Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä? Ettekö te pidä Ronaldosta?

Vierailija
11.07.2016 |

Nyt tuli ihmetys.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap palaa rikospaikalle. Siis ei se, että Ronaldoa arvostaisin hyvännäköisyyden perusteella, onhan hän toki sitä, mutta ei varsinaisesti omaan makuuni. Hän vain on... taianomainen. Ja nobelisti ei ole, nekin tiedän!

Vierailija
22/32 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän pitää liikaa itsestään, riittäköön se hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 10v hänen uraa sivusta seuranneena: en pidä hänestä yhtään!

Vierailija
24/32 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronaldo on draama queen. 

Vierailija
25/32 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan. Huippu-urheilija. Mutta ei niin hyvää etteikö jotain huonoakin. Sääilittävä filmaaja ja itkupilli.

Vierailija
26/32 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Jalkapallo ei kiinnosta.

Vierailija
27/32 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella tyrmistynyt kuinka suorastaan vihamielisiä kommentteja täällä on Ronaldosta! Aivan kuin hän olisi jotain kamalaa ihmisenä tehnyt!

Itse arvostan häntä suuresti. Lahjakas pelaaja ja vielä niin hyvännäköinenkin <3

En ketään lähtisi haukkumaan kuten täällä av:lla paitsi rikollisia.

AV:lla fanitetaan Messiä. Kitukasvuista, tatuoitua, menninkäisen näköistä verohuijaria joka on nyt jo oikeudessakin petoksista tuomittu. Täällä kun todisteltiin veropetosjuttujen olevan pelkkää paanettelua. Mammat siis samaistuvat Messiin koska miehensä muistuttavat tuota rumaa konnaa, paitsi pankkitilin osalta.

Vierailija
28/32 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt jokainen huomaa, että on huomionhakuinen draamaqueen. Itkee kuin pikkulapsi koko ajan jotta saa huomiota. Minua ei vaan innosta tuollaiset epämiehekkäät tyypit, heissä on jotain iljettävää. Taitava jalkapalloilija varmaan on, sitä en kiellä. Mutta tyyppinä epämiellyttävä, en ihmettele yhtään että jakaa mielipiteet.

Vierailija
29/32 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahtuisi Suomen maajoukkueeseen. Olisi kolmosdivaritasoa taidoiltaan. Suurin saavutus taitaa olla kun perhonen laskeutui otsaan.

Vierailija
30/32 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todella tyrmistynyt kuinka suorastaan vihamielisiä kommentteja täällä on Ronaldosta! Aivan kuin hän olisi jotain kamalaa ihmisenä tehnyt!

Itse arvostan häntä suuresti. Lahjakas pelaaja ja vielä niin hyvännäköinenkin <3

En ketään lähtisi haukkumaan kuten täällä av:lla paitsi rikollisia.

AV:lla fanitetaan Messiä. Kitukasvuista, tatuoitua, menninkäisen näköistä verohuijaria joka on nyt jo oikeudessakin petoksista tuomittu. Täällä kun todisteltiin veropetosjuttujen olevan pelkkää paanettelua. Mammat siis samaistuvat Messiin koska miehensä muistuttavat tuota rumaa konnaa, paitsi pankkitilin osalta.

Mä ainakin myönnän, että Messi on hot. Ei ulkonäön tai pankkitilin takia. Hän on vaan tajuttoman hyvä pelaaja. Vaikkei tähän mitenkään liity niin oma mieheni on 190cm viikinki :)

Vierailija
31/32 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse en voi sietää noita miehiä jotka kuulemma ovat homoja mutta elävät kaksoiselämää, hyväksikäyttäen jotain mallinaisia, mutta eivät koskaan vie vihille heitä. Pilaavat sen naisen koko elämn tuola pelillään. EIkerro naiselle totuutta etä on homo, jotta nainen voisi etsiä toisen miehen jooka menee naimisin hänenkanssan. George Clooney, Leonardo DIcaprio. ym...naisia on muttei koskaan avioliittoa, lapsia.

niin ja varasti sen lapsen siltä tarjoilijalta. Osti siis ihmisen. Ihmiskauppaa, kansainvälistä lapsi traffikointia.Ei anna lapsen nähdä äitään eikä edes kerro lapselle kuka se on. 

Ettekö alapeukuttajat halua uskoa totuutta?!

Nykyään Ronaldo ei taida kuitenkaan enää kierrättää malleja vaan on avoimesti bromance-suhteessa Marokon komistuksensa kanssa.

Lapsensa tosiaan OSTI lapsen äidiltä sopimuksella, jossa äidillä ei ole mitään oikeuksia :(

T: toinen asiasta tietävä.

Vierailija
32/32 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Ronaldon sisar on sekaisin kuin seinäkello, jos sitä julkisuuteen antamaansa jeesus-vertausta ajattelee. Toisaalta, siinä lausumassa kiteytyy se kaikki kummastus ja ihmettely, jota minulla on noita latinalaismerikkalaisia katolilaisia kohtaan. Ei jummärrä, ei jummärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi