Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada parisuhde, jos on täysin kokematon melkein kolmekymppinen mies?

Mies29
11.07.2016 |

Olen vähän vaille kolmekymppinen neitsyt ja täysin seurustelukokematon mies. En ole harrastanut seksiä enkä seurustellut ikinä, sillä olen nuorempana ollut todella ujo, epäsosiaalinen ja masentnut ja halunnut keskittyä kouluun ja työn tekoon. Satunnainen seksikään ei oikein kiinnosta minua. Nyt minulla pyyhkii ihan hyvin, on vakiduuni, kavereita jne. Mutta parisuhdetta en ole ikinä onnistunut saamaan, vaikka miten olen yrittänyt tai ollut yrittämättä. Parikin kertaa on käynyt niin, että kun hyvin edennyt tapailu on edennyt siihen pisteeseen missä aletaan puhua suhteista yms henkevistä asioista naiset ovat kummasti pistäneet täysin hyvin alkaneet jutut poikki, kun olen kertonut heille kokemattomuudestani. Eivät tietenkään ole maininneet syyksi kokemattomuuttani mutta olen ihan varma että juuri siksi he ovat panneet poikki.

Onko minun juna jo mennyt vai miten minä voisin sitten saada suhteen? En tahtoisi sentään ihan kokemattomana neitsyenä kuolla, ja halauaisin myös perustaa perheenkin jossain vaiheessa. Mies29

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ikäisesi tulisi heti kaappaaman sut.Olet aarre

Vierailija
42/69 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en alkais uudestaan kokemattoman kanssa, koska mun suuri rakkaus just jätti mut yhtenä syynä, että haluaa kokeilla muitakin naisia. Ja siis oli aika kokematon ennen ku tavattiin. Ei kiitos !!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On taas niin vaikeaa tämä meidän poikien parinhaku, kaikki naiset sitä, kaikki naiset tätä, kaikki naiset tuota, lässyn lässyn... Ei mikään ihme että on niin paljon sinkkumiehiä, te elätte teoria- ja tilastomaailmassa mutta parisuhteen pitäisi alkaa ja kestää täällä oikeassa elämässä. 

Mitä ihmeen tilastomaailmaa se on, jos ap on ihan itse kokenut, että kiinnostus pysähtyy kuin seinään kun kertoo kokemattomuudesta? Löydät ihan itsekin vaikka googlella keskusteluketjuja av:lta tai muualta, jossa naiset sanovat että kokematon mies on epäilyttävä tai että olisi rasittavaa opettaa hänelle kaikki asiat seksistä ja parisuhteesta. Itse asiassa naisethan elävät tilastomaailmassa ihan yhtä paljon, kun moni kerran ajattelee, että kun osa kokemattomista miehistä on viallisia (varmasti monella on mielenterveysongelmia ja muuta), niin paras antaa pakit kaikille kokemattomille.

Vierailija
44/69 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin ikäisesi tulisi heti kaappaaman sut.Olet aarre

Hah hah. Kyllä aarteet menisi kaupaksi.

M27 "Aarre"

Vierailija
45/69 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemattomuus parisuhteessa säikäyttää monesti kokeneemmat yksilöt, kun he alkavat miettiä, että heidän pitäisi "opettaa" parisuhteen perusasiat kokemattomalle. Kuinka toimitaan riidellessä, miten kompromissit käytännössä toimii, miten toista tulisi huomioida sängyssä ja arjessa jne. Ja vaikka kokematon periaatteessa osaisikin ajatella oikealla tavalla, niin kokenut konkari silti tietää, ettei kokematon ole asioista niin perillä. Kokeneet haluavat suhteen sellaisen kanssa joka jo tietää realiteetit parisuhteesta. Niin se vain usein menee. Kokemattomalle parisuhteen aloittaminen jonkun toisen kokemattoman kanssa voisi olla hyvä lähtökohta etsimiseen. Yhdessä oppii uudet asiat, joka on hyvä ja lähentävä kokemus kummallekkin. Kaikki kuitenkin tarvitsee ja ansaitsee rakkautta elämäänsä.

Vierailija
46/69 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo en alkais uudestaan kokemattoman kanssa, koska mun suuri rakkaus just jätti mut yhtenä syynä, että haluaa kokeilla muitakin naisia. Ja siis oli aika kokematon ennen ku tavattiin. Ei kiitos !!!

No se ei varmaankaan ollut se ainut syy, tai edes oikea syy. Antoi vaan helpon selityksen, kun ei viitsinyt olla rehellinen. "Ei se susta johdu vaan musta" -klisee.

Vierailija
47/69 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä kannata kertoa kokemattomuudestaan naisille, vaikka täysin epäloogista niin se on naisille ylitsepääsemätön turnoff.

Kai se jotenkin liittyy siihen että naiset miettii että jos mies ei ole kelvannut naisille niin en minäkään kelpuuta, esivalinta ei täyty?

Täällä 27-vuotias nainen, jolle miehen kokemattomuus ei olisi mikään turnoff, JOS mies saisi minut vakuuttuneeksi siitä, ettei häntä myöhemmin sitten alkaisi vieraat kiinnostaa yhtäkkiä saadu kokemuksen antaman egoboostin ansiosta. Oma mieheni oli kokematon (21-vuotiaana), eikä se ollut ongelma minulle, eikä miestäni ole muut naiset alkaneet kiinnostaa. Naimisissa oltu nyt 9 vuotta.

Vierailija
48/69 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kokemattomuuden pitäisi olla kenellekään este. Etsi itsellesi nainen, joka haluaa miehen, jolla ei takuuvarmasti ole mitään seksitauteja. 

Hakeeko naiset tuolla perusteella miestä elämänkumppaniksi?

Minä olen tautikammoinen, joten kokematon mies olisi meriitti.

(Aloittajalle olen liian vanha.) 

Mitä jos mies pelkää sinun tautejasi?

Ihan mahdollista. 

Vain yksi mies tähän mennessä ja olimme molemmat kokemattomia ja käytimme aina kondomia.

Olen ollut leikkauksessa, jonka yhteydessä mahdollinen sukupuolitauti olisi selvinnyt. Olen tauditon. 

Kokematon voi olla ainakin tyytyväinen ettei ole penskoja riesana.

Vierailija
49/69 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro kokemattomuudestasi. Sen sijaan kerro, että olet jo siinä iässä että haluat vakiintua ja perustaa perheen ja puhut ihailevasti kavereista, jotka ovat naimisissa ja joilla on lapsia. Näin saat takuuvarmasti n 35 v naisen, jonka biologinen kello tikittää ja jolla on lähes sokeuttava vauvakuume.

N36

Vierailija
50/69 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän, että itse nuoruudessani kiinnostukseni lopahti yhden miehen kohdalla, kun hän kertoi,

ettei ole harrastanut aikasemmin seksiä eikä juurikaan seurustellut. En osaa tarkalleen sanoa, miksi kiinnostukseni lopahti täysin. Ehkä silloin ajattelin, että "en jaksa alkaa opettaa kaikkea toiselle". Ehkä tuntui jotenkin "tyhmältä" olla siten, että nainen (eli minä) olisin ollut "opettajana" ja mies se "heikompi, oppilaana oleva". Näin siis ajattelin silloin ja nyt ymmärrän, ettei se välttämättä juuri niin mustavalkoista olisi. Enhän koskaan tiedä, kuinka hyvä "sänkyjen valtias" miehestä olisi kuoriutunut? 

Nykyään (olen 28v) ajattelen siten, että toimin silloin väärin. Enää en toimisi samoin. Tsemppiä sinulle ap. Kirjoituksesi perusteella sinulla näyttää olevan monikin asia elämässäsi hyvin. Oletkin varmaan jo kokeillut erilaisia nettineittailuja? (En nyt tarkoita mitään tinderiä, missä ymmärtääkseni ollaan vaan seksin perässä?!) Olisiko ystävilläsi jotain illanistujaisia tms.? :) Tsemppiä sinulle! 

Kyllä minulla on muuten elämässä kaikki ihan hyvin, vain se oma kulta tosiaan puuttuu. Nettideittejä ja Tinderiä on tullut jokunen vuosi käytettyä, tosin eivät ole tuottaneet tulosta. Minä kyllä käyn ystävieni kanssa ulkona paljon ja illanistujaisiakin on tämän tästä. Mutta eipä ole onnistanut vieläkään. No, ehkä joskus vielä... Mies29

Vierailija
51/69 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemattomuus parisuhteessa säikäyttää monesti kokeneemmat yksilöt, kun he alkavat miettiä, että heidän pitäisi "opettaa" parisuhteen perusasiat kokemattomalle. Kuinka toimitaan riidellessä, miten kompromissit käytännössä toimii, miten toista tulisi huomioida sängyssä ja arjessa jne.

Ei noissa ole mitään ihmeellistä kenellekään, jolla on jokseenkin normaali sosiaalinen elämä läheisine ihmissuhteineen. Ihmisellä voi olla vaikka kuinka kokemusta parisuhteista, mutta jos on huono itsetunto/persoonallisuushäiriöitä, on silti ihan lapsen tasolla noissa jutuissa. Ja sitten taas hyväitsetuntoinen ihminen on kyllä koska tahansa valmis parisuhteeseen ja varmasti hyvä kumppani, jos ei muita isompia ongelmia ole elämässä. Sänkykohta on ainoa poikkeus. Ja siinäkin on kyse lähinnä itsevarmuudesta + muutamasta hyvin simppelistä biologian oppitunnista. Itsensä kanssa sinut oleva mies oppii nuo hommat tekemälläkin, vaikka toki opetuskirjallisuus nopeuttaa prosessia huomattavasti.

Vierailija
52/69 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro kokemattomuudestasi. Sen sijaan kerro, että olet jo siinä iässä että haluat vakiintua ja perustaa perheen ja puhut ihailevasti kavereista, jotka ovat naimisissa ja joilla on lapsia. Näin saat takuuvarmasti n 35 v naisen, jonka biologinen kello tikittää ja jolla on lähes sokeuttava vauvakuume.

N36

... ja jota ei välttämättä niinkään kiinnosta, että onko mies juuri sitä mitä nainen haluaa vai ns. tilanteeseen sopiva. Oma neuvo on, että kannattaa suhtautua todella suurella varauksella kovassa vauvakuumeessa oleviin naisiin. Voi olla että se haluaakin sut vaan 10 vuodeksi, jos on hätäisesti valinnut.

Vierailija
53/69 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ainakaan olisi ongelma, päinvastoin. Olen päälle parikymppinen nainen ja täysin kokematon muutamia treffejä lukuunottamatta. En ole koskaan halunnut enkä halua seurustella vain seurustelun vuoksi, ja luonteeni takia en tutustu helposti ja syvällisesti uusiin ihmisiin, enkä varmastikaan päästä lähelle. Itse olen jo saanut kuulla ihmettelyä omasta kokemattomuudestani ja saan varmasti kuulla paljonkin lisää kun vuodet kertyy.

Minulle olisi vain plussaa, jos joskus kohtaisin miehen jonka kanssa tulisin juttuun kunnolla ja jos se olisi myös kokematon, tai ainakaan ei omaisi hirveän monta suhdetta takana. Ehkä silloin myös maailmankatsomus jotenkin natsaisi.  Mutta mielummin olen ilman miestä ja ilman yhtäkään suhdetta kuin sellaisessa suhteessa mikä ei ole tarkoitettu minulle.

Mutta tosiaan meitä on moneen malliin.

Vierailija
54/69 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti naiset joskus 20+ -iässä etsivät lähinnä jotain kokenutta jännämiestä ja ihmettelevät sitten perheen perustettuaan, että kun ei se mies olekaan velvollisuudentuntoinen vaipanvaihtaja. Voisin kuvitella helpoimmin onnistuvan, jos nainen on jo tällaisiin miehiin kyllästynyt eli vähintään ehkä kolmekymppinen? Siinä vaiheessa elämänarvojen ykkösenä ei käytännössä enää olekaan se, kuinka cool ja sängyssä menestynyt mies on.

No eihän tuossa nyt taas ole mitään järkeä. Nainen on ensin pilaillut itsensä joidenkin "jännämiesten" kanssa ja sitten pitäisi vielä saada koskematon kultakimpale vanhoille päiville. Eihän sellaisella naisella ja kokemattomalla miehellä ole mitään yhteistä, täysin eri maailmoista. Ei toimi alkuunkaan.

Siis tarkoitin, että vaikka kokenut nainen ja kokematon mies -yhdistelmä ei kuulosta mitenkään upealta, niin jos ajatellaan ihan muuten kuin seksin kannalta, niin noihin "seksi ja seikkailut ovat elämässä tärkeintä"-miesten jälkeen naisen elämänarvot ovat luultavasti muuttuneet ja hän on täysin kyllästynyt näihin miehiin. Silloin ap:n kaltaisella työhön ja kavereihin seksiseikkailujen sijaan panostaneella miehellä on ihan hyvät mahdollisuudet. Eiköhän se seksikin voi siitä sujua, mutta se nyt ei ehkä kuitenkaan ole parisuhteessa kaikkein tärkeintä ainakaan kypsemmällä iällä.

Se on juuri päinvastoin naisilla. Naiset ovat nuorena kiinnostuneita seurustelusta, naimisiin menosta ja perheenperustamisesta eivätkä mistään seksiseikkailuista. Vasta n 40v alkaa naisia kiinnostaa sekai yhtä paljon kuin muwhiä parikymppisinä, kun testosteronin määrä voimistuu estrogeenin vähetessä kun vaihdevuodet lähestyvät. Silloin se järjellä valittu oma perheenisämies vaan ei enää kiinnosta pätkääkään vaan ihan muut miehet. siksi ne netamiehet luulecat naiaten kiinnostuksen loppuvan seksiin iän myötä, vaikka oikeasti siinä vaiheessa voisi ottaa jännämiehen ihan vain seksin takia rakastajaksi.

N46

Vierailija
55/69 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N36

... ja jota ei välttämättä niinkään kiinnosta, että onko mies juuri sitä mitä nainen haluaa vai ns. tilanteeseen sopiva. Oma neuvo on, että kannattaa suhtautua todella suurella varauksella kovassa vauvakuumeessa oleviin naisiin. Voi olla että se haluaakin sut vaan 10 vuodeksi, jos on hätäisesti valinnut.

No ei nyt sentään 10 vuodeksi! Siihen asti ajattelin, että tulee raskaaksi. Eikö sekin olisi huima parannus ap:lle, joka ei ole vielä saanut kertaakaan?

Se N36

Vierailija
56/69 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies29 kirjoitti:

Olen vähän vaille kolmekymppinen neitsyt ja täysin seurustelukokematon mies. En ole harrastanut seksiä enkä seurustellut ikinä, sillä olen nuorempana ollut todella ujo, epäsosiaalinen ja masentnut ja halunnut keskittyä kouluun ja työn tekoon. Satunnainen seksikään ei oikein kiinnosta minua. Nyt minulla pyyhkii ihan hyvin, on vakiduuni, kavereita jne. Mutta parisuhdetta en ole ikinä onnistunut saamaan, vaikka miten olen yrittänyt tai ollut yrittämättä. Parikin kertaa on käynyt niin, että kun hyvin edennyt tapailu on edennyt siihen pisteeseen missä aletaan puhua suhteista yms henkevistä asioista naiset ovat kummasti pistäneet täysin hyvin alkaneet jutut poikki, kun olen kertonut heille kokemattomuudestani. Eivät tietenkään ole maininneet syyksi kokemattomuuttani mutta olen ihan varma että juuri siksi he ovat panneet poikki.

Onko minun juna jo mennyt vai miten minä voisin sitten saada suhteen? En tahtoisi sentään ihan kokemattomana neitsyenä kuolla, ja halauaisin myös perustaa perheenkin jossain vaiheessa. Mies29

mee vittuun matkijatrolli

Vierailija
57/69 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemattomuus parisuhteessa säikäyttää monesti kokeneemmat yksilöt, kun he alkavat miettiä, että heidän pitäisi "opettaa" parisuhteen perusasiat kokemattomalle. Kuinka toimitaan riidellessä, miten kompromissit käytännössä toimii, miten toista tulisi huomioida sängyssä ja arjessa jne.

Ei noissa ole mitään ihmeellistä kenellekään, jolla on jokseenkin normaali sosiaalinen elämä läheisine ihmissuhteineen. Ihmisellä voi olla vaikka kuinka kokemusta parisuhteista, mutta jos on huono itsetunto/persoonallisuushäiriöitä, on silti ihan lapsen tasolla noissa jutuissa. Ja sitten taas hyväitsetuntoinen ihminen on kyllä koska tahansa valmis parisuhteeseen ja varmasti hyvä kumppani, jos ei muita isompia ongelmia ole elämässä. Sänkykohta on ainoa poikkeus. Ja siinäkin on kyse lähinnä itsevarmuudesta + muutamasta hyvin simppelistä biologian oppitunnista. Itsensä kanssa sinut oleva mies oppii nuo hommat tekemälläkin, vaikka toki opetuskirjallisuus nopeuttaa prosessia huomattavasti.

Puhuin nyt omasta kokemuksesta kokemattoman miehen kanssa. Olin hämmästynyt riitelyn ja kompromissien vaikeudesta ja tuntui välillä mentorinaololta arjenkin yksinkertaisuudet. Monesti sai selittää miksi itse suuttui jostain ja ettei se tarkoita että haluaisin erota jne. Voi olla, että muilla toisin, en väitä vastaan ollenkaan.

Vierailija
58/69 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoriin MARS! Huoråt opettaa sut käsittelemään naisia. Vuoden päästä olet jo kunnon naistenmies kun panostat huorissa käyntiin kunnolla.

Vierailija
59/69 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N36

No ei nyt sentään 10 vuodeksi! Siihen asti ajattelin, että tulee raskaaksi. Eikö sekin olisi huima parannus ap:lle, joka ei ole vielä saanut kertaakaan?

Se N36

Pillua saa paljon halvemmalla huorista, mitä maksamalla elatusmaksuja 17 vuotta.

Vierailija
60/69 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoriin MARS! Huoråt opettaa sut käsittelemään naisia. Vuoden päästä olet jo kunnon naistenmies kun panostat huorissa käyntiin kunnolla.

Millaisia huoria kannattaa kokeilla?