Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Himo iski! Mistä sais pelkkiä ananas juhlapöydän konvehteja?

Vierailija
10.07.2016 |

Se on niistä paras enkä siis haluais ostaa 4 kpl takia koko rasiaa.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa kyllä pahemman puutteessa koko rasia, mutta kyllä ensisijaisesti himooni ottaisin mieluummin seksiä.. Ehehe. Oli huono, mutta oli ihan pakko.

Vierailija
22/53 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule joka Joulu minun luokseni. Minulta nuo lentävät aina roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pure mun ananasta!

Vierailija
24/53 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtokarkkihyllyllähän näitä on ollu, ihan Prismassa.

Vierailija
25/53 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan melkein kaikkia Pandan konvehteja, mutta varsinkin minttua ja ananasta. Fazerin konvehdit on niin paljon parempia.

Vierailija
26/53 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan täällä ole :( Ei, vaikka asun Jyväskylässä, johon Vaajakoski (Pandan koti) on kuulunut jo muutamia vuosia. 

Vierailija
27/53 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli ruusu suklaa ja 20€ maksava jätti levyt eikö oo enää?? Missä mansikkarakeet . Lakritsa piippuja ei näy . Ananaskarkkia oli. Alepat myy sekundaa siis kakkoslaatua siksi halvempi hinta.

Vierailija
28/53 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaisin heti kirjoitti:

Ennen oli ruusu suklaa ja 20€ maksava jätti levyt eikö oo enää?? Missä mansikkarakeet . Lakritsa piippuja ei näy . Ananaskarkkia oli. Alepat myy sekundaa siis kakkoslaatua siksi halvempi hinta.

Lakupiiput kiellettiin, koska joku "älykäs" aikuinen keksi, että ne houkuttelevat lapsia tupakoimaan :D:D Ja tämä ei ollut minun keksimäni juttu, vaan valitettavasti totta. 

Vierailija
29/53 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä inhoan melkein kaikkia Pandan konvehteja, mutta varsinkin minttua ja ananasta. Fazerin konvehdit on niin paljon parempia.

Ananas sinulle pitäis hivuuttaa aunukseen moisen ulostulon myötä - HÄPEÄ!

Vierailija
30/53 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vauvapalstalle keräys jouluaaton jälkeen. Ananas ja kirsikkasuklaat ovat niin pahoja, että noin miljoona taloutta lahjoittaa omat suklaansa sinulle.

Vierailija
31/53 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan täällä ole :( Ei, vaikka asun Jyväskylässä, johon Vaajakoski (Pandan koti) on kuulunut jo muutamia vuosia. 

En ole itsekään ikinä nähnyt yhdessäkään kaupassa. Aika monesta kaupasta olen tässä vuosien varrella tarkastanut useamman kerran. Pääkaupunkiseudulla asun.

Ilmiantakaa kauppa josta olette löytäneet!

Vierailija
32/53 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma Maraboun Twist-pussin kanssa. Tykkään tosi paljon niistä marsipaanipötkylöistä ja violetissa käärepaperissa olevista toffeista, muut maut ei kiinnosta. Valitettavasti noita ei ole kuin muutama per pussi. 😥

Vierailija
33/53 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa kaikki ananassuklaafanit Pandalle viestiä, että hopi-hopi ananaskonvehtirasiat tulille. Tulevaksi jouluksi eivät ehdi, mutta seuraavaksi kyllä. Riittävän moni jos toivoo niin eiköhän ne vastaa kysyntään. 

Vierailija
34/53 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole itsekään ikinä nähnyt yhdessäkään kaupassa. Aika monesta kaupasta olen tässä vuosien varrella tarkastanut useamman kerran. Pääkaupunkiseudulla asun.

No en ole nyt pariin vuoteen kaupassa käynyt, mutta silloin ennen niitä oli. Pahoittelut väärästä vihjeestä jos niitä ei enää saakaan. Silloin oli myös muita Pandan konvehteja irtokarkkimyynnissä.

Vierailija
35/53 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaisin heti kirjoitti:

Lakupiiput kiellettiin, koska joku "älykäs" aikuinen keksi, että ne houkuttelevat lapsia tupakoimaan :D:D Ja tämä ei ollut minun keksimäni juttu, vaan valitettavasti totta. 

Näin niitä vielä S-ryhmän kaupassa viime vuonna.

Vierailija
36/53 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että Fazer parempaa... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ananas sinulle pitäis hivuuttaa aunukseen moisen ulostulon myötä - HÄPEÄ!

Eikö mulla saa olla eriävää makua? Hivuta vaan ananas omaan ryppyreikääsi.

Vierailija
37/53 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole nyt pariin vuoteen kaupassa käynyt, mutta silloin ennen niitä oli. Pahoittelut väärästä vihjeestä jos niitä ei enää saakaan. Silloin oli myös muita Pandan konvehteja irtokarkkimyynnissä.

Missä kaupungissa? Täällä Jyväskylässä en muista koskaan nähneeni. Pandan konvehdeista irtona on vain suklaacrispiä ja toffeeta, joskus minttua. 

Vierailija
38/53 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö lihan himosta siis eroon syömällä ananaskonvehtejä? Se toimii ilmeisesti jarrun lailla ja tulee suhteellisen halvaksi.

Vierailija
39/53 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kaupungissa? Täällä Jyväskylässä en muista koskaan nähneeni. Pandan konvehdeista irtona on vain suklaacrispiä ja toffeeta, joskus minttua. 

Tampereella, ja muistaakseni useammassakin kaupassa.

Vierailija
40/53 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun Pandan ananaskonvehti olisi vielä se vanhanmallinen suorkaide, jossa oli ruudukko päällä. Jotain oleellista muuttui maussa samalla kun ulkonäköä muutettiin, ei ole ananaskonvehti niin ihana kuin ennen oli. Alkoivatko käyttää sitten jotain halvempia ja huonompia raaka-aineita samalla, kun muuttelivat konvehtien ulkonäköä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä