Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako seksipartneria sulla on ollut?

Vierailija
11.07.2016 |

Ja sun ikä/sukupuoli? Kiinnostaa tietää, on niin monenlaista tullut jo vastaan.
Mä alotan: 14
N22v

Kommentit (373)

Vierailija
341/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimuksen mukaan useiden kanssa maanneet vakiintuvat muita nopeammin ja suhteen loputtua löytävät nopeammin uuden parisuhteen.

Miehen saa helpommin kuulemma "nalkkiin" antamalla seksiä. Siksipä mina ja pari tuttua ollaan vuodesta toiseen sinkkuina, kun ei tee mieli harrastaa seksiä kuin parisuhteessa.

Parisuhde päättyy varmemmin, jos naisella on paljon seksikumppaneita.

Koskahan mun parisuhde mahtaa loppua? Neljä vuotta nyt kestänyt seksipartneri nro 20:n kanssa.

N25

Sanoin, että varmemmin ei varmasti. Onko kuppa jo aivoissa asti, kun et ymmärrä lukemaasi?

Miksi ihmeessä olet noin hyökkäävä ja mihin perustat väitteesi siitä, että naisen seksikumppanien määrä enteilee parisuhteen tuhoa? Ei pliis mitään MGTOW-tutkimuksia.

En jaksa nyt kännykällä etsiä, mutta tästä oli ihan oikea tutkimus ja varmaan löydät, kun vähän googlailet. Voin linkata sen, kun olen koneella.

Koitin kyllä googlata erilaisia variaatioita nainen+seksikumppanit+parisuhde, mutta ei löytynyt. On ihan kätevää sanoa notta 'tutkittua tietoa', mutta on eri asia onko jutun tutkinut Helsingin yliopisto vai Iltapulu. Olisi myös kiva nähdä tutkimusmenetelmä, otanta ja maa. Esim. amerikkalaista tai eteläeurooppalaista tutkimusta ei mitenkään voi kääntää Suomeen, sillä siellä nainen ei voi mitenkään myöntää useiden seksikumppaneiden olemassaoloa. Siksi asian tunnustaneet ovat todennäköisesti muutoinkin valtavirrasta poikkeuksellisia eivätkä kelpaa todelliseksi otannaksi.

Siksi haluaisin nyt aika kriittisesti tarkastella tätä sun faktatietoa eli etsis käsiis, kun en nyt jaksa sen kummemmin googlailla, kun ei helposti löytynyt. Todistustaakka on sinulle, ei minulla.

Vierailija
342/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oikeesti joku max 5 vielä ymmärtää, mutta useita kymmeniä oli sukupuoli kumpi tahansa. Ite kyllä harkitsisin seuraavan eukon kohdalla oikeesti vaihtoa, jos se sanoo, että jotain 17, HPV.n saa ainakin pillua nuolemalla ja siitä kurkkusyövän tommosen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme jakareita palsta täynnä. Suominaisten maine ei ole tuulesta temmattu.

Totta. Ei ole ihme, että moni tuo ulkomailta oikeita naisia. Jakorasiat joutavatkin kierrätykseen.

Sama pätee toisinkin päin. Olen kellistänyt aika monta jakorasiamiestä, mikä onkin aika helppoa :p

Vastauksena ap:lle, n.100-120

N34

Ne miehet on silti paljon vähemmän jakorasioita, mitä sinä.

No enpä menis sanomaan. Nykyisellä avomiehelläni on ollut yli 300 seksikumppania ennen mua (mies on 38v). Eipä ole kummallakaan tarvetta lähteä vieraisiin, plus seksielämämme kukoistaa ;) Menneet on menneitä, who cares? Taidat olla vaan kateellinen, kun toisilla vientiä riittää. Tervetuloa 2010-luvulle 😃

100€ vetoa että teidän suhde kaatuu vieraissa käymiseen. Kun on tuollaiset tavat oppinut, niin ei niistä pääse eroon.

Kokemuksen ääni puhuu

Vierailija
344/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman jopa ärsyttää nämä suuret yläpeukut, kyn kyseessä lukemat 0-1, keski-ikäisellä henkilöllä. Mitä tosta pitäisi ajatella, että on jotenkin hienoa tai tavoiteltavaa elää elämää vailla seksiä. Tuskinpa mahdolliset parisuhteetkaan tälläin ovat kovin aitoja olleet. Vai olivatko nämä kenties säälipeukkuja.

Ensinnäkin, partnereiden suurempi määrä korreloi vähempään ja huonompilaatuiseen seksiin. Toiseksi, aseksuaali ei halua seksiä. Miten tämä sinua ärsyttää? Mikäli haluat taas olla horo, niin ei muuta kuin jakamaan. Kaikki on sallittua.

Se jos neljäkymppisellä on ollut 0 seksikumppania niin se saa valtavasti peukkuja. Herää vain kysymys, että mikä siinä on niin hienoa. Toki jokainen elää elämäänsä niin kuin haluaa mutta miksi muiden silmistä tietyt määrät ovat tykkäämisen arvoisia ja toiset  eivät. 

Vierailija
345/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman jopa ärsyttää nämä suuret yläpeukut, kyn kyseessä lukemat 0-1, keski-ikäisellä henkilöllä. Mitä tosta pitäisi ajatella, että on jotenkin hienoa tai tavoiteltavaa elää elämää vailla seksiä. Tuskinpa mahdolliset parisuhteetkaan tälläin ovat kovin aitoja olleet. Vai olivatko nämä kenties säälipeukkuja.

Ensinnäkin, partnereiden suurempi määrä korreloi vähempään ja huonompilaatuiseen seksiin. Toiseksi, aseksuaali ei halua seksiä. Miten tämä sinua ärsyttää? Mikäli haluat taas olla horo, niin ei muuta kuin jakamaan. Kaikki on sallittua.

Se jos neljäkymppisellä on ollut 0 seksikumppania niin se saa valtavasti peukkuja. Herää vain kysymys, että mikä siinä on niin hienoa. Toki jokainen elää elämäänsä niin kuin haluaa mutta miksi muiden silmistä tietyt määrät ovat tykkäämisen arvoisia ja toiset  eivät. 

Multa saa ainakin säälistä yläpeukun.

M27 0

Vierailija
346/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme, joista yksi muutaman kk:n seurustelusuhde, yksi yhdenillanjuttu vanhan luokkakaverin kanssa ja nykyinen, yli 20 v jatkunut avioliitto. Omassa ikäluokassa akateemisesti koulutettujen kavereideni porukassa olen aika keskimääräinen keski-ikinen nainen tässäkin suhteessa.

Nainen, 47 v

Vierailija
347/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla tais jäädä tohon eksään eli yhteen, rupes jotenkin etoomaan. Nää panee kun puput, ei tee kyllä mieli harrastaa seksiä enää, kun tyyliin 22v on painanut jonkun 30 kanssa niin kun saadaan saman ikänen mimmi niin se on jyystänyt yhen pienen kylän tyhjäksi. Millä todennäköisyydellä saa pikkasen alle 30v muijan tai voi se olla jo 30v joka ei olis yli 10 kanssa paneskellut?  Heikolta näyttää.

Harkinnut ostavani Porschen 911, jos siihen mättäs rahat ja ajelis vaan tyytyväisenä sekä runkkais ennen nukkumaan menoa niin kun ennenkin, niin vois olla ihan mukava elämä...

Vierailija
348/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 40 N

Vierailija
349/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 n33

Vierailija
350/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, N17

Vierailija
351/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

spermaton laari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on todella surullista, et nykyään melkeinpä ihannoidaan sitä että on ollut monia seksikumppaneita. Ja ihmetellään kovaan ääneen kun joku onkin uskollinen ja harrastanut seksiä vain ja ainoastaan pitkäaikaisen kumppanin kanssa.

Nykyään vaan paneskellaan ympäriinsä kenen kanssa tahansa ja missä tahansa vaan. Ei mitään kunnioitusta itseä kohtaan, ihan vitun paskaa oikeesti. JA EI en ole puutteessa, minulla ja poikaystävälläni on oikein vilkas seksielämä, viimeksi eilen rakastelimme. Hän on ensimmäiseni ja tulee olemaan viimeisenikin.

N23

Mun mielestä on hienoa, että olet löytänyt sen itsellesi sopivan ja ollut vaan hänen kanssaan. Ei sulle kukaan järkevä ihminen siitä naureskele.

Minä olen viettänyt villejä sinkkuvuosia ja vasta sen jälkeen löytänyt sen omani. Kuuluisiko kenenkään järkevän ihmisen tuomita se? Ei, koska se on minun valintani, eikä vaikuta siihen, monen kanssa sinä olet peittoa heiluttanut. Kovasti täällä kyllä tuomitaan ne ihmiset, jotka ovat tehneet eri tavoin kuin tuomitsijat itse, mutta millä meriiteillä? Se ei tee ihmisestä sen parempaa tai huonompaa, jos on erilainen seksihistoria. Tilanteet vaan poikkeavat.

En mä ketään tuomitsekkaan. On jokaisen oma asia kenen kanssa seksiä harrastaa, mutta sitä tehdään jo julkisilla paikoilla tuntemattoman kanssa ihan häpeilemättä. Mun mielestä se vaan on surullista, että pannaan ketä vaan ilman tunteita. Nykyään muutenkaan ei tunnu juuri pitkiä suhteita ja rakkautta olla. Arvostan suuresti vanhoja pariskuntia, jotka ovat nuorena toisensa löytäneet ja ovat vielä 60 vuoden jälkeenkin yhdessä. Seksistä on tullut vaan suoritus

Ihan mielenkiinnosta kysyn, eikö sinkuilla saa olla haluja ja tarpeita? Mulla ainakin oli ja seksi ilman sen kummempaa seurustelusuhdetta toi niille hyvän tyydytyksen. Olisihan se ollu kiva, jos se ihminen, kenen kanssa olisi halunnut arkensa jakaa, olisi löytynyt nopeammin, mutta koska niin ei käynyt, semmoset kivat kaverit oli oikein mukavia sänkykumppaneita. Molemmat antoi toiselle sen mitä toinen kaipasi. Onko siinä jotain väärää?

Ja arvostan pitkiä suhteita ihan samalla tavalla kuin sinäkin. Ei se seksin harrastaminen seurustelusuhteen ulkopuolella sitä muuta.

Totta kai saa olla ja totta kai kaikilla onkin, oli sinkku tai ei. En tuomitse niitä, joilla on yhden yön juttuja, mutta mun pointtini tässä oli se, että murheellista nykypäivän seksistä tekee sen, et siitä on tullut juurikin suoritus. Esimerkkinä vaikkapa Maijan tekee hirveesti mieli melaa baarissa ja löytääkin sitten baaritiskiltä jonkun randomin, jonka kanssa menee pikasesti panemaan vessaan ja se oli siinä. Noita sitten kun tulee tarpeeksi niin eikö siinä rupee miettimään että "ai mä oonkin vaan pillu näille miehille" tai "jaahas kaikki naiset onkin vaan  kyrvänkipeitä munahaukkoja." Itsekin saa tarpeet tyydytettyä, miksi tarvii jakaa itseään sadoille. Varmasti tulevaisuuden aviomies tai vaimokin arvostaa, jos seksikumppaneita ei ole paljon. Vaikka joku mies olisikin OK sen asian kanssa, että hänen rakas Riittansa on ennen häntä pannut 400 eri miehen kanssa, kyllä se mies varmasti miettii et Riitassa on lorton vikaa. Ei siinä varmaan hirveesti itseään arvosta, kun ymmärtää että on ollut yleinen pano, joka kelpaa siksi yhdeksi yöksi tarpeet tyydyttämään.

Miksei Riitan mies voisi miettiä, et Riitan menneisyys on mennyttä ja Riitta rakastaa nyt häntä? Riitta halusi JUURI HÄNET kumppanikseen eikä ketään niistä 400:sta yhden yön jutusta, kukaan heistä ei ollut parisuhteen arvoinen.

Ja Riitan panot on muutenkin urbaania legendaa. Luulo katsos kun ei ole tiedon väärti.

Sairaat miehet ja naiset kuvittelevat naisten paneskelevat ympäriinsä.

Tää keskustelu on jo todistanut et naiset oikeesti paneskelee ympäriinsä. Ihan naisten itsensä kertomana

Vierailija
352/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mulla tais jäädä tohon eksään eli yhteen, rupes jotenkin etoomaan. Nää panee kun puput, ei tee kyllä mieli harrastaa seksiä enää, kun tyyliin 22v on painanut jonkun 30 kanssa niin kun saadaan saman ikänen mimmi niin se on jyystänyt yhen pienen kylän tyhjäksi. Millä todennäköisyydellä saa pikkasen alle 30v muijan tai voi se olla jo 30v joka ei olis yli 10 kanssa paneskellut?  Heikolta näyttää.

Harkinnut ostavani Porschen 911, jos siihen mättäs rahat ja ajelis vaan tyytyväisenä sekä runkkais ennen nukkumaan menoa niin kun ennenkin, niin vois olla ihan mukava elämä...

Tuo just et nuoret naiset on kyllä niin kaluttuja loppuun jo ennen 30v. Jos olisin mies niin en todellakaan haluaisi naista joka on elämänsä aikana ottanut monen munaa sisäänsä. En ottaisi kyllä sellaista miestäkään jonka kyrpä on käynyt ties missä herpesonkaloissa monia kertoja. Joku raja kuitenkin vaikka se vapaus panna onkin. Kukaan ei halua sellasta naista jonka tavaran kaikki tietää ja jossa kaikki on käynyt

Vierailija
353/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 25, 4 kumppania, joista 1 pitkä suhde ja muut ihastuksia joiden kanssa oli mielessä vakavampikin suhde. Ootte te likat kyllä aikamoisia jakareita. :D

Vierailija
354/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi seksikumppania; entinen poikaystävä teiniajoilta ja nykyinen mieheni. Irtosuhteet eivät ole minun juttuni. :)

Vierailija
355/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi seksikumppania; entinen poikaystävä teiniajoilta ja nykyinen mieheni. Irtosuhteet eivät ole minun juttuni. :)

😘 olet selvästi vaimomatskua, miehesi on onnekas.

Vierailija
356/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 25, 4 kumppania, joista 1 pitkä suhde ja muut ihastuksia joiden kanssa oli mielessä vakavampikin suhde. Ootte te likat kyllä aikamoisia jakareita. :D

Mikäs oikeus sinulla tytteli on haukkua muita, jotka eivät esim. pitkän suhteen puuttumisen myötä ole elänyt puutteessa??

Minusta aikuisella on oikeus nauttia seksistä ja vapaudesta niin kauan kun se ei ketään loukkaa, ole laitonta tai haitallista.

Eli te, jotka huutelette sukupuolitaudeista, oletteko koskaan kuulleet kondomista??

Vierailija
357/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

N22

Vierailija
358/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi; eka poikaystävä ja nykyinen aviomieheni.

N29

Vierailija
359/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

N20

Vierailija
360/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella varmaan on takana ajatus, että pieni numero tarkoittaa pitkää suhdetta eikä vuosien ilman oloa? Monihan pitää pitkää suhdetta tavoittelemisen arvoisena asiana.

Joillakin ei käy niin onnellisesti että löytää kumppanin loppuelämäkseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi