Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Ronaldon poikaystävä ei ole mukana futareiden kuumimmat puolisot -listauksissa?

Vierailija
10.07.2016 |

On minusta kuumempi kuin muut yhteensä.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on tyttöystäviä, poikaystäviä ja lapsikin.

Vierailija
22/60 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pogballe ääni minulta. Hurjan komea, pitkä, kauniit silmät, ranskalainen... Siirryn fantasiaosastolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä David Beckham on se paras futisfantasia. Ne alusasumainokset! Näistä uusista oli pantavan näköinen se Walesin partasuu Bale vai mikä se oli. Saisi minua pukata milloin vain.

Et ole tosissas??Et voi olla..

Vierailija
24/60 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

komea pari :)

Vierailija
25/60 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä David Beckham on se paras futisfantasia. Ne alusasumainokset! Näistä uusista oli pantavan näköinen se Walesin partasuu Bale vai mikä se oli. Saisi minua pukata milloin vain.

Et ole tosissas??Et voi olla..

No joo nyt bongasin ranskalaisista nro 9. Iso parta hälläkin. Ukko ihmettelee, miten jaksan seurata peliä. Suu kuivuu ja joku toinen paikka kastuu. Yllättävän mielenkiintoista tuo potkupallo.

Vierailija
26/60 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cristiano ei ole homo!

Vierailija
27/60 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Ronaldo varsinainen primadonna itkupilli. Joidenkin naisten mielestä söpöä, minusta ällöä.

Vierailija
28/60 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso "parta" hih. Onhan se totuus, että kyllä nuo kaikki huippu-urheilijat on niin paljon miehisempiä kuin koneen, tn:n, ruohonleikkurin ääressä aikansa viettävä peruspertsa, joka ei huolehdi itsestään. Terve, urheilullinen olemus vetoaa. Seksuaaliselle suuntautumisella ja parisuhdestatuksella ei ole väliä ihailun ja fantasioinnin kannalta. Myös av-mammat saavat onanoida. Ei pelkästään teinitytöt.

Vierailija
29/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

=0

Vierailija
30/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieleen on se Ruotsin huippupelaaja. Nimeä en muista mutta ne käsivarret kyllä. Hänellähän on kai vanhempi vaimo eli ei ole mikään ikärasisti.

Mats Sundin?

Vierailija
31/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vittu, ruskeanreiänritariko se tuokin sitten on!

Vierailija
32/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rolando on tietysti hetero, mutta mitä väliä vaikka ei olisikaan.

Rolando vaikuttaa mukavalta, vaikka hänestä on niin paljon pahojakin juttuja. Kateus saa aikaan vaikka mitä.

Ihana oli sekin pikkujuttu, kun hän paiskasi lähelle tyrkänneen toimittajan mikrofonin veteen. Just hienoa. Mutta loppujen lopuksi sekin päättyi odottamattoman hienolla tavalla, kun mikki ongittiin lammesta ja se huutokaupattiin isolla hinnalla ja rahat hyväntekeväisyyteen vai miten se menikään.

Vierailija
33/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rolando on tietysti hetero, mutta mitä väliä vaikka ei olisikaan.

Rolando vaikuttaa mukavalta...

Rolando? =)

Hetero? =D

Vierailija
34/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi suhde on bromance ei romance.

Naiset ei kestä ton kaltaista ystävyyttä miesten välillä, siksi heti homo - leima.

Vierailija
35/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt lanattiin poloinen Ronaldo! Törkeetä!

Miten niin?

Miten se vaikuttaa sen ihmisen ihanuuteen...seksuaalisuus siis?

Mun mielestä se ihminen on ihan mahtava- Sellainen jota voi ja saa ihailla. Täältä kaukaa.

Hyvä Ronaldo! Vamos! Hän itse siellä EM-voitonjuhlissa huusi.

Oikein harmittaa, kun ne kisat loppuivat. Oli niin kivaa seurata pelejä ja sitä tunnelmaa. Mäkin löysin jalkapallon ihan Portugalin takia.

Vierailija
36/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi vittu, ruskeanreiänritariko se tuokin sitten on!

Ja mikäs sinä sitten olet?

Vierailija
37/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media harrastaa ainakin Suomessa kummallista itsesensuuria useissakin eri asioissa mutta erityisesti julkisuuden henkilöiden suhteen (esim. kuuluisa Jari Sillanpään tapaus). Ei sen puoleen että Cristiano Ronaldon seksuaalisuus paljon kiinnostaisi minua.

Vierailija
38/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ronaldo maailman rikkain homo?

Vierailija
39/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei kestä ton kaltaista ystävyyttä miesten välillä, siksi heti homo - leima.

Eli toi on vaan sen joku kaveri ja kateelliset pakit saaneet naiset ovat leimanneet Ronaldon nyt homoksi?

Itse nostaisin oikeusjutun tästä Ronaldona, en itse kestäisi ainakaan homottelua yhtään tuossa asemassa enkä muutenkaan. Muistan kun kerran annoin pakit yhdelle naiselle, joka ei vain kiinnostanut itseäni, niin kuukauden päästä kuulin joltain aivan ventovieraalta, että "sinä olet se homo?". Käännyin ja löin nyrkillä tätä kysyjää vatsaan ja laitoin sellaisen läksytyksen päälle, tyyppi aneli armoa maassa ja pyyteli anteeksi, ja sen jälkeen ei ole kukaan kysellyt mitään. 

Että näin voi käydä. Naiset ovat katalia otuksia ja jos joku suosittu mies antaa pakit, niin heti homotellaan. Muistakaa, että homottelulla on aina seurauksensa. 

Vierailija
40/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset fantasioivat homosuhteista. Miesten on yleensä vaivalloista käsitellä homo- tai biseksuaalisia tuntemuksia. Siksi on luotu kaiken maailman bromance-termejä. Tosi asia on kuitenkin, että Cristiano toimii kuten Ricky Martin aikoinaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme