Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako seksipartneria sulla on ollut?

Vierailija
11.07.2016 |

Ja sun ikä/sukupuoli? Kiinnostaa tietää, on niin monenlaista tullut jo vastaan.
Mä alotan: 14
N22v

Kommentit (373)

Vierailija
261/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4

N19

Vierailija
262/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5

N25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

32

N27

Vierailija
264/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Listaako joku ylös että kuinkas monen kanssa sitä nyt onkaan tullut pantua, vai mistä helvetistä voitte tietää tarkalleen montako niitä on? Varsinkin jos on paljon. Eikai niitä kukaan kehtaa ees laskea jos jakaa pilluaan tai tökkii munallaan paljonkin...

Terveisin N27, 2

No siis häh, onko sinulla jokin muistihäiriö tai muita ongelmia jos ahdistut muiden "jakamisista"? Kyllähän esim 25v voi olla seurustellut vaikka 15 ihmisen kanssa, muistaa heidän nimensä ym ja se on sinusta paljon??

No siis hä vittu ku täällä jotkut puhuu et on esim 186 ja päälle vielä 178 melkein niin mietippä sitä sitten. En nyt tarkottanutkaan jotain 15 vaikka on sekin mielestäni aika paljon. Mielipiteensä kullakin

Vierailija
265/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0

Jos joskus pääsen asiaan niin tämä keskustelu muistutti itseä uusimaan kondomivarastot.

Miten joku voi tehdä sen kymmenien tai useampien satojen kanssa?  Mihin se rakkaus on jäänyt ....

M38

Ai miten? Siten, että panettaa, joten otetaan vaatteet pois ja mennään naimaan. Rakkauden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Rakastelu sen oman rakkaan ihmisen kanssa on sitten asia erikseen. Tämä tuntuu monille miehille olevan vaikea ymmärtää, että nainenkin! voi haluta seksiä ihan vaan seksin vuoksi, ei siksi, että etsisi suhdetta tai rakkautta. Onneksi sellaisiakin miehiä on tullut vastaan, jotka ymmärtävät termit "yhdenillanjuttu" tai "fuckbuddy".

Vierailija
266/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on todella surullista, et nykyään melkeinpä ihannoidaan sitä että on ollut monia seksikumppaneita. Ja ihmetellään kovaan ääneen kun joku onkin uskollinen ja harrastanut seksiä vain ja ainoastaan pitkäaikaisen kumppanin kanssa.

Nykyään vaan paneskellaan ympäriinsä kenen kanssa tahansa ja missä tahansa vaan. Ei mitään kunnioitusta itseä kohtaan, ihan vitun paskaa oikeesti. JA EI en ole puutteessa, minulla ja poikaystävälläni on oikein vilkas seksielämä, viimeksi eilen rakastelimme. Hän on ensimmäiseni ja tulee olemaan viimeisenikin.

N23

Vierailija
267/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N17

Noin 6 tai 7 joista kaks ollu suhtees

Vierailija
268/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on todella surullista, et nykyään melkeinpä ihannoidaan sitä että on ollut monia seksikumppaneita. Ja ihmetellään kovaan ääneen kun joku onkin uskollinen ja harrastanut seksiä vain ja ainoastaan pitkäaikaisen kumppanin kanssa.

Nykyään vaan paneskellaan ympäriinsä kenen kanssa tahansa ja missä tahansa vaan. Ei mitään kunnioitusta itseä kohtaan, ihan vitun paskaa oikeesti. JA EI en ole puutteessa, minulla ja poikaystävälläni on oikein vilkas seksielämä, viimeksi eilen rakastelimme. Hän on ensimmäiseni ja tulee olemaan viimeisenikin.

N23

LOL

Vierailija
269/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 30

N25

Vierailija
270/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N23

Mun mielestä on hienoa, että olet löytänyt sen itsellesi sopivan ja ollut vaan hänen kanssaan. Ei sulle kukaan järkevä ihminen siitä naureskele.

Minä olen viettänyt villejä sinkkuvuosia ja vasta sen jälkeen löytänyt sen omani. Kuuluisiko kenenkään järkevän ihmisen tuomita se? Ei, koska se on minun valintani, eikä vaikuta siihen, monen kanssa sinä olet peittoa heiluttanut. Kovasti täällä kyllä tuomitaan ne ihmiset, jotka ovat tehneet eri tavoin kuin tuomitsijat itse, mutta millä meriiteillä? Se ei tee ihmisestä sen parempaa tai huonompaa, jos on erilainen seksihistoria. Tilanteet vaan poikkeavat.

Vierailija
271/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 mies

1 nainen

N25

Vierailija
272/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

28

N38

Vierailija
273/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1

N38

Sama. :)

Vierailija
274/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25

N23

Vierailija
275/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

65

M44

Vierailija
276/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

N49

Vierailija
277/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Mun mielestä on hienoa, että olet löytänyt sen itsellesi sopivan ja ollut vaan hänen kanssaan. Ei sulle kukaan järkevä ihminen siitä naureskele.

Minä olen viettänyt villejä sinkkuvuosia ja vasta sen jälkeen löytänyt sen omani. Kuuluisiko kenenkään järkevän ihmisen tuomita se? Ei, koska se on minun valintani, eikä vaikuta siihen, monen kanssa sinä olet peittoa heiluttanut. Kovasti täällä kyllä tuomitaan ne ihmiset, jotka ovat tehneet eri tavoin kuin tuomitsijat itse, mutta millä meriiteillä? Se ei tee ihmisestä sen parempaa tai huonompaa, jos on erilainen seksihistoria. Tilanteet vaan poikkeavat.

En mä ketään tuomitsekkaan. On jokaisen oma asia kenen kanssa seksiä harrastaa, mutta sitä tehdään jo julkisilla paikoilla tuntemattoman kanssa ihan häpeilemättä. Mun mielestä se vaan on surullista, että pannaan ketä vaan ilman tunteita. Nykyään muutenkaan ei tunnu juuri pitkiä suhteita ja rakkautta olla. Arvostan suuresti vanhoja pariskuntia, jotka ovat nuorena toisensa löytäneet ja ovat vielä 60 vuoden jälkeenkin yhdessä. Seksistä on tullut vaan suoritus

Vierailija
278/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

En mä ketään tuomitsekkaan. On jokaisen oma asia kenen kanssa seksiä harrastaa, mutta sitä tehdään jo julkisilla paikoilla tuntemattoman kanssa ihan häpeilemättä. Mun mielestä se vaan on surullista, että pannaan ketä vaan ilman tunteita. Nykyään muutenkaan ei tunnu juuri pitkiä suhteita ja rakkautta olla. Arvostan suuresti vanhoja pariskuntia, jotka ovat nuorena toisensa löytäneet ja ovat vielä 60 vuoden jälkeenkin yhdessä. Seksistä on tullut vaan suoritus

Ihan mielenkiinnosta kysyn, eikö sinkuilla saa olla haluja ja tarpeita? Mulla ainakin oli ja seksi ilman sen kummempaa seurustelusuhdetta toi niille hyvän tyydytyksen. Olisihan se ollu kiva, jos se ihminen, kenen kanssa olisi halunnut arkensa jakaa, olisi löytynyt nopeammin, mutta koska niin ei käynyt, semmoset kivat kaverit oli oikein mukavia sänkykumppaneita. Molemmat antoi toiselle sen mitä toinen kaipasi. Onko siinä jotain väärää?

Ja arvostan pitkiä suhteita ihan samalla tavalla kuin sinäkin. Ei se seksin harrastaminen seurustelusuhteen ulkopuolella sitä muuta.

Vierailija
279/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

28.

N23.

Vierailija
280/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 ja pysyy samana. N20