Miten saada parisuhde, jos on täysin kokematon melkein kolmekymppinen mies?
Olen vähän vaille kolmekymppinen neitsyt ja täysin seurustelukokematon mies. En ole harrastanut seksiä enkä seurustellut ikinä, sillä olen nuorempana ollut todella ujo, epäsosiaalinen ja masentnut ja halunnut keskittyä kouluun ja työn tekoon. Satunnainen seksikään ei oikein kiinnosta minua. Nyt minulla pyyhkii ihan hyvin, on vakiduuni, kavereita jne. Mutta parisuhdetta en ole ikinä onnistunut saamaan, vaikka miten olen yrittänyt tai ollut yrittämättä. Parikin kertaa on käynyt niin, että kun hyvin edennyt tapailu on edennyt siihen pisteeseen missä aletaan puhua suhteista yms henkevistä asioista naiset ovat kummasti pistäneet täysin hyvin alkaneet jutut poikki, kun olen kertonut heille kokemattomuudestani. Eivät tietenkään ole maininneet syyksi kokemattomuuttani mutta olen ihan varma että juuri siksi he ovat panneet poikki.
Onko minun juna jo mennyt vai miten minä voisin sitten saada suhteen? En tahtoisi sentään ihan kokemattomana neitsyenä kuolla, ja halauaisin myös perustaa perheenkin jossain vaiheessa. Mies29
Kommentit (69)
Tapasin nykyisen mieheni noin kolme vuotta sitten ja silloin hän oli yli 30 ja sama tilanne oli silloin kuin sinulla. Ei se asia ainakaan minua häirinnyt, päinvastoin. Ollaan edelleen yhdessä ja esikoinen tuloillaan. :) Neuvoni olisi että ole oma itsesi ja yritä unohtaa tuo asia ainakin hetkeksi, kun ryhdyt treffailemaan naisia. Keskity siihen vastapuoleen ja siihen, onko hän kiinnostava ja sovitteko toisillenne. Asia kannattaa kyllä kertoa jossain vaiheessa, mutta en ihan alkumetreillä. Asiassa on monta hyvää puolta: ei tauteja, ei exiä rasitteena, intoa ja uusia juttuja riittää varmasti makuuhuoneessa pitkään! Tsemppiä, kyllä se löytyy! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti naiset joskus 20+ -iässä etsivät lähinnä jotain kokenutta jännämiestä ja ihmettelevät sitten perheen perustettuaan, että kun ei se mies olekaan velvollisuudentuntoinen vaipanvaihtaja. Voisin kuvitella helpoimmin onnistuvan, jos nainen on jo tällaisiin miehiin kyllästynyt eli vähintään ehkä kolmekymppinen? Siinä vaiheessa elämänarvojen ykkösenä ei käytännössä enää olekaan se, kuinka cool ja sängyssä menestynyt mies on.
No eihän tuossa nyt taas ole mitään järkeä. Nainen on ensin pilaillut itsensä joidenkin "jännämiesten" kanssa ja sitten pitäisi vielä saada koskematon kultakimpale vanhoille päiville. Eihän sellaisella naisella ja kokemattomalla miehellä ole mitään yhteistä, täysin eri maailmoista. Ei toimi alkuunkaan.
Siis tarkoitin, että vaikka kokenut nainen ja kokematon mies -yhdistelmä ei kuulosta mitenkään upealta, niin jos ajatellaan ihan muuten kuin seksin kannalta, niin noihin "seksi ja seikkailut ovat elämässä tärkeintä"-miesten jälkeen naisen elämänarvot ovat luultavasti muuttuneet ja hän on täysin kyllästynyt näihin miehiin. Silloin ap:n kaltaisella työhön ja kavereihin seksiseikkailujen sijaan panostaneella miehellä on ihan hyvät mahdollisuudet. Eiköhän se seksikin voi siitä sujua, mutta se nyt ei ehkä kuitenkaan ole parisuhteessa kaikkein tärkeintä ainakaan kypsemmällä iällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kokemattomuuden pitäisi olla kenellekään este. Etsi itsellesi nainen, joka haluaa miehen, jolla ei takuuvarmasti ole mitään seksitauteja.
Hakeeko naiset tuolla perusteella miestä elämänkumppaniksi?
Minä olen tautikammoinen, joten kokematon mies olisi meriitti.
(Aloittajalle olen liian vanha.)
Mitä jos mies pelkää sinun tautejasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti naiset joskus 20+ -iässä etsivät lähinnä jotain kokenutta jännämiestä ja ihmettelevät sitten perheen perustettuaan, että kun ei se mies olekaan velvollisuudentuntoinen vaipanvaihtaja. Voisin kuvitella helpoimmin onnistuvan, jos nainen on jo tällaisiin miehiin kyllästynyt eli vähintään ehkä kolmekymppinen? Siinä vaiheessa elämänarvojen ykkösenä ei käytännössä enää olekaan se, kuinka cool ja sängyssä menestynyt mies on.
No eihän tuossa nyt taas ole mitään järkeä. Nainen on ensin pilaillut itsensä joidenkin "jännämiesten" kanssa ja sitten pitäisi vielä saada koskematon kultakimpale vanhoille päiville. Eihän sellaisella naisella ja kokemattomalla miehellä ole mitään yhteistä, täysin eri maailmoista. Ei toimi alkuunkaan.
Siis tarkoitin, että vaikka kokenut nainen ja kokematon mies -yhdistelmä ei kuulosta mitenkään upealta, niin jos ajatellaan ihan muuten kuin seksin kannalta, niin noihin "seksi ja seikkailut ovat elämässä tärkeintä"-miesten jälkeen naisen elämänarvot ovat luultavasti muuttuneet ja hän on täysin kyllästynyt näihin miehiin. Silloin ap:n kaltaisella työhön ja kavereihin seksiseikkailujen sijaan panostaneella miehellä on ihan hyvät mahdollisuudet. Eiköhän se seksikin voi siitä sujua, mutta se nyt ei ehkä kuitenkaan ole parisuhteessa kaikkein tärkeintä ainakaan kypsemmällä iällä.
Tässä käy niin, että nainen lähtee panomiehen matkaan, kun lapset on isompia tai hakee tyydytyksen muilta miehiltä salaa aviomieheltään tai on nuorena hakenut pillulla hyväksyntää miehiltä ja ei halua enää ollenkaan seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan mies halua olla se jämäpalkinto, joka "huolitaan" vaikkei saakaan sukkia pyörimään jaloissa. Mies haluaa olla se, jolla naisen alapääkin sykkii eikä mikään järkivalinta. Ei kukaan mies halua tilannetta, jossa vaimon kanssa on "tuttua ja turvallista" seksiä lauantaisin, mutta maanantaina kun mies on lähtenyt töihin, nainen masturboi ajatellen jotain itsevarmaa sonnia ja miettii, että "ehkä vielä joskus".
Huh. Olen kyllä itse nyt vähän vanhempana ihmetellyt sitä, että naiset oikeasti etsivät komeaa ja sängyssä hyvää miestä, mutta sitten lopulta kaipaavatkin turvallista miestä, joka osaisi olla lapsilleen isä ja hoitaa heitä. Moni kunnollinen mies jää ilman kumppania, kun naiset juoksevat itsevarman näköisten paskanjauhajien perässä. Minua ainakin ovat alkaneet huvittaa/säälittää jännämiehet, en heistä haaveilisi, vaikka maksettaisi :)
Mulla on ollut parikin kokematonta miesystävää, tosin olin molempien suhteiden aikaan alle 25-vuotias. Viimeisin miesystäväni oli ollut yhden naisen kanssa ennen minua, aloimme seurustella 26-vuotiaina. Vieläkin kelpuuttaisin kokemattoman miehen (tietty luonteiden yhteensopivuus huomioiden), itse asiassa olen tälläkin hetkellä ihastunut yhteen sellaiseen 30-vuotiaaseen, mutta hän pelkää suhteeseen ryhtymistä juuri kokemattomuutensa vuoksi, vaikka en minäkään lukumäärällisesti kovin usean miehen kanssa ole ollut (7 eri miehen kanssa, joista 4 pidempiaikaisia suhteita). Pidän hänestä kuitenkin niin paljon, että olen valmis odottamaan ja etenemään hitaasti. Älä menetä toivoasi!
On taas niin vaikeaa tämä meidän poikien parinhaku, kaikki naiset sitä, kaikki naiset tätä, kaikki naiset tuota, lässyn lässyn... Ei mikään ihme että on niin paljon sinkkumiehiä, te elätte teoria- ja tilastomaailmassa mutta parisuhteen pitäisi alkaa ja kestää täällä oikeassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä kannata kertoa kokemattomuudestaan naisille, vaikka täysin epäloogista niin se on naisille ylitsepääsemätön turnoff.
Kai se jotenkin liittyy siihen että naiset miettii että jos mies ei ole kelvannut naisille niin en minäkään kelpuuta, esivalinta ei täyty?
Kokemattomuudesta jää kumminkin kiinni viimeistään sänkyyn mennessä. Pitääkö hieman kokemusta hankkia ensin ammattilaiselta?
M27
Sori kun vähän provosoin, mutta valitettavasti kokemattomia naisia on tässä iässä paljon vähemmän ja monelle naiselle kokemattomuus on tässä iässä suuri turn-off miehellä.
M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kokemattomuuden pitäisi olla kenellekään este. Etsi itsellesi nainen, joka haluaa miehen, jolla ei takuuvarmasti ole mitään seksitauteja.
Hakeeko naiset tuolla perusteella miestä elämänkumppaniksi?
Minä olen tautikammoinen, joten kokematon mies olisi meriitti.
(Aloittajalle olen liian vanha.)
Mitä jos mies pelkää sinun tautejasi?
Ihan mahdollista.
Vain yksi mies tähän mennessä ja olimme molemmat kokemattomia ja käytimme aina kondomia.
Olen ollut leikkauksessa, jonka yhteydessä mahdollinen sukupuolitauti olisi selvinnyt. Olen tauditon.
Onko ajatus miehestä kumppanina täysin pois luettu? Jokainen ihminen on ainakin vähän bi, kai tiesit? Sitäpaitsi, mistä voit tietää ennen kuin ole kokeillut. Ja ihan tiedoksi, eivät kaikki homot ole peräreiän rassaajia. On monia pariskuntia joilla seksi on jotain aivan muuta. Suosittelen todellakin kokeilemaan, sillä naisten hormonivaihtelut, kuukautiset, draama, kaikki tuo... et varmasti halua sitä kun olet näin pitkään ollut yksin.
Varsinkin jos olet hyväkroppainen ja nuorekas, miehekäs niin suosittelen ehdottomasti kokeilemaan!
Itse olen 25v nainen, ja samoista syistä jäänyt koko seurusteluhomma välistä. Nyt vasta alan havahtumaan siihen, että ystävät perustavat jo perheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, mieskin haluaisi sitä päästä joskus kokemaan, sitä intohimoista seksiä haluamansa kumppanin kanssa. Kokematon 3-kymppinen mies haluaa kokea seksin saralla asioita ihan samassa määrin kuin himokas teinipoikakin. Ei pelimiessonneja kokenut ja seksielämänsä nykyään toisarvoiseksi kokeva nainen ole todellakaan hyvä valinta kokemattomalle miehelle.
Muscle Bear kirjoitti:
Onko ajatus miehestä kumppanina täysin pois luettu? Jokainen ihminen on ainakin vähän bi, kai tiesit? Sitäpaitsi, mistä voit tietää ennen kuin ole kokeillut. Ja ihan tiedoksi, eivät kaikki homot ole peräreiän rassaajia. On monia pariskuntia joilla seksi on jotain aivan muuta. Suosittelen todellakin kokeilemaan, sillä naisten hormonivaihtelut, kuukautiset, draama, kaikki tuo... et varmasti halua sitä kun olet näin pitkään ollut yksin.
Varsinkin jos olet hyväkroppainen ja nuorekas, miehekäs niin suosittelen ehdottomasti kokeilemaan!
Täysin tarpeetonta tulla asialliseen ketjuun tuputtamaan omia perversioitaan. Täysin turhaa. Nallelle hunajaa.
Tuossa iässähän se biologinen kello alkaa naisilla pikkuhiljaa tikittää, kohta tulee piirakkaa ovista ja ikkunoista, joten älä vielä heitä kirvestä kaivoon.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut parikin kokematonta miesystävää, tosin olin molempien suhteiden aikaan alle 25-vuotias. Viimeisin miesystäväni oli ollut yhden naisen kanssa ennen minua, aloimme seurustella 26-vuotiaina. Vieläkin kelpuuttaisin kokemattoman miehen (tietty luonteiden yhteensopivuus huomioiden), itse asiassa olen tälläkin hetkellä ihastunut yhteen sellaiseen 30-vuotiaaseen, mutta hän pelkää suhteeseen ryhtymistä juuri kokemattomuutensa vuoksi, vaikka en minäkään lukumäärällisesti kovin usean miehen kanssa ole ollut (7 eri miehen kanssa, joista 4 pidempiaikaisia suhteita). Pidän hänestä kuitenkin niin paljon, että olen valmis odottamaan ja etenemään hitaasti. Älä menetä toivoasi!
Niin ja lisään vielä, etten halua perustaa perhettä, siksi lentelen vähän "mehiläisestä mehiläiseen".
"neitsyt ja täysin seurustelukokematon mies. En ole harrastanut seksiä enkä seurustellut ikinä, sillä olen nuorempana ollut todella ujo, epäsosiaalinen . "
Sopii kyllä myös täysin minuun. Olen nainen ja muutaman vuoden nuorempi. Tosin olen vasta nyt päättänyt keskittyä vain itseeni ja katsoa mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Yritän harrastuksien kautta päästä tuosta inroverttisuudesta eroon ja tutustua ihmisiin. Ken teitää vaikka poikaystävän jokupäivä löytäsin sillätavalla. Jos näin ei käy, niin ei käy en aido ottaa siitä paniikkia. Eiköhän asia hoidu jos on hoituakseen. Onhan jotkut menneet yhteen joskus 60-80 vuotiainakin. Eiköhän moni nuorempaakin ikäluokkaa ole yhteen sen sopivan löytänyt.
Aika outoa, että kokemattomuuteesi on suhteet kaatuneet. Itselläni kokemattomuuden ongelma on ollut nimenomaan se, että jotkut näyttävät olevan lähinnä siitä kiinostuneita tai sitten sopivaa miestä ei ole löytynyt joka on valmis joustamaan niin, ettei vain minun tarvitse olla se kokoajan joustava tyyppi. Voihan se olla, ettei aina kerkeä sen junan perään, mutta ei sen yhden junan perässä kannata juostakkaan jos voi jäädä odottamaan sitä toista junaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun syy miks neitsyet ovat turnoff on lähinnä se, että kun ne pääsee seksin makuun, alkaa heitä kuitenkin kiinnostaa myös muut naiset kokeilumielessä.
Minusta tämä on hieman erikoinen yleistys, koska on myös paljon pareja, jotka ovat toisilleen ensimmäiset, tai jompikumpi on ekassa suhteessaan, tavattu esim teineinä ja päädytty naimisiin asti. Miksi se vanhemmilla neitsyillä menisi siihen että kun seksin makuun pääsee, pitäisi saada maistaa puolta kylää? Se on persoonakohtainen juttu ja yleensä sellaiset tyypit, joille se yksi ei riitä, eivät jää kovin vanhoiksi neitsyiksi. Jos tuo uskollisuus on oikeasti sinulle se määrittävä tekijä, niin ennemmin olisin huolissani niistä miehistä, joilla niitä kokemuksia on paljon. Naiset ovat naiiveja jos luulevat voivansa taltuttaa sellaisen pilluhaukan, koska sellaisille miehille maailma on pilluja täynnä. Aina tulee uusia ja he osaavat niitä hyödyntää. Ei niiden tarvitse jäädä yhteen kiinni, eivätkä he sitä usein edes halua. Se viehätys on juuri siinä uuden saalistamisessa. Nämä miehet ovat usein myös äärimmäisen hyviä vakuuttelemaan naisille päinvastaista, eli kertomaan heille juuri sen mitä he haluavat kuulla.
ja tutkimuksetkin tukevat, että avioliitot kestää parhaiten jos on ensimmäinen seksipartneri.
Varsinkin, jos naisella ei ole muita seksipartnereita.
Ei kai kukaan täyspäinen ihminen halua avioliittonsa kestävän vain siksi, että puolisolta puuttuu täysin vertailupohja ja itsetunto? Neitsyet jäävät helpommin paskoihin suhteisiin kun pelkäävät, etteivät enää löydä uutta miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan mies halua olla se jämäpalkinto, joka "huolitaan" vaikkei saakaan sukkia pyörimään jaloissa. Mies haluaa olla se, jolla naisen alapääkin sykkii eikä mikään järkivalinta. Ei kukaan mies halua tilannetta, jossa vaimon kanssa on "tuttua ja turvallista" seksiä lauantaisin, mutta maanantaina kun mies on lähtenyt töihin, nainen masturboi ajatellen jotain itsevarmaa sonnia ja miettii, että "ehkä vielä joskus".
Huh. Olen kyllä itse nyt vähän vanhempana ihmetellyt sitä, että naiset oikeasti etsivät komeaa ja sängyssä hyvää miestä, mutta sitten lopulta kaipaavatkin turvallista miestä, joka osaisi olla lapsilleen isä ja hoitaa heitä. Moni kunnollinen mies jää ilman kumppania, kun naiset juoksevat itsevarman näköisten paskanjauhajien perässä. Minua ainakin ovat alkaneet huvittaa/säälittää jännämiehet, en heistä haaveilisi, vaikka maksettaisi :)
No aika moni tällainen mies, jonka on vaikea etenkin nuorena löytää parisuhteesta, kärsii kuitenkin kumppanin löydettyään pihtaamisesta ja törkeästä alentuvasta kohtelusta. On monenlaisia tilanteita, mutta kyllä moni ns. nössömies on siinä tilanteessa, että sitten kun kelpaavat parisuhteeseen, eivät kuitenkaan kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässähän se biologinen kello alkaa naisilla pikkuhiljaa tikittää, kohta tulee piirakkaa ovista ja ikkunoista, joten älä vielä heitä kirvestä kaivoon.
Ei tule kuin yksi piirakka kerrallaan, joka tulee ulos pakkauksesta jos on valmis sitoutumaan. Tai no, voi toki vedättääkin naisia jos on moraaliton. Ja sitten kun se tulee pakkauksesta, niin ei ole ollenkaan sanottu että sitä pääsisi maistamaan kerran viikossa tai edes kerran kuukaudessa. Miksi sitä samaa piirakkaa ei päässyt maistamaan 10 vuotta aikaisemmin? Ei se voi olla niin, että se sama mies on nyt jotenkin muuttunut niin jumalaisen kiihottavaksi. Kyllä siinä joku ihan muu painaa kuin se, että mies saa naisen sukat pyörimään jaloissa niin villisti.