Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä? Ettekö te pidä Ronaldosta?

Vierailija
11.07.2016 |

Nyt tuli ihmetys.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä pidän :)

Vierailija
2/32 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hänestä pitäisi erityisemmin pitää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei hänestä tietenkään pakko ole pitää, mutta... eihän sitä voi olla pitämättä!

Vierailija
4/32 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän nyt kun olen vähän enemmän seurannut hänen uraansa. Aiemmin pidin ärsyttävänä kukkoilijana. Onhan hän sitäkin, mutta niin paljon muutakin. Kun on yksi maailman parhaista, ja tekee paljon hyväntekeväisyyttä, mun puolesta saakin kulkea vähän takki auki.

Vierailija
5/32 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei hänestä tietenkään pakko ole pitää, mutta... eihän sitä voi olla pitämättä!

Voi olla. Minun mielestäni hän on hieman maitopartainen, yhdentekevä tyyppi.

Vierailija
6/32 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkoon vaikka piimäparta, mutta jotain erikoista hänestä säteilee.

Vierailija
7/32 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onneksi me kaikki pohjimmiltamme tiedämme, että hän ei ole.

Sen sijaan sinä maailman parasta jalkapalloilijaa nittifoorumilla yhdentekeväksi ja maitopartaiseksi haukkuva mitättömyys on kyllä varmasti juuri sitä.

Vierailija
8/32 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portugalin Antti Tuisku

Vierailija
9/32 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onneksi me kaikki pohjimmiltamme tiedämme, että hän ei ole.

Sen sijaan sinä maailman parasta jalkapalloilijaa nittifoorumilla yhdentekeväksi ja maitopartaiseksi haukkuva mitättömyys on kyllä varmasti juuri sitä.

Minulle hän on ihan yhdentekevä - minua ei heilauttaisi mihinkään suuntaan se, että Ronaldoa ei olisi olemassa ollenkaan. Miksi tämä asia kiusaa sinua? Vai...tekeekö Ronaldon fanittaminen sinusta Ei-Mitättömyyden?

10/32 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki jalkapalloa seuraavat tiedä, että Ronaldo jakaa kovasti mielipiteet. Eikä se tarkoita sitä, etteikö hänen saavutuksiaan arvostettaisi.

Vierailija
11/32 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kyllä kiinnosta pätkääkään. Ei ole minun makuuni, en pidä jalkapalloa tärkeänä ylipäänsä enkä ihaile miljonäärejä.

Vierailija
12/32 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukkueessa oli monta komeampaa miestä. Ainoa motiivini katsoa pallon potkimista

Vierailija
13/32 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella tyrmistynyt kuinka suorastaan vihamielisiä kommentteja täällä on Ronaldosta! Aivan kuin hän olisi jotain kamalaa ihmisenä tehnyt!

Itse arvostan häntä suuresti. Lahjakas pelaaja ja vielä niin hyvännäköinenkin <3

En ketään lähtisi haukkumaan kuten täällä av:lla paitsi rikollisia.

Vierailija
14/32 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka Ronaldo? Mistä aiheesta on kyse, onko nobelisti?

Vierailija
15/32 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Portugalin Antti Tuisku

pikemminkin portugalin keekki

Vierailija
16/32 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yhdentekevä mulle enkä ole ikinä pitänyt mitenkään ihmeellisenä jalkapalloilijana vaan tyyppinä joka odottaa että muut luovat tilanteen ja syöttävät. Maalin osaa kyllä tehdä eikä siihen ole kaikista.

Eilisessä pelissä asenteeni hieman muuttui, ei pelillisesti vaan siitä kuinka toimi kapteenina ja kävi tsemppaamassa muita pelaajia. Siitä pisteet...

Vierailija
17/32 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en voi sietää noita miehiä jotka kuulemma ovat homoja mutta elävät kaksoiselämää, hyväksikäyttäen jotain mallinaisia, mutta eivät koskaan vie vihille heitä. Pilaavat sen naisen koko elämn tuola pelillään. EIkerro naiselle totuutta etä on homo, jotta nainen voisi etsiä toisen miehen jooka menee naimisin hänenkanssan. George Clooney, Leonardo DIcaprio. ym...naisia on muttei koskaan avioliittoa, lapsia.

niin ja varasti sen lapsen siltä tarjoilijalta. Osti siis ihmisen. Ihmiskauppaa, kansainvälistä lapsi traffikointia.Ei anna lapsen nähdä äitään eikä edes kerro lapselle kuka se on. 

Vierailija
18/32 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronaldo on ällöpylly. 

Vierailija
19/32 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin tulin sanomaan, että siinä on samaa ällöä kuin Cheekissa. Sitä nätinpojan ylimielisyyttä. Toki Ronaldolla on sentään jotain lahjojakin.

Vierailija
20/32 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella tyrmistynyt kuinka suorastaan vihamielisiä kommentteja täällä on Ronaldosta! Aivan kuin hän olisi jotain kamalaa ihmisenä tehnyt!

Itse arvostan häntä suuresti. Lahjakas pelaaja ja vielä niin hyvännäköinenkin <3

En ketään lähtisi haukkumaan kuten täällä av:lla paitsi rikollisia.

Kuka häntä täällä on haukkunut? Jotkut nyt eivät piittaa pallonpotkijoista, vaikka nämä olisivat lahjakkaitakin, joten on ihan sama, onko Ronaldoa vai eikö ole Ronaldoa.

Kuinka teini muuten pitää olla, jotta arvostaa ihmisiä hyvännäköisyyden perusteella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi