Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Himo iski! Mistä sais pelkkiä ananas juhlapöydän konvehteja?

Vierailija
10.07.2016 |

Se on niistä paras enkä siis haluais ostaa 4 kpl takia koko rasiaa.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uu Lidlistä ostin paketin tummalla suklaalla kuorrutettuja ananaksia. Ananaspalat eivät ole kuivia, vaan ovat jotenkin käsitelty sokeriliemellä. Trust me, näitä kannattaa kokeilla, jos tykkää noista konvehdeista! Ovat vegaanisia, ja en ole varma myydäänkö niitä vain vegeviikkona.. Paketti on sellainen litteä pahvipoksi, suklaalevyn muotoinen.

Vierailija
42/53 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uu Lidlistä ostin paketin tummalla suklaalla kuorrutettuja ananaksia. Ananaspalat eivät ole kuivia, vaan ovat jotenkin käsitelty sokeriliemellä. Trust me, näitä kannattaa kokeilla, jos tykkää noista konvehdeista! Ovat vegaanisia, ja en ole varma myydäänkö niitä vain vegeviikkona.. Paketti on sellainen litteä pahvipoksi, suklaalevyn muotoinen.

Tänään ostin itse lidlistä. Deluxe-valikoiman "candied pineapple coated in dark chocolate". Taisi olla jouluherkkujen joukossa. Mutta siis... nämä ovat aivan ihania! Tyydyttivät ananaskonvehtihimoni. Vahva suositus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota ruususuklaata ovat monet kaivanneet, eikö se ollut hellaksen? saiskohan sitä millään keinolla takaisin..

44/53 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat nykyään minunkin suosikkejani. Lapsena tykkäsin eniten pehmyttoffeesta eli siitä kukkakuvioisesta, mutta olen kyllästynyt niihin, kun niitä saa joka paikasta. Joten ehkä on vain hyvä, että ananaksia ei saa?

Tosin ananaskonvehdissa pidin enemmän siitä vanhasta ulkonäöstä eli ristikkopintaisesta. 

Vierailija
45/53 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

parasta olisi rasia jossa olisi wienernougata ananas ja kirsikkakonvehteja.

Vierailija
46/53 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt niitä saa 😁

Vierailija
47/53 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt niitä saa 😁

Vierailija
48/53 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitä saa omana rasianaan. Kiitos Panda! <3

Parhaalta se tosin maistui sen muotoisena kuin muinoin, punosmainen suklaakansi, mutta on tämä muoto parempi kuin konvehtirasioissa pitkään ollut uudistettu muoto.

Mun inhokki konvehtirasioissa on minttusuklaa, joka on tummasta suklaasta, ne jää yleensä viimeiseksi ja syömättä.

Vierailija
49/53 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääkö joku oikeasti niistä?

Vierailija
50/53 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaalta se tosin maistui sen muotoisena kuin muinoin, punosmainen suklaakansi, mutta on tämä muoto parempi kuin konvehtirasioissa pitkään ollut uudistettu muoto.

Mun inhokki konvehtirasioissa on minttusuklaa, joka on tummasta suklaasta, ne jää yleensä viimeiseksi ja syömättä.

Aika hassua, minä taas pidän vähiten ananaskonvehdista ja eniten tummasta minttusuklaakonvehdista 😂 Mutta olen iloinen ananas suklaa fanien puolesta, että nyt ananaskonvehteja saa omassa rasiassaan 😊

Vierailija
51/53 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ananaskonvehtirasiat kaupassa!Ostin jo yhden, ihan on hyviä vaikkei enää samanlaisia kuin kultaisella 90-luvulla.

Vierailija
52/53 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hassua, minä taas pidän vähiten ananaskonvehdista ja eniten tummasta minttusuklaakonvehdista 😂 Mutta olen iloinen ananas suklaa fanien puolesta, että nyt ananaskonvehteja saa omassa rasiassaan 😊

Mä oon vielä kummallisempi ku te, mun 2 lempparia Pandan konvehtirasiassa on noi molemmat, minttusuklaa ja ananas! Kaikki muut sais jättää pois!😅😅😂

Nyt ostin noita ananaskonvehteja omassa rasiassaan, hyviä ovat, ei palmuöljyä!😋

Vierailija
53/53 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on kans mun lemppareita ananas ja minttu 😋 Syön ne aina ensimmäisenä ja muut maut ei kyllä kiinnosta niin paljoo. Mahtavaa että ananasta saa nyt omassa rasiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi