Himo iski! Mistä sais pelkkiä ananas juhlapöydän konvehteja?
Se on niistä paras enkä siis haluais ostaa 4 kpl takia koko rasiaa.
Kommentit (53)
Tule joka Joulu minun luokseni. Minulta nuo lentävät aina roskiin.
Irtokarkkihyllyllähän näitä on ollu, ihan Prismassa.
Mä inhoan melkein kaikkia Pandan konvehteja, mutta varsinkin minttua ja ananasta. Fazerin konvehdit on niin paljon parempia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan täällä ole :( Ei, vaikka asun Jyväskylässä, johon Vaajakoski (Pandan koti) on kuulunut jo muutamia vuosia.
Ennen oli ruusu suklaa ja 20€ maksava jätti levyt eikö oo enää?? Missä mansikkarakeet . Lakritsa piippuja ei näy . Ananaskarkkia oli. Alepat myy sekundaa siis kakkoslaatua siksi halvempi hinta.
Takaisin heti kirjoitti:
Ennen oli ruusu suklaa ja 20€ maksava jätti levyt eikö oo enää?? Missä mansikkarakeet . Lakritsa piippuja ei näy . Ananaskarkkia oli. Alepat myy sekundaa siis kakkoslaatua siksi halvempi hinta.
Lakupiiput kiellettiin, koska joku "älykäs" aikuinen keksi, että ne houkuttelevat lapsia tupakoimaan :D:D Ja tämä ei ollut minun keksimäni juttu, vaan valitettavasti totta.
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoan melkein kaikkia Pandan konvehteja, mutta varsinkin minttua ja ananasta. Fazerin konvehdit on niin paljon parempia.
Ananas sinulle pitäis hivuuttaa aunukseen moisen ulostulon myötä - HÄPEÄ!
Laita vauvapalstalle keräys jouluaaton jälkeen. Ananas ja kirsikkasuklaat ovat niin pahoja, että noin miljoona taloutta lahjoittaa omat suklaansa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan täällä ole :( Ei, vaikka asun Jyväskylässä, johon Vaajakoski (Pandan koti) on kuulunut jo muutamia vuosia.
En ole itsekään ikinä nähnyt yhdessäkään kaupassa. Aika monesta kaupasta olen tässä vuosien varrella tarkastanut useamman kerran. Pääkaupunkiseudulla asun.
Ilmiantakaa kauppa josta olette löytäneet!
Mulla on sama ongelma Maraboun Twist-pussin kanssa. Tykkään tosi paljon niistä marsipaanipötkylöistä ja violetissa käärepaperissa olevista toffeista, muut maut ei kiinnosta. Valitettavasti noita ei ole kuin muutama per pussi. 😥
Laittakaa kaikki ananassuklaafanit Pandalle viestiä, että hopi-hopi ananaskonvehtirasiat tulille. Tulevaksi jouluksi eivät ehdi, mutta seuraavaksi kyllä. Riittävän moni jos toivoo niin eiköhän ne vastaa kysyntään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole itsekään ikinä nähnyt yhdessäkään kaupassa. Aika monesta kaupasta olen tässä vuosien varrella tarkastanut useamman kerran. Pääkaupunkiseudulla asun.
No en ole nyt pariin vuoteen kaupassa käynyt, mutta silloin ennen niitä oli. Pahoittelut väärästä vihjeestä jos niitä ei enää saakaan. Silloin oli myös muita Pandan konvehteja irtokarkkimyynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Takaisin heti kirjoitti:
Lakupiiput kiellettiin, koska joku "älykäs" aikuinen keksi, että ne houkuttelevat lapsia tupakoimaan :D:D Ja tämä ei ollut minun keksimäni juttu, vaan valitettavasti totta.
Näin niitä vielä S-ryhmän kaupassa viime vuonna.
Vai että Fazer parempaa... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ananas sinulle pitäis hivuuttaa aunukseen moisen ulostulon myötä - HÄPEÄ!
Eikö mulla saa olla eriävää makua? Hivuta vaan ananas omaan ryppyreikääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole nyt pariin vuoteen kaupassa käynyt, mutta silloin ennen niitä oli. Pahoittelut väärästä vihjeestä jos niitä ei enää saakaan. Silloin oli myös muita Pandan konvehteja irtokarkkimyynnissä.
Missä kaupungissa? Täällä Jyväskylässä en muista koskaan nähneeni. Pandan konvehdeista irtona on vain suklaacrispiä ja toffeeta, joskus minttua.
Pääseekö lihan himosta siis eroon syömällä ananaskonvehtejä? Se toimii ilmeisesti jarrun lailla ja tulee suhteellisen halvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kaupungissa? Täällä Jyväskylässä en muista koskaan nähneeni. Pandan konvehdeista irtona on vain suklaacrispiä ja toffeeta, joskus minttua.
Tampereella, ja muistaakseni useammassakin kaupassa.
Voi kun Pandan ananaskonvehti olisi vielä se vanhanmallinen suorkaide, jossa oli ruudukko päällä. Jotain oleellista muuttui maussa samalla kun ulkonäköä muutettiin, ei ole ananaskonvehti niin ihana kuin ennen oli. Alkoivatko käyttää sitten jotain halvempia ja huonompia raaka-aineita samalla, kun muuttelivat konvehtien ulkonäköä...
Mulle kelpaa kyllä pahemman puutteessa koko rasia, mutta kyllä ensisijaisesti himooni ottaisin mieluummin seksiä.. Ehehe. Oli huono, mutta oli ihan pakko.