Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako seksipartneria sulla on ollut?

Vierailija
11.07.2016 |

Ja sun ikä/sukupuoli? Kiinnostaa tietää, on niin monenlaista tullut jo vastaan.
Mä alotan: 14
N22v

Kommentit (373)

Vierailija
321/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

24v n

0

Vierailija
322/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

!![/quote]

Kyllä niille nauraa kaikki naisista lähtien. Onhan se miehistä hienoa kyllä, mut kukaan ei aattele et on hienoa että ne lortot antaa kaikille[/quote]

Ompahan melkoinen kylä. helppoja jakorasiamiehiä ja juoruämmiä, jotka kyttäävät muiden seksielämää. Koostuuko kylä teineistä vai vajaaälyisistä, koska normaalit aikuiset eivät pidä seksiä noin ihmeellisenä asiana, jota pitää koko yhteisön voimin puida?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimuksen mukaan useiden kanssa maanneet vakiintuvat muita nopeammin ja suhteen loputtua löytävät nopeammin uuden parisuhteen.

Miehen saa helpommin kuulemma "nalkkiin" antamalla seksiä. Siksipä mina ja pari tuttua ollaan vuodesta toiseen sinkkuina, kun ei tee mieli harrastaa seksiä kuin parisuhteessa.

Parisuhde päättyy varmemmin, jos naisella on paljon seksikumppaneita.

Vierailija
324/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 N.29v

Vierailija
325/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 (yhdeksän vuoden suhteen ajan)

N 27

Vierailija
326/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimuksen mukaan useiden kanssa maanneet vakiintuvat muita nopeammin ja suhteen loputtua löytävät nopeammin uuden parisuhteen.

Miehen saa helpommin kuulemma "nalkkiin" antamalla seksiä. Siksipä mina ja pari tuttua ollaan vuodesta toiseen sinkkuina, kun ei tee mieli harrastaa seksiä kuin parisuhteessa.

Koskahan mun parisuhde mahtaa loppua? Neljä vuotta nyt kestänyt seksipartneri nro 20:n kanssa.

N25

Vierailija
327/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

N38

Vierailija
328/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman jopa ärsyttää nämä suuret yläpeukut, kyn kyseessä lukemat 0-1, keski-ikäisellä henkilöllä. Mitä tosta pitäisi ajatella, että on jotenkin hienoa tai tavoiteltavaa elää elämää vailla seksiä. Tuskinpa mahdolliset parisuhteetkaan tälläin ovat kovin aitoja olleet. Vai olivatko nämä kenties säälipeukkuja.

Vierailija
329/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

27v

25. Näillä näkymin tais nyt tähän nää mun hurjastelut tyssätä, kun vakavaa parisuhdetta takana jo useita vuosia. En tosin ole ikinä ymmärtänyt, miten se ihmisarvoon vaikuttaisi, vaikka niitä kumppaneita olisi toista sataa.

Vierailija
330/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskahan mun parisuhde mahtaa loppua? Neljä vuotta nyt kestänyt seksipartneri nro 20:n kanssa.

N25

Sanoin, että varmemmin ei varmasti. Onko kuppa jo aivoissa asti, kun et ymmärrä lukemaasi?

Vierailija
331/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman jopa ärsyttää nämä suuret yläpeukut, kyn kyseessä lukemat 0-1, keski-ikäisellä henkilöllä. Mitä tosta pitäisi ajatella, että on jotenkin hienoa tai tavoiteltavaa elää elämää vailla seksiä. Tuskinpa mahdolliset parisuhteetkaan tälläin ovat kovin aitoja olleet. Vai olivatko nämä kenties säälipeukkuja.

Monella varmaan on takana ajatus, että pieni numero tarkoittaa pitkää suhdetta eikä vuosien ilman oloa? Monihan pitää pitkää suhdetta tavoittelemisen arvoisena asiana.

Vierailija
332/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ärsyttävää siinä on, että tapasin mieheni 15-vuotiaana ja olen pysynyt hänen kanssa yhdessä yli 20v. En ole koskaan pettänyt häntä ja hyvää seksiä saan useamman kerran viikossa. N38

Ps. Enkä moralisoi muiden elämäntilanteita tai ratkaisuja

Vierailija
333/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Nainen, 28 v.

Vierailija
334/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ärsyttävää siinä on, että tapasin mieheni 15-vuotiaana ja olen pysynyt hänen kanssa yhdessä yli 20v. En ole koskaan pettänyt häntä ja hyvää seksiä saan useamman kerran viikossa. N38

Ei tuossa ole mitään ärsyttävää vaan siinä, että moni täällä selkeästi moralisoi kyllä. Useimmat varmasti haluavat vakaan parisuhteen, jossa hyvää seksiä, mutta ei sitä välttämättä heti löydä tai sitten voi haluta kokemuksia tai joku ei halua parisuhdetta ollenkaan. Täällä kyllä näkyy selkeästi, että kunnon kansalaisen kuuluu pitää jalat ristissä. Väittäisin siis, että moni moralisoi

Vierailija
335/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hienoa. Tarkoitan lähinnä sitä, että se tuntuu moralisoinnilta, kun pienet luvut saavat kauheat yläpeukut ja suuremmat ei niinkään. Aina ei mene elämä niin kuin on suunnitellut, joskus joutuu käymään useamman kumppanin läpi ennen kuin löytää sen "oikean." 

Vierailija
336/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Sanoin, että varmemmin ei varmasti. Onko kuppa jo aivoissa asti, kun et ymmärrä lukemaasi?

Miksi ihmeessä olet noin hyökkäävä ja mihin perustat väitteesi siitä, että naisen seksikumppanien määrä enteilee parisuhteen tuhoa? Ei pliis mitään MGTOW-tutkimuksia.

Vierailija
337/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on todella surullista, et nykyään melkeinpä ihannoidaan sitä että on ollut monia seksikumppaneita. Ja ihmetellään kovaan ääneen kun joku onkin uskollinen ja harrastanut seksiä vain ja ainoastaan pitkäaikaisen kumppanin kanssa.

Nykyään vaan paneskellaan ympäriinsä kenen kanssa tahansa ja missä tahansa vaan. Ei mitään kunnioitusta itseä kohtaan, ihan vitun paskaa oikeesti. JA EI en ole puutteessa, minulla ja poikaystävälläni on oikein vilkas seksielämä, viimeksi eilen rakastelimme. Hän on ensimmäiseni ja tulee olemaan viimeisenikin.

N23

Kyllä ihminen voi kunnioittaa itseään ja silti "paneskella ympäriinsä".

Kyllä ihminen itse joo, mutta tuskin moni muu. Mun kotikaupungissa on pari naista, joita melkeinpä jokainen kylän mies on käynyt panemassa. Ovat kyllä yleisiä naurunaiheita eikä niitä todellakaan kunnioita kuin tyttäriensä jakarinmaineesta tietämättömät äidit. Itse en ainakaan kovin korkealle arvosta yleisiä panopuita, jotka levittävät jalkansa ekalle vastaantulevalle kun vähän panettaa

Ja se on sitten hienoa käydä miesporukalla panemassa näitä kyläpyöriä ja nauraa päälle? Mitä herrasmiehiä!!!

Kyllä niille nauraa kaikki naisista lähtien. Onhan se miehistä hienoa kyllä, mut kukaan ei aattele et on hienoa että ne lortot antaa kaikille

Todistit taas millaisia sikoja miehet ovat!

No se on ollut tiedossa jo pitkään ja siitä faktasta ei päästä yli eikä ympäri!

Vierailija
338/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Miksi ihmeessä olet noin hyökkäävä ja mihin perustat väitteesi siitä, että naisen seksikumppanien määrä enteilee parisuhteen tuhoa? Ei pliis mitään MGTOW-tutkimuksia.

En jaksa nyt kännykällä etsiä, mutta tästä oli ihan oikea tutkimus ja varmaan löydät, kun vähän googlailet. Voin linkata sen, kun olen koneella.

Vierailija
339/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on todella surullista, et nykyään melkeinpä ihannoidaan sitä että on ollut monia seksikumppaneita. Ja ihmetellään kovaan ääneen kun joku onkin uskollinen ja harrastanut seksiä vain ja ainoastaan pitkäaikaisen kumppanin kanssa.

Nykyään vaan paneskellaan ympäriinsä kenen kanssa tahansa ja missä tahansa vaan. Ei mitään kunnioitusta itseä kohtaan, ihan vitun paskaa oikeesti. JA EI en ole puutteessa, minulla ja poikaystävälläni on oikein vilkas seksielämä, viimeksi eilen rakastelimme. Hän on ensimmäiseni ja tulee olemaan viimeisenikin.

N23

"Nykyään"?? Kyllähän tämä trendi on ollut vallalla jo jotain 20+ vuotta, kävin itse peruskouluni ysärillä ja silloin jo neitsyyttä hävettiin samalla kun anteliaita ihailtiin. Mielestäni nimenomaan NYKYÄÄN arvot ovat siirtymässä takaisin parisuhdeseksin puolelle, ja sitä saa vapaammin valita oman seksuaalisuutensa toteuttamisen (eikä ympäristön paine määrittele kaikkea yksiselitteisesti hienoksi tai huonoksi). 

Vierailija
340/373 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, partnereiden suurempi määrä korreloi vähempään ja huonompilaatuiseen seksiin. Toiseksi, aseksuaali ei halua seksiä. Miten tämä sinua ärsyttää? Mikäli haluat taas olla horo, niin ei muuta kuin jakamaan. Kaikki on sallittua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän