan enemmän todenmukaisia ja "normaaleja" juttuja.
Oikeita juttujani varten loin tämän nimimerkin (jonka kanssa voin palstailla myös yöllä :P).
Vierailija kirjoitti:
M23, opiskelija, tyttöystävä löytyy. Vituttaa kaikki kaksinaismoralismi millä miehiä kohdellaan. Monet naiset laittavat kaiken miesten syyksi, joten tehtailen trolleja joiden avulla vähän tylytän takaisin. Esim. esitän tilanteen jossa nainen on tehnyt jotain, josta mies aivan varmasti tuomittaisiin. Sitten kun tulee go girl -viestejä, niin heitän vähän kapuloita rattaisiin ja kyselen että "mitenkäs te nyt taas pidätte tätä naisen tekemänä ihan hyväksyttävänä, kun tässä toisessa ketjussa haukuitte miehen maanrakoon samasta jutusta?"
Tyttöystävä löytyy 😂
Nojoo, toisaalta ajautuvathan heikko-osaiset naiset toisinaan väkivaltarikollisten, uskomushoitogurujen ja herätysliikkeiden johtajienkin kainaloon. Tosin heistä löytynee jotain eksotiikkaa, jännittävyyttä ja karismaa... En osaa kuvitella, mikä palstalla häiriköivässä MRA:ssa voisi viehättää.
No, meitä on moneen junaan. Onnea suhteellenne 😜
14-vuotias tavallinen kasiluokkalainen tyttö. Olen alunperin kotoisin Puolasta, mutta muutin ensimmäisellä luokalla Suomeen.
Palstan löysin 9-vuotiaana, kun sain 3. luokalla stipendin ja kirjoitin Googleen "lapsi sai stipendin", koska luulin olevani jotain ah-niin-erikoista. Joskus 10-11-vuotiaana aloin tehtailla tänne provoja, ja suureksi yllätyksekseni ne menivät läpi, ja jäin koukkuun av:lle. 12-vuotiaana aloin allekirjoittaa ei-trolliviestini, ja tehdä kysymyskeskusteluja.
Sitten oli se kelakorttidraama, 13-vuotiaana en enää kirjoitellut allekirjoituksellani mutta 14-vuotiaana rekisteröidyin ja aloin kirjoittaa tänne taas. Useimmiten tosin kirjoitan kirjautumatta.
Itämaan tietäjät tietävät
Peppuseksistä saavat naiset ovat haluttua tavaraa miesmarkkinoilla On arvokkaampi kuin tuhat kamelia tai vuohta.
Näin meillä Babyloniassa.
Ei kaikille ole siunaantunut sinne erogeenisiä alueita. Monella ei ole erogeenisia alueita emättimessäkään saati klitoriksessa.
On erilaisia yksilöitä. Moni nainen ei saa koskaan orgasmia elämänsä aikana. Osa saa sen normaalista yhdynnästä ja arvokkaimmat tuhannen kamelin yksilöt saavat sen myös takakautta. Orgasmittomuudesta ei saa syyttää itseään.
Tavallinen perheenäiti.Joskus koitan jutella jotain lapsiin liittyvää mutta eihän täällä pysty..
Vierailija kirjoitti:
Itämaan tietäjät tietävät
Peppuseksistä saavat naiset ovat haluttua tavaraa miesmarkkinoilla On arvokkaampi kuin tuhat kamelia tai vuohta.
Näin meillä Babyloniassa.
Ei kaikille ole siunaantunut sinne erogeenisiä alueita. Monella ei ole erogeenisia alueita emättimessäkään saati klitoriksessa.On erilaisia yksilöitä. Moni nainen ei saa koskaan orgasmia elämänsä aikana. Osa saa sen normaalista yhdynnästä ja arvokkaimmat tuhannen kamelin yksilöt saavat sen myös takakautta. Orgasmittomuudesta ei saa syyttää itseään.
Onko noin? Minä kyllä nautin siitä lähetyssaarnaajassa joka kerta.
Siivoojakin tarvitsee lukutaitoa sillä ei ole ihan sama millä kemikaalilla pinnat putsaa. Miten te muuten opetatte esim 15-40 vuotiaan ihmisen lukemaan ja kuulunymmärtämään puheen tuottamisesta puhumattakaan? Kyky oppia kieliä on jo heikentynyt ratkaisevasti. Ruotsista pitäisi olla ihan riittävästi esimerkkejä miten isolla rahalla saadaan aikaan ....jotain.
-
Suomessa on täysi työ saada normi-finskit edes duuniin. Osa ei edes pysty ruumilliseen työhön totaalisen huonon kunnon vuoksi. Erikois-ammatitaitoisista on aina pulaa, mutta ei normi-duunareista.
gu kirjoitti:
Siivoojakin tarvitsee lukutaitoa sillä ei ole ihan sama millä kemikaalilla pinnat putsaa. Miten te muuten opetatte esim 15-40 vuotiaan ihmisen lukemaan ja kuulunymmärtämään puheen tuottamisesta puhumattakaan? Kyky oppia kieliä on jo heikentynyt ratkaisevasti. Ruotsista pitäisi olla ihan riittävästi esimerkkejä miten isolla rahalla saadaan aikaan ....jotain.
-
Suomessa on täysi työ saada normi-finskit edes duuniin. Osa ei edes pysty ruumilliseen työhön totaalisen huonon kunnon vuoksi. Erikois-ammatitaitoisista on aina pulaa, mutta ei normi-duunareista.
hehee - copycatti
Mielenkiintoista! Copycätti liikenteessä!
26v neito,asun korvessa,paljon eläimiä,avomies ja av on on elämäni suurinta viihdettä! Harvoin kommentoin mitään,mutta luen tunteja päivässä :-D
Vierailija kirjoitti:
Mä tulin tänne alunperin kun kaveri linkkas mulle ketjun missä mietittii voiko hääpuvun kanssa käyttää vaippaa kun hääpaikan vessa oli niin pieni.
*reps*
Minä tulin kun kuulin nuoremmilta työkavereiltani tästä. Täällä on välillä ihan kipeitä ja hulvattomia juttuja ja näyttää olevan myös kaikenikäisiä t. N551
Naimaton lassukkamies 36 vuotta pääkaupunkiseudulta. Yritän opiskella palstalla naisten sielunelämää, jotta baarissa kävisi ns parempi flaksi. Toistaiseksi ei vielä ole käynyt.