Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saan 200€ loppu viikkoon menessä?

Vierailija
11.07.2016 |

Tarvitsen todella kipeästi loppu viikkoon mennessä 200€.
Tililläni on juuri sen verran että selviän seuraavaan palkkapäivään, joten sieltä en voi ottaa.
Minulla on tori.fi myynnissä upouusi takki josta saisin tuon summan ja uskoin sen saavani myytyä, mutta näyttää huonolta.
Kenelläkään ideoita? Olen lomalla joten aikaa kyllä on.

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla täysidiootti, joka ostelee 500 euron takkeja ja kuitenkin ei pärjää edes normipalkalla. Mihin heräteostokseen rahat menee nyt?

En ole missään vaiheessa sanonut että olen takin itse maksanut! Ja tulen palkallani loistavasti toimeen mutta nyt ollut palkatta matkoilla useamman kuukauden ja pärjäisin palkkapäivään kyllä ilman tätä yllättävää menoa!

Tässä maassa on ihan oikeasti köyhiä ja sitten ap, joka on vain älyn puolesta vähävarainen. Lifestaili kuulostaa hyttyssarjan tekijältä. Eikös pappa betala?

En ihan ymmärrä viestiäsi, mutta en ole köyhä enkä ole niin missään välissä väittänytkään. Minulla on asuntosäästötili hyvällä mallilla, hyvä palkkainen työ ja saan lisäksi vielä tukea vanhemmilta, MUTTA nyt olen tehnyt huonoja taloudellisia päätöksiä ja pistin rahaa palamaan reissussa, eikä rahaa tullut lisää reissun aikana mistään. Seuraavaan palkkapäivään on parisen viikkoa ja sitten tilanne on taas ok.

Nyt kiire saada tuo raha (olen maksanut jo osan itse mutta tuo osa uupuu). Minulla ei ole vuokran lisäksi oikeastaan mitään menoja mutta käyttötilillä ei ole kuin päälle satanen jolla pitäisi elää loppu kuukausi. Ei tuottaisi ongelmia ilman tätä 200e tarvetta. Ja 200e on vain osa alkuperäisestä rahareiästä. Olen siis jo suurimman osan maksanut. Kyseessä on yli tuhannen euron meno erä.

En pyytänyt ketään arvostelemaan rahan käyttöäni. Tiedostan kyllä että en ole tehnyt hyviä taloudellisia päätöksiä mutta selviän kyllä. Joudun sitten pyytämään rahat vanhemmiltani, mutta vältän sitä viimeiseen saakka jos vain vain tehdä jotain niiden rahojen eteen itse! Kuten myydä takin jota en käyttäisi muutenkaan.

Kerroit, että sinulla on kaapit täynnä ruokaa ja että tuo 200€ ei mene mihinkään materiaan.

Niin?

Niin, että miksi niitä ruokarahoja sitten ei voi käyttää?

Vierailija
102/106 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.tori.fi/uusimaa/Kayttamaton_Helly_Hansen_W_Offshore_takki_28…

Vai tämmöistä se Johanna myy... ei mene kaupaksi tuolla hinnalla.

Minä ostaisin heti, jos koko olis L.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelisin että ap on menossa alemyynteihin ja siksi tarvitsee rahaa.... vaikuttaa että ostelu ja tulot ei ole oikein balanssissa

Vierailija
104/106 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

asiakas1 kirjoitti:

jos olet nainen onhan sinulla oma pankki ( asiakas1)

joo näitä ilmotuksia turha laitella, asiattomia ja ei todellakaan näin kamala tilanne ole päällä.....

No mut se on tunnin setti ja 200 € on sinun ;)

Vierailija
105/106 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvelisin että ap on menossa alemyynteihin ja siksi tarvitsee rahaa.... vaikuttaa että ostelu ja tulot ei ole oikein balanssissa

Mitä sitten jos näin olisikin? Olisiko se sinulta pois?

Vierailija
106/106 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reissussa kuukausia ilman luottokorttia? Aika paksua.

En ole ap, mutta kyllä mun poikaystävä on matkustellut puolikin vuotta maailmaa ristiin rastiin pelkällä Visa Electronilla. Sillä pystyy varaamaan hotellit ja muut siinä missä luottokortillakin. Aurin vuokraus taitaa olla ainoita asioita jotka ei onnistu

Auton vuokraus voi onnistua käteispantilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä