Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada parisuhde, jos on täysin kokematon melkein kolmekymppinen mies?

Mies29
11.07.2016 |

Olen vähän vaille kolmekymppinen neitsyt ja täysin seurustelukokematon mies. En ole harrastanut seksiä enkä seurustellut ikinä, sillä olen nuorempana ollut todella ujo, epäsosiaalinen ja masentnut ja halunnut keskittyä kouluun ja työn tekoon. Satunnainen seksikään ei oikein kiinnosta minua. Nyt minulla pyyhkii ihan hyvin, on vakiduuni, kavereita jne. Mutta parisuhdetta en ole ikinä onnistunut saamaan, vaikka miten olen yrittänyt tai ollut yrittämättä. Parikin kertaa on käynyt niin, että kun hyvin edennyt tapailu on edennyt siihen pisteeseen missä aletaan puhua suhteista yms henkevistä asioista naiset ovat kummasti pistäneet täysin hyvin alkaneet jutut poikki, kun olen kertonut heille kokemattomuudestani. Eivät tietenkään ole maininneet syyksi kokemattomuuttani mutta olen ihan varma että juuri siksi he ovat panneet poikki.

Onko minun juna jo mennyt vai miten minä voisin sitten saada suhteen? En tahtoisi sentään ihan kokemattomana neitsyenä kuolla, ja halauaisin myös perustaa perheenkin jossain vaiheessa. Mies29

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kokemattomuus ei olisi mikään este. Itsellä on ollut muutama parisuhde, mutta mitään pysyvää ei tunnu löytyvän. Mistä löytäisi sellaisen miehen, jota kiinnostaisi oikeasti parisuhde, eikä vain seksi?

Mistä minut sitten löytää? No kaikkialta muualt paitsi baarista. Käyn töissä, kirjastossa, uimassa, ruokakaupassa jne. Käytän myös nettideittipalvelua ja mielestä rehellisyys on siellä iso plussa :) 

Laita spoststisi tänne ja katso joskos joku av-mamma nappaa kiinni :)

N30

Vierailija
62/69 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo en alkais uudestaan kokemattoman kanssa, koska mun suuri rakkaus just jätti mut yhtenä syynä, että haluaa kokeilla muitakin naisia. Ja siis oli aika kokematon ennen ku tavattiin. Ei kiitos !!!

No se ei varmaankaan ollut se ainut syy, tai edes oikea syy. Antoi vaan helpon selityksen, kun ei viitsinyt olla rehellinen. "Ei se susta johdu vaan musta" -klisee.

Voi herranjumala ei todellakaan oo noin. Koska hän on rehellinen ihminen. Sää oot näköjään tommonen katkera paska ja tykkääjät ! Vitun ääliö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi itsellesi aiemmin samassa tilanteessa ollut nainen. Minulla pyyhkii surkean nuoruuden jälkeen hyvin, mutta nyt 26-vuotiaana olen friikki miehille. Ei aiempia parisuhteita, ei seksikokemusta. Arvostan rehellisyyttä ja haen parisuhdetta, joten valehteleminen tuntuisi pahalta.

Vierailija
64/69 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena vastaavanlaisessa tilanteessa olen tullut siihen tulokseen, että jos en kelpaa tälläisenä ihmisenä niin sitten en kelpaa. En jaksa sellaista parisuhdetta, jossa joutuisin esittämään jotain muuta kuin mitä olen. Eihän sellaisesta kuitenkaan pidemmän päälle voisi tulla mitään.

Vierailija
65/69 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena vastaavanlaisessa tilanteessa olen tullut siihen tulokseen, että jos en kelpaa tälläisenä ihmisenä niin sitten en kelpaa. En jaksa sellaista parisuhdetta, jossa joutuisin esittämään jotain muuta kuin mitä olen. Eihän sellaisesta kuitenkaan pidemmän päälle voisi tulla mitään.

Naisena et kelpaa kokemattomana? Käy lukemassa se seksikumppani ketju ja katso miten seksikumppanien määrät menee miesten ja naisten välillä. Kokemattomia miehiä on paljon enemmän, mitä vastaavanlaisia naisia. Harmi, että olen sellainen joita on enemmän :(

Vierailija
66/69 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
67/69 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni oli 32-vuotias, kun tutustuimme eikä hänellä ollut yhtään seurustelusuhdetta takana. Seksikin oli hyvin vieras asia. Itse ajattelen niin, että jokatapauksessa uudessa parisuhteessa opetellaan kaikki yhdessä - kommunikaatio, tapa olla, läheisyys ja seksi. Ihan kaikki. Niin, että miksi se olisi turn-off, jos miehelläni ei ole kokemusta? Itselläni on, eikä se aina ole hyväksi. Minulla on enemmän haavoja, jotka esiin tullessaan ovat käsittämättömiä oikkuja tai hullunkurista käytöstä. Ja tätä siis mieheni täytyi kestää, koska minulla OLI kokemusta. Vastavuoroisesti voin hyvin kestää sen, että kommuniaation etsiminen ja löytäminen tai seksin opettelu kestää hetken kauemmin tai että tahti oli joissakin asioissa hitaampi - ihan vain, että miehenikin ehti mukaan. 

Toisaalta...itse jouduin mieheni nappaamaan. Hän ei ikinä olisi aloitetta tehnyt, vaikka kiinnostus oli melko selvä. Vinkkinä sinulle ole rehellinen ja aito, sano, että kiinnostaa, älä myöskään peittele kokemattomuuttasi, se tulee kuitenkin ilmi jossain kohtaa. Ja sitä paitsi ansaitset ihmisen, joka haluaa sinut juuri sellaisena kuin olet. 

Vierailija
68/69 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano olleesi uskovainen nuorena ja siksi vältelleesi kiusausta? ;)

Vierailija
69/69 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän, että itse nuoruudessani kiinnostukseni lopahti yhden miehen kohdalla, kun hän kertoi,

ettei ole harrastanut aikasemmin seksiä eikä juurikaan seurustellut. En osaa tarkalleen sanoa, miksi kiinnostukseni lopahti täysin. Ehkä silloin ajattelin, että "en jaksa alkaa opettaa kaikkea toiselle". Ehkä tuntui jotenkin "tyhmältä" olla siten, että nainen (eli minä) olisin ollut "opettajana" ja mies se "heikompi, oppilaana oleva". Näin siis ajattelin silloin ja nyt ymmärrän, ettei se välttämättä juuri niin mustavalkoista olisi. Enhän koskaan tiedä, kuinka hyvä "sänkyjen valtias" miehestä olisi kuoriutunut? 

Nykyään (olen 28v) ajattelen siten, että toimin silloin väärin. Enää en toimisi samoin. Tsemppiä sinulle ap. Kirjoituksesi perusteella sinulla näyttää olevan monikin asia elämässäsi hyvin. Oletkin varmaan jo kokeillut erilaisia nettineittailuja? (En nyt tarkoita mitään tinderiä, missä ymmärtääkseni ollaan vaan seksin perässä?!) Olisiko ystävilläsi jotain illanistujaisia tms.? :) Tsemppiä sinulle! 

Mistä ne kokeneet miehet olisivat mitään oppineet? Suurin osa naisista ei puhu seksiongelmista miehelle mitään vaan odottaa että mies osaa automaattisesti kaiken.Kokeneella miehellä voi olla tämä sama juttu sadan naisen kanssa.