Mistä saan 200€ loppu viikkoon menessä?
Tarvitsen todella kipeästi loppu viikkoon mennessä 200€.
Tililläni on juuri sen verran että selviän seuraavaan palkkapäivään, joten sieltä en voi ottaa.
Minulla on tori.fi myynnissä upouusi takki josta saisin tuon summan ja uskoin sen saavani myytyä, mutta näyttää huonolta.
Kenelläkään ideoita? Olen lomalla joten aikaa kyllä on.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Minkä merkkinen takki?
Helly Hansen
Vierailija kirjoitti:
Minkä merkkinen takki?
Helly Hansen w offshore race
Minä myös ehdotan vivus.fi:tä. Rahat tulee muutamassa minuutissa tilille ja uudelle asiakkaalle ensimmäinen laina on "ilmainen", eli jos vippaat 200€, maksat myös takaisin 200€. Eräpäivänkin voit valita itse ja laittaa sinne loppukuulle palkkapäivälle sen, maksat heti pois kun saat rahaa.
Ja kun joku epäili, että tässä olisi jotain epärehellistä: tarkoituksena on saada uusia asiakkaita vippikoukkuun. Ovat kovia tarjoamaan vivuksella eräpäivän siirtoa, josta saavat enemmän voittoa per laina. (Tyyliin otat 100€ vippiä, kuukauden laina-ajalla -> takaisinmaksuerä olisi vaikka 175€, et pysty maksamaan vippiä sovittuna eräpäivänä -> maksat sovitun eräpäivänsiirtosumman, esim 25€ ja siirrät eräpäivää kuukaudella -> kuukauden päästä maksat 175€. Eli vippifirma saa 200€ 175€:n sijasta.)
Mutta juu ap, jos tarvitset vain yhden kerran vipin, ota vivuksesta. Mutta sen jälkeen älä enää koskaan ota vippiä, mistään firmasta.
Pyydä mieheltä ja jos ei ole, myy pimppaa.
Jos takki ei mene kaupaksi, myy jotain muuta FB-kirppuksellä. Jokaisen kotoa löytyy jotain, mitä ei tarvitse. Astioita? Koriste-esineitä?
Jos olet laittanut takin vasta tänään myyntiin, niin malta nyt hetki, kyllä sen varmasti joku vielä ostaa!
Vierailija kirjoitti:
Jos olet laittanut takin vasta tänään myyntiin, niin malta nyt hetki, kyllä sen varmasti joku vielä ostaa!
Ollut jo myynnissä mutta nyt uusittu. Kyselyjä tullut pari mutta eivät malttaneet odottaa ettäsaavun reissusta
Jos mahdollista vie korut panttilainaamoon, ennekuin otat jotain pikavippejä. Maksat heti, kun saat rahat. Itse olen kerran käyttänyt tätä pakkotilanteessa ja hyvin toimi.
Täytyy olla täysidiootti, joka ostelee 500 euron takkeja ja kuitenkin ei pärjää edes normipalkalla. Mihin heräteostokseen rahat menee nyt?
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla täysidiootti, joka ostelee 500 euron takkeja ja kuitenkin ei pärjää edes normipalkalla. Mihin heräteostokseen rahat menee nyt?
En ole missään vaiheessa sanonut että olen takin itse maksanut! Ja tulen palkallani loistavasti toimeen mutta nyt ollut palkatta matkoilla useamman kuukauden ja pärjäisin palkkapäivään kyllä ilman tätä yllättävää menoa!
Miksi pitää arvostella toisten rahan kulutusta? Toisten mielestä on ihan ok pistää rahaa palamaan matkustamiseen varsinkin nuorena kun vanhemmat ovat vielä pelastamassa. Tässäkään tapuksessa ap ei pyysä keneltäkään rahaa vain koska on tylsä vaan on valmis tekemään sen eteen jotain, kuten luopumasn takista jolle ei muuten ole käyttöä. Oli raha tilanne mikä tahansa niin eikö olisi juuri hyvä myydä takki joka tapauksessa eteenpäin?
Ihan oikeasti teillä joilla useita tuhansia tilillä säästössä ja torutte ap:ta niin ei teilläkään varmasti ollut parin kympin kieppeillä raha asiat yhtä hyvin kuin nyt!
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää arvostella toisten rahan kulutusta? Toisten mielestä on ihan ok pistää rahaa palamaan matkustamiseen varsinkin nuorena kun vanhemmat ovat vielä pelastamassa. Tässäkään tapuksessa ap ei pyysä keneltäkään rahaa vain koska on tylsä vaan on valmis tekemään sen eteen jotain, kuten luopumasn takista jolle ei muuten ole käyttöä. Oli raha tilanne mikä tahansa niin eikö olisi juuri hyvä myydä takki joka tapauksessa eteenpäin?
Ihan oikeasti teillä joilla useita tuhansia tilillä säästössä ja torutte ap:ta niin ei teilläkään varmasti ollut parin kympin kieppeillä raha asiat yhtä hyvin kuin nyt!
Jep iso osa ihmisistä elää palkasta toiseen kun ei ole mistä säästää. Pitääkö sitä vielä torua vaikka ei ole teiltä pois??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole missään vaiheessa sanonut että olen takin itse maksanut! Ja tulen palkallani loistavasti toimeen mutta nyt ollut palkatta matkoilla useamman kuukauden ja pärjäisin palkkapäivään kyllä ilman tätä yllättävää menoa!
Tässä maassa on ihan oikeasti köyhiä ja sitten ap, joka on vain älyn puolesta vähävarainen. Lifestaili kuulostaa hyttyssarjan tekijältä. Eikös pappa betala?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä maassa on ihan oikeasti köyhiä ja sitten ap, joka on vain älyn puolesta vähävarainen. Lifestaili kuulostaa hyttyssarjan tekijältä. Eikös pappa betala?
En ihan ymmärrä viestiäsi, mutta en ole köyhä enkä ole niin missään välissä väittänytkään. Minulla on asuntosäästötili hyvällä mallilla, hyvä palkkainen työ ja saan lisäksi vielä tukea vanhemmilta, MUTTA nyt olen tehnyt huonoja taloudellisia päätöksiä ja pistin rahaa palamaan reissussa, eikä rahaa tullut lisää reissun aikana mistään. Seuraavaan palkkapäivään on parisen viikkoa ja sitten tilanne on taas ok.
Nyt kiire saada tuo raha (olen maksanut jo osan itse mutta tuo osa uupuu). Minulla ei ole vuokran lisäksi oikeastaan mitään menoja mutta käyttötilillä ei ole kuin päälle satanen jolla pitäisi elää loppu kuukausi. Ei tuottaisi ongelmia ilman tätä 200e tarvetta. Ja 200e on vain osa alkuperäisestä rahareiästä. Olen siis jo suurimman osan maksanut. Kyseessä on yli tuhannen euron meno erä.
En pyytänyt ketään arvostelemaan rahan käyttöäni. Tiedostan kyllä että en ole tehnyt hyviä taloudellisia päätöksiä mutta selviän kyllä. Joudun sitten pyytämään rahat vanhemmiltani, mutta vältän sitä viimeiseen saakka jos vain vain tehdä jotain niiden rahojen eteen itse! Kuten myydä takin jota en käyttäisi muutenkaan.
Mistä ihmeestä on revitty tuo hinta tuolle takille? Katselin netin vaateliikkeitä ja tuon merkkinen takki maksaa max 200e ja nyt takit joka paikassa alehinnoin eli ei edes sitä. Ostanko uuden vai ylihintaan käytetyn jostain kirpparilta? Vaikeaa todellakin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärrä viestiäsi, mutta en ole köyhä enkä ole niin missään välissä väittänytkään. Minulla on asuntosäästötili hyvällä mallilla, hyvä palkkainen työ ja saan lisäksi vielä tukea vanhemmilta, MUTTA nyt olen tehnyt huonoja taloudellisia päätöksiä ja pistin rahaa palamaan reissussa, eikä rahaa tullut lisää reissun aikana mistään. Seuraavaan palkkapäivään on parisen viikkoa ja sitten tilanne on taas ok.
Nyt kiire saada tuo raha (olen maksanut jo osan itse mutta tuo osa uupuu). Minulla ei ole vuokran lisäksi oikeastaan mitään menoja mutta käyttötilillä ei ole kuin päälle satanen jolla pitäisi elää loppu kuukausi. Ei tuottaisi ongelmia ilman tätä 200e tarvetta. Ja 200e on vain osa alkuperäisestä rahareiästä. Olen siis jo suurimman osan maksanut. Kyseessä on yli tuhannen euron meno erä.
En pyytänyt ketään arvostelemaan rahan käyttöäni. Tiedostan kyllä että en ole tehnyt hyviä taloudellisia päätöksiä mutta selviän kyllä. Joudun sitten pyytämään rahat vanhemmiltani, mutta vältän sitä viimeiseen saakka jos vain vain tehdä jotain niiden rahojen eteen itse! Kuten myydä takin jota en käyttäisi muutenkaan.
Alkoi kiinnostaa, että mikähän mahtaa olla tämä yli tonnin menoerä. Kauneusleikkaus, merkkilaukku/kengät, Applen tietokone vai jotain muuta, mihin ap:lla ei todenllisuudessa ole varaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellista ininää sinulta.
Miten se tekee ihmisestä idiootin, jos hänellä on varakkaat vanhemmat? Ei minullakaan ollut parikymppisenä mitään tarvetta säästää, vararahastoni nimi oli isä.
AP kertoi, että tämän menon haluaa salata vanhemmilta, siksi ei pyydä heiltä. Minusta kuulostaa, että mitään todellista hätää hänellä ei rahan suhteen ole.
En saa ruokakuluista millään pihistettyä 200e. Minulla on kaapit täynnä ruokaa ja hyvä kun tarvitsee käydä kaupassa seuraavaan pariin viikkoon.