Montako seksipartneria sulla on ollut?
Ja sun ikä/sukupuoli? Kiinnostaa tietää, on niin monenlaista tullut jo vastaan.
Mä alotan: 14
N22v
Kommentit (373)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on todella surullista, et nykyään melkeinpä ihannoidaan sitä että on ollut monia seksikumppaneita. Ja ihmetellään kovaan ääneen kun joku onkin uskollinen ja harrastanut seksiä vain ja ainoastaan pitkäaikaisen kumppanin kanssa.
Nykyään vaan paneskellaan ympäriinsä kenen kanssa tahansa ja missä tahansa vaan. Ei mitään kunnioitusta itseä kohtaan, ihan vitun paskaa oikeesti. JA EI en ole puutteessa, minulla ja poikaystävälläni on oikein vilkas seksielämä, viimeksi eilen rakastelimme. Hän on ensimmäiseni ja tulee olemaan viimeisenikin.
N23
Kyllä ihminen voi kunnioittaa itseään ja silti "paneskella ympäriinsä".
Kyllä ihminen itse joo, mutta tuskin moni muu. Mun kotikaupungissa on pari naista, joita melkeinpä jokainen kylän mies on käynyt panemassa. Ovat kyllä yleisiä naurunaiheita eikä niitä todellakaan kunnioita kuin tyttäriensä jakarinmaineesta tietämättömät äidit. Itse en ainakaan kovin korkealle arvosta yleisiä panopuita, jotka levittävät jalkansa ekalle vastaantulevalle kun vähän panettaa
Ja se on sitten hienoa käydä miesporukalla panemassa näitä kyläpyöriä ja nauraa päälle? Mitä herrasmiehiä!!!
Aika keskiaikaista keskustelua.
Puutteessa eläminen on epäterveellistä ja stressaavaa aikuisille miehille ja naisille.
Terveellä itsetunnolla varustettu ihminen hankkii rohkeasti parisuhteita.
Toiset nauttivat lyhyistäkin suhteista ja saavat niistä nautintoa helpommin.
Itse suosittelisin pitkää luottamuksellista parisuhdetta, mutta ymmärrän että toisenlaisiakin ihmisiä on.
Kaikilla on Suomessa oikeus oman seksuaalisuutensa toteuttamiseen toisen halukkaan ja suostuvaisen aikuisen ihmisen kanssa silloin kun ketään ei vahingoiteta.
Miksi näitä kohtaamisten määriä edes pitäisi laskea ?
Eikä ymmärrys ihmisten erilaisuudesta riitä ? Miksi kaikkien pitäisi käyttäytyä samalla tavalla tässäkin asiassa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on todella surullista, et nykyään melkeinpä ihannoidaan sitä että on ollut monia seksikumppaneita. Ja ihmetellään kovaan ääneen kun joku onkin uskollinen ja harrastanut seksiä vain ja ainoastaan pitkäaikaisen kumppanin kanssa.
Nykyään vaan paneskellaan ympäriinsä kenen kanssa tahansa ja missä tahansa vaan. Ei mitään kunnioitusta itseä kohtaan, ihan vitun paskaa oikeesti. JA EI en ole puutteessa, minulla ja poikaystävälläni on oikein vilkas seksielämä, viimeksi eilen rakastelimme. Hän on ensimmäiseni ja tulee olemaan viimeisenikin.
N23
Kyllä ihminen itse joo, mutta tuskin moni muu. Mun kotikaupungissa on pari naista, joita melkeinpä jokainen kylän mies on käynyt panemassa. Ovat kyllä yleisiä naurunaiheita eikä niitä todellakaan kunnioita kuin tyttäriensä jakarinmaineesta tietämättömät äidit. Itse en ainakaan kovin korkealle arvosta yleisiä panopuita, jotka levittävät jalkansa ekalle vastaantulevalle kun vähän panettaa
Ja se on sitten hienoa käydä miesporukalla panemassa näitä kyläpyöriä ja nauraa päälle? Mitä herrasmiehiä!!!
Kyllä niille nauraa kaikki naisista lähtien. Onhan se miehistä hienoa kyllä, mut kukaan ei aattele et on hienoa että ne lortot antaa kaikille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Kyllä niille nauraa kaikki naisista lähtien. Onhan se miehistä hienoa kyllä, mut kukaan ei aattele et on hienoa että ne lortot antaa kaikille
Todistit taas millaisia sikoja miehet ovat!
Ihmisillä on todella erilaiset seksuaaliset tarpeet, halut ja kyvyt.
Niin miehillä kuin naisilla.
Miksi seksuaalisesti halukkaiden ja aktiivisten naisten tai miesten pitäisi tukahduttaa halujansa ja teeskennellä olevansa yhtä haluttomia, kylmiä ja aloitekyvyttömiä kuin ihmiset keskimäärin ? Aivan järjetön ajatus.
Kyky nauttia seksistä ja toisesta ihmisestä on lahja.
Elä ja anna toistenkin elää.
Vastasin jo aijemmin mutta 28v ja joku 50, +-10. En ole enää laskenut.
Kun täällä ihmetellään näitä isoja lukuja, niin omani koostuu kolmesta suhteesta, joistain baarissa isketyistä lähinnä kaverinkavereista, ja lisäksi sinkkuaikojen reppureissailuhurjasteluista. Kun isketään n. 100 20-35 vuotiasta bilettävää tyyppiä saman katon alle, niin siellä sattuu ja tapahtuu kaikenlaista.
Itse olen niin sinut itseni kanssa, että mua ei kiinnosta onko mun 'luku' 2 vai 200 kun painelen hautaan. Aivan sama. Miehet on ihania, seksi on kivaa, eikä se panetus lopu siihen kun parisuhde loppuu. Aina aina aina kumi käytössä, paitsi parisuhteessa, ja säännölliset testit.
Kun joskus asetun taas aloilleni, haluan itsekin kokeneen ja varmaotteisen kumppanin, joka varmasti on juoksunsa juossut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Mun mielestä on hienoa, että olet löytänyt sen itsellesi sopivan ja ollut vaan hänen kanssaan. Ei sulle kukaan järkevä ihminen siitä naureskele.
Minä olen viettänyt villejä sinkkuvuosia ja vasta sen jälkeen löytänyt sen omani. Kuuluisiko kenenkään järkevän ihmisen tuomita se? Ei, koska se on minun valintani, eikä vaikuta siihen, monen kanssa sinä olet peittoa heiluttanut. Kovasti täällä kyllä tuomitaan ne ihmiset, jotka ovat tehneet eri tavoin kuin tuomitsijat itse, mutta millä meriiteillä? Se ei tee ihmisestä sen parempaa tai huonompaa, jos on erilainen seksihistoria. Tilanteet vaan poikkeavat.
En mä ketään tuomitsekkaan. On jokaisen oma asia kenen kanssa seksiä harrastaa, mutta sitä tehdään jo julkisilla paikoilla tuntemattoman kanssa ihan häpeilemättä. Mun mielestä se vaan on surullista, että pannaan ketä vaan ilman tunteita. Nykyään muutenkaan ei tunnu juuri pitkiä suhteita ja rakkautta olla. Arvostan suuresti vanhoja pariskuntia, jotka ovat nuorena toisensa löytäneet ja ovat vielä 60 vuoden jälkeenkin yhdessä. Seksistä on tullut vaan suoritus
Ihan mielenkiinnosta kysyn, eikö sinkuilla saa olla haluja ja tarpeita? Mulla ainakin oli ja seksi ilman sen kummempaa seurustelusuhdetta toi niille hyvän tyydytyksen. Olisihan se ollu kiva, jos se ihminen, kenen kanssa olisi halunnut arkensa jakaa, olisi löytynyt nopeammin, mutta koska niin ei käynyt, semmoset kivat kaverit oli oikein mukavia sänkykumppaneita. Molemmat antoi toiselle sen mitä toinen kaipasi. Onko siinä jotain väärää?
Ja arvostan pitkiä suhteita ihan samalla tavalla kuin sinäkin. Ei se seksin harrastaminen seurustelusuhteen ulkopuolella sitä muuta.
Totta kai saa olla ja totta kai kaikilla onkin, oli sinkku tai ei. En tuomitse niitä, joilla on yhden yön juttuja, mutta mun pointtini tässä oli se, että murheellista nykypäivän seksistä tekee sen, et siitä on tullut juurikin suoritus. Esimerkkinä vaikkapa Maijan tekee hirveesti mieli melaa baarissa ja löytääkin sitten baaritiskiltä jonkun randomin, jonka kanssa menee pikasesti panemaan vessaan ja se oli siinä. Noita sitten kun tulee tarpeeksi niin eikö siinä rupee miettimään että "ai mä oonkin vaan pillu näille miehille" tai "jaahas kaikki naiset onkin vaan kyrvänkipeitä munahaukkoja." Itsekin saa tarpeet tyydytettyä, miksi tarvii jakaa itseään sadoille. Varmasti tulevaisuuden aviomies tai vaimokin arvostaa, jos seksikumppaneita ei ole paljon. Vaikka joku mies olisikin OK sen asian kanssa, että hänen rakas Riittansa on ennen häntä pannut 400 eri miehen kanssa, kyllä se mies varmasti miettii et Riitassa on lorton vikaa. Ei siinä varmaan hirveesti itseään arvosta, kun ymmärtää että on ollut yleinen pano, joka kelpaa siksi yhdeksi yöksi tarpeet tyydyttämään.
"ai mä oonkin ollu vaan pillu näille miehille" eiköhän ne miehet oo myös ollu vaan kyrpä sille naiselle?
Kuka määrittää mikä on "paljon"?
Miksi sinua ahdistaa jos ollakin on enemmän kokemuksia kuin sinulla?
Vierailija kirjoitti:
Miksi seksuaalisesti halukkaiden ja aktiivisten naisten tai miesten pitäisi tukahduttaa halujansa ja teeskennellä olevansa yhtä haluttomia, kylmiä ja aloitekyvyttömiä kuin ihmiset keskimäärin ? Aivan järjetön ajatus.Kyky nauttia seksistä ja toisesta ihmisestä on lahja.
Tykkään sun ajattelutavasta. :)
-ap
Äkkiseltään laskettuna 12 enkä totta vie aio antaa yhdenkään ihmisen tuomita sitä montako herrasmiestä tai -naista mun kanssa peittoa on heilutellut :D Aivan älytöntä, aikuiset ihmiset.
N27
Naiset joilla on ollut monta partneria saivat alapeukkuja. Mutta entä miehet joilla on ollut monta partneria?
Eipä noita ole tullut laskettua, kun en koskaan mitään määriä ole tavoitellut, vaan jokainen tapaus on ollut ihan omansa.
Ihna näin mututuntumalta sanoisin, että jonkun matkaa toistasataa niitä on ollut. Osasta oikeinkin hyvät muistot, osasta ei niinkään.
M45
Tutkimuksen mukaan useiden kanssa maanneet vakiintuvat muita nopeammin ja suhteen loputtua löytävät nopeammin uuden parisuhteen.
Miehen saa helpommin kuulemma "nalkkiin" antamalla seksiä. Siksipä mina ja pari tuttua ollaan vuodesta toiseen sinkkuina, kun ei tee mieli harrastaa seksiä kuin parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset joilla on ollut monta partneria saivat alapeukkuja. Mutta entä miehet joilla on ollut monta partneria?
Täällä oli vain toisia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi seksuaalisesti halukkaiden ja aktiivisten naisten tai miesten pitäisi tukahduttaa halujansa ja teeskennellä olevansa yhtä haluttomia, kylmiä ja aloitekyvyttömiä kuin ihmiset keskimäärin ? Aivan järjetön ajatus.Kyky nauttia seksistä ja toisesta ihmisestä on lahja.
Muuten olen kanssasi samaa mieltä, mutta en ihan allekirjoita sitä, että ihmiset keskimäärin olisivat haluttomia, kylmiä ja aloitekyvyttömiä. Itse en ainakaan moisiin ihmisiin ole juurikaan törmännyt ja olen tähän 50 ikävuoteeni mennessä kerinnyt tapaamaan yhden jos toisenkin ihmisen ja melko monen aloitteellisen ja halukkaan naisen kanssa kuumaa seksiä harrastanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Mun mielestä on hienoa, että olet löytänyt sen itsellesi sopivan ja ollut vaan hänen kanssaan. Ei sulle kukaan järkevä ihminen siitä naureskele.
Minä olen viettänyt villejä sinkkuvuosia ja vasta sen jälkeen löytänyt sen omani. Kuuluisiko kenenkään järkevän ihmisen tuomita se? Ei, koska se on minun valintani, eikä vaikuta siihen, monen kanssa sinä olet peittoa heiluttanut. Kovasti täällä kyllä tuomitaan ne ihmiset, jotka ovat tehneet eri tavoin kuin tuomitsijat itse, mutta millä meriiteillä? Se ei tee ihmisestä sen parempaa tai huonompaa, jos on erilainen seksihistoria. Tilanteet vaan poikkeavat.
En mä ketään tuomitsekkaan. On jokaisen oma asia kenen kanssa seksiä harrastaa, mutta sitä tehdään jo julkisilla paikoilla tuntemattoman kanssa ihan häpeilemättä. Mun mielestä se vaan on surullista, että pannaan ketä vaan ilman tunteita. Nykyään muutenkaan ei tunnu juuri pitkiä suhteita ja rakkautta olla. Arvostan suuresti vanhoja pariskuntia, jotka ovat nuorena toisensa löytäneet ja ovat vielä 60 vuoden jälkeenkin yhdessä. Seksistä on tullut vaan suoritus
Ihan mielenkiinnosta kysyn, eikö sinkuilla saa olla haluja ja tarpeita? Mulla ainakin oli ja seksi ilman sen kummempaa seurustelusuhdetta toi niille hyvän tyydytyksen. Olisihan se ollu kiva, jos se ihminen, kenen kanssa olisi halunnut arkensa jakaa, olisi löytynyt nopeammin, mutta koska niin ei käynyt, semmoset kivat kaverit oli oikein mukavia sänkykumppaneita. Molemmat antoi toiselle sen mitä toinen kaipasi. Onko siinä jotain väärää?
Ja arvostan pitkiä suhteita ihan samalla tavalla kuin sinäkin. Ei se seksin harrastaminen seurustelusuhteen ulkopuolella sitä muuta.
Totta kai saa olla ja totta kai kaikilla onkin, oli sinkku tai ei. En tuomitse niitä, joilla on yhden yön juttuja, mutta mun pointtini tässä oli se, että murheellista nykypäivän seksistä tekee sen, et siitä on tullut juurikin suoritus. Esimerkkinä vaikkapa Maijan tekee hirveesti mieli melaa baarissa ja löytääkin sitten baaritiskiltä jonkun randomin, jonka kanssa menee pikasesti panemaan vessaan ja se oli siinä. Noita sitten kun tulee tarpeeksi niin eikö siinä rupee miettimään että "ai mä oonkin vaan pillu näille miehille" tai "jaahas kaikki naiset onkin vaan kyrvänkipeitä munahaukkoja." Itsekin saa tarpeet tyydytettyä, miksi tarvii jakaa itseään sadoille. Varmasti tulevaisuuden aviomies tai vaimokin arvostaa, jos seksikumppaneita ei ole paljon. Vaikka joku mies olisikin OK sen asian kanssa, että hänen rakas Riittansa on ennen häntä pannut 400 eri miehen kanssa, kyllä se mies varmasti miettii et Riitassa on lorton vikaa. Ei siinä varmaan hirveesti itseään arvosta, kun ymmärtää että on ollut yleinen pano, joka kelpaa siksi yhdeksi yöksi tarpeet tyydyttämään.
Miksei Riitan mies voisi miettiä, et Riitan menneisyys on mennyttä ja Riitta rakastaa nyt häntä? Riitta halusi JUURI HÄNET kumppanikseen eikä ketään niistä 400:sta yhden yön jutusta, kukaan heistä ei ollut parisuhteen arvoinen.
Ja Riitan panot on muutenkin urbaania legendaa. Luulo katsos kun ei ole tiedon väärti.
Sairaat miehet ja naiset kuvittelevat naisten paneskelevat ympäriinsä.
Niinhän Riitan mies miettiikin, koska on Riitan itselleen huolinut vaimoksi. Mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että Riitan mies voi siltikin kuvitella, että Riitta on ollut menneisyydessään yleinen pano ja itseään auliisti jakava kevytkenkäinen naikkonen. Riitta varmasti myös haluaa todella olla miehensä kanssa, mutta ei voi väittää ettei hänessä olisi pientä horon vikaa kun on menneisyydessään vihkoaan monesti aukonut